50

631 37 13
                                    

De trouw: deel 4.
-
-
-
-
Harry POV:

Ik zie Demi op de grond vallen. Ik ren naar haar toe en kniel naast haar op de grond. "Bel een ambulance, idioten!" schreeuw ik. Ik zie Nick naar zijn telefoon grijpen. Ik leg Demi op mijn schoot. "Zet die kut muziek af!" schreeuw ik terwijl ik Demi probeer wakker te krijgen. Joe loopt naar de DJ en de muziek stopt. Ik hoor de gasten "boe" roepen, maar Joe vertelt hen dat er iemand bewusteloos is. Dankje Joe, held, niet dus. Ik walg van hem, hij is zo'n ego kind. Iedereen vindt hem super. De hele band houdt van hem, maar ik niet. Hij is een verschrikkelijk persoon. De meeste mensen zeggen dat hij vroeger niet zo was en dat hij gewoon heel erg veranderd is. Ik kijk rond en zie niemand die ik ken behalve Nick en Joe. Waar is iedereen?
De ambulance arriveert en de verplegers leggen Demi op een brandcard. "Mag ik mee?" vraag ik. "Geen tijd en geen plaats. Je kan straks komen" zegt een man en gaat weg. Geweldig, Demi ligt in het ziekenhuis en ik ben al mijn vrienden kwijt.

-

Eindelijk zie ik Niall, hij is aan het overgeven in de tuin. "Niall, Demi is flauwgevallen en ligt in het ziekenhuis" "Wat is er gebeurt? Au, mijn hoofd, ik drink nooit meer zoveel" "Ik leg het nog wel uit, maar ik ga je naar Nick brengen"
Ik wandel met Niall leunend op mijn schouder naar de tent. Ik zie Nick en roep hem. "Je bent toch zeker dat we in jou huis kunnen verblijven, he?" vraag ik hem. "Natuurlijk, geen probleem" "Oké bedankt, wil jij Niall in je auto zetten. Let goed op hem, ik ben bang dat we hem anders niet meer gaan vinden. Ik ga de rest zoeken. Ik kom er nog een paar bij jou dumpen in de auto en een paar in mijn auto. Daarna volg ik je naar jouw huis, goed?" "Top, je bent een goede vriend voor hen, Harry" "Dankje" Ik zoek de rest. Iedereen is extreem dronken. Nadat de meeste uitgekotst zijn, krijg ik ze met veel moeite mee naar de parkeerplaats. "Ga allemaal op de grond zitten" beveel ik hen en ze zetten zich neer. Ik moet een beetje logisch nadenken om hen allemaal in de auto te krijgen zonder dat ze de hele weg schreeuwen. Niall zit op de bijrijdersstoel van Nick met een gordel rond hem. Ik help Liam om op de achterbank te gaan zitten met Sophia op zijn schoot. In het midden zit Calum met Lida op zijn schoot, daarnaast Luke met Louise op zijn schoot. Ik open mijn auto. Zayn zit vanachter met Perrie op zijn schoot, daarnaast Ashton met Didi op zijn schoot en daarnaast Nash met Selena op zijn schoot. Vooraan zet ik Louis met Eleanor op zijn schoot. Ik wandel terug naar Nick's auto en prop Emmie op Niall's schoot. Nu Michael en Jade nog, in de koffer dan maar. Ik open mijn koffer en help ze erin.
"Goed gedaan, Harry" zegt Nick. "Dankje" zeg ik en zucht. Ik haal alle spullen en leg die in de koffer van Nick.
Nick rijdt weg en ik volg hem. Plotseling gaat er een telefoon af. Ik zie dat het die van Demi is, die ligt namelijk in mijn auto. Ik ga voorzichtig aan de kant staan en zie dat Nick ook stopt. Ik neem de telefoon op.

Hallo met Harry Styles.

Harry? Ik bel toch echt wel naar Demi? Wacht eens zei je nou Harry Styles? Van die boyband? Jezus Christus! Mijn dochter, Macy, is een grote fan.

Dat is leuk om te horen, doe haar mijn groetjes. Wie bent u eigenlijk?

Ik ben Jennifer en ik ben Demi's moeder.

Oh mijn god.

Waar is Demi?

W-Weet ik niet... we zijn op een bruiloft. Is het oké als ik u later terugbel? Ik heb het nogal druk.

Ik wil graag Demi spreken.

Ik zal het doorgeven, daag.

Ik leg zenuwachtig af. Ik knipper een paar keer met mijn lichten en Nick rijdt door. Aangekomen bij zijn huis brengen we samen iedereen naar binnen. Ze krijgen elk een kamer. De mensen zonder iemand slapen met een persoon van eigen geslacht. We moeten het natuurlijk wel proper houden, hé. Ik wil niet hebben dat Niall ineens Demi gaat bedriegen terwijl ze in het ziekenhuis ligt te sterven. Ik zet op iedereen zijn nachtkastje een glas water met ernaast een pijnstiller. Ik schrijf een briefje voor elke kamer.

Lieve vriend die dit leest,

Demi ligt in het ziekenhuis, ze is flauwgevallen. Ik ben er nu naartoe. Jullie waren allen te dronken dus ik heb jullie hier achter gelaten met Nick. Zorg goed voor jezelf en sterf niet. Ik bel naar Nick als ik wat meer weet over Demi. Ik hou van jullie. Stop met kotsen en ga morgen niet zagen omdat jullie een kater hebben. Bye.

Groetjes Harry.

Ik leg het in elke kamer neer en rijdt naar het ziekenhuis. Ik ben zo zenuwachtig, hopelijk komt alles goed met haar. Zij haat mij misschien, maar ik zie haar als een goede vriendin die me altijd zal helpen. Dat is dus wat ik nu ook moet doen. Ik moet haar helpen.

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu