"Demi, moesten we niet gaan eten?" vraagt Emmie. "Oh ja, helemaal vergeten, kom!" zeg ik en we rennen naar beneden. We staan aan de woonkamerdeur. "Ems, schrik niet te hard" zeg ik. "Hoezo?" zegt Emmie die duidelijk niets snapt van wat ik net zei. "Je zal het wel zien" zeg ik en open de deur. Iedereen kijkt ons aan. Ik kijk naar Emmie. Haar ogen zijn groot. "Oh my god!" schreeuwt ze. "Oh my god, oh my god, oh my god!" schreeuwt ze. Ik zie dat ze helemaal flipt.
"D-Dat is One d-d-dir-r-rection" zegt ze en wordt roder en roder. "Het is een fan" hoor ik Louis mompelen. "Ik," zegt ze. "Kan niet," zegt Emmie en haar gezicht begint blauw te worden. "Ademen"
Emmie valt om en ik probeer haar op te vangen, wat natuurlijk niet lukt. Ik ben een sukkel. Ze ligt op de grond. Iedereen loopt naar Emmie en ik ga naast haar zitten. "Bel een ambulance!" schreeuwt Zayn. "Oh gosh!" zeg ik zacht."Goeiedag, u spreekt met Calum Hood" hoor ik Calum zeggen. "Nee, dit is geen grap. Waarom zou ik liegen over mijn identiteit?" "Ik ben inderdaad beroemd" "Beroemd?" vraagt Louise verbaasd. "Dus het is dan verboden om een ambulance te bellen?" zegt Calum. "Calum!" schreeuwt Harry. "Ik heb hulp nodig!" zegt Calum. "Waarom niet? Het is niet omdat ik beroemd ben dat ik geen hulp verdien" zegt Calum. "Calum! Denk eens aan Emmie" zeg ik. "Wie is Emmie?" vraagt Calum. "Dit is Emmie, idioot!" schreeuw ik en wijs naar Emmie. "Hee, meneer de pannekoek! Ik heb een ziekenwagen nodig!" schreeuwt Calum door de telefoon waardoor iedereen moet lachen. "Ik maak echt geen grapje!" zegt Calum. Liam pakt Calum's telefoon. "Goeiedag, u spreekt met Liam Payne van One Direction" zegt Liam. "Wat?! One Direction?!" roept Selena. "U had inderdaad Calum Hood aan de telefoon van 5 Seconds Of Summer. Dit is geen grap. Er is een meisje genaamd Emmie flauwgevallen, willen jullie alstublieft zo snel mogelijk komen" zegt Liam. "Zo moet dat dus" zegt Harry tegen Calum. "Ja, ze was aan het hyperventilleren toen ze ons zag en nu is ze flauwgevallen" "Bedank, dag" zegt Liam en geeft Calum zijn telefoon terug. Toch iemand die volwassen is. "Dankje, Liam" zeg ik. Liam knikt naar mij.
"Zie je wel dat ik geen grapje maakte, mongool. Ik ben echt Calum Hood" "Nee, je krijgt geen handtekening en als er hier binnen de 5 minuten geen ziekenwagen staat dan zet ik op twitter dat dit het slechtste ziekenhuis is dit er bestaat" "Ik doe dat wel. En dan gaat de hele wereld u haten en gaat u doodsbedreigingen krijgen. U zal depressief worden en zelfmoord willen plegen" zegt Calum. "Calum! Genoeg" zegt Liam. "Zorg maar dat er een ziekenwagen staat. Een fijne dag verder. Aap" zegt Calum en legt af. Iedereen begint hard te lachen. "Je bent echt hilarisch" zegt Michael. "Bedankt" zegt Calum.
"Dus," zegt Selena. "One Direction en 5 Seconds Of Summer! Wanneer dachten jullie dit te vertellen?!" schreeuwt ze. "Demi, jij ziet er ook niet bepaald verbaasd uit!" schreeuwt Selena. "Ik weet het van gisteren" zeg ik. "Jij wist dit?" vraagt Harry. Ik knik. "En je dacht dit niet aan mij te vertellen?" schreeuwt Selena. "Ik mocht niet" "Van wie?!" schreeuwen Harry en Selena samen. "Ashton" zeg ik. "Ze mocht niets weten van jullie en van management maar ze vond onze CD in mijn kamer" zegt Ashton. "Sukkel" zegt Luke. "Ach ja! Iedereen weet het nu" zegt Liam.
Vote?
Comment?
JE LEEST
I Really Don't Care
FanfictionDemi Dallas woont in België. Ze is 18 jaar en moet gaan studeren. Al haar hele leven lang wou ze in Londen muziek studeren en dat gaat ze dan ook doen! Ze gaat naar een internaat voor muziek samen met haar beste vriendin Selena. In het internaat is...