Demi POV:
-
-
-
-
De zon schijnt op mijn huid en door de hitte besluit ik toch mijn ogen te openen. Ik kijk rond in de ziekenhuiskamer.
Harry ligt, in een ongemakkelijke positie, in een rode stoel te slapen en Niall ligt met zijn hoofd op mijn been en zijn lichaam op een gele stoel. Ik ben zo blij om wakker te zijn, maar waar zou iedereen zijn? Waar ben ik eigenlijk? Ik ben in een ziekenhuis, dat is duidelijk, maar welk ziekenhuis? In Londen of nog steeds in Ierland? Zou Niall zijn familie wel bezocht hebben?Ik beweeg perongeluk met mijn been en Niall probeert wakker te worden.
"Demi? Ben je al wakker?" vraagt hij terwijl hij me een kus geeft.
"Ja maar nog niet lang, 2 minuutjes ofzo" Niall knikt en geeuwt.
"Je mag vandaag weg, ik zal je spullen nemen" zegt Niall."Oke, Niall mag ik iets vragen?"
"Jij mag alles vragen wat je wilt" zegt hij met een knipoog waardoor ik lach.
"Zijn we nog steeds in Ierland?" vraag ik. "Ja" "En waar zijn de andere?" "In Londen, ze moesten terug naar school" "Ben je bij je familie geweest?" "Nope" "Niall! Waarom niet?" "Jij lag in het ziekenhuis en ik was depressief dus heb ik niet bepaald de tijd gehad"
Ik moet lachen van zijn droge reactie. "Niall, je familie is toch veel belangrijker" "Belangrijker dan wat? Dan jij die dood ging? Dacht het niet! Jij bent het belangrijkste dat er is, Demi" "Dat is het liefste dat iemand ooit tegen me gezegd heeft" zeg ik en geef Niall een kus. "Wen er maar aan"-
"Dus, wat vind je van de kamer?" schreeuwt Harry vragend.
"Lelijk" "Wat?! Lelijk? Heb je al eens goed gekeken?" gilt Niall.
"Dit is niet echt mijn stijl" zeg ik om mezelf te verdedigen.
"Jezus, Demi! Dit hotel is 5 sterren waard en het eten is waarschijnlijk een miljoen sterren waard!" roept Niall. "Dus?" "Er staat een bubbelbad in de badkamer" zegt Harry droog."Wow wacht, een bubbelbad? Meen je dat?" "Ja ga maar kijken!" zegt Harry.
Ik ren naar de badkamer en zie een bad staan die zo groot is als de auto van mijn oma. Na een paar minuutjes verbaasd kijken naar het bad, laat ik het water lopen.
"Dit hotel is geweldig! Ik ga in bad!!" roep ik en draai de deur op slot.
"Nee Demi nee! Ik wou in bad" roept Harry en begint op de deur te kloppen. "Jammer want ik ga een paar uurtjes relaxen" zeg ik en haal mijn iPhone uit mijn broekzak. "Maar ik wou douchen, er zijn led lichtjes in waardoor het water van kleur lijkt te veranderen" roept Niall. "Oh dan neem ik misschien ook nog een douche" "Dat durf je niet!" "Watch me"Ik vergrendel mijn gsm en hij trilt om de seconde. Ik ben opeens populair. Ik zet de vliegtuigmodus aan en scroll door mijn muziek, om uiteindelijk de shuffle aan te zetten.
Langzaam doe ik mijn kleren uit en ga in het bad zitten.
Al snel hoor ik de tonen van Ready To Run...There's a lightning in your eyes, I can't deny
Then there's me inside a sinking boat running out of time
Without you"Hee, ik hoor mezelf" roept Harry "Goed gehoord, je kan heel mooi zingen" roep ik terug. "Dat hoor ik wel vaker" "Sukkel" "Ben je zelf" "Nee, laat me nu genieten van dit bad met bubbels en zelfs led lichtjes" "Demi, hou je mond of ik kom bij je in bad zitten" roept Harry. Ik begin hard te lachen "Waag het niet!" hoor ik Niall zeggen waardoor ik nog harder begin te lachen. Ik ga kopje onder en kom na een minuutje weer boven, ondertussen hoor ik Niall en Harry niet meer praten. Precies wat mijn doel was.
This time I'm ready to run
Escape from the city and follow the sun
'Cause I wanna be yours, don't you wanna be mine? I don't wanna get lost in the dark of the night
This time I'm ready to runIk ga lekker los en zing gewoon mee.
Wherever you are is the place I belong
'Cause I wanna be free, and I wanna be young
I will never look back now I'm ready to run
I'm ready to run
JE LEEST
I Really Don't Care
Fiksi PenggemarDemi Dallas woont in België. Ze is 18 jaar en moet gaan studeren. Al haar hele leven lang wou ze in Londen muziek studeren en dat gaat ze dan ook doen! Ze gaat naar een internaat voor muziek samen met haar beste vriendin Selena. In het internaat is...