47

671 35 11
                                    

De trouw: deel 1.

"Demi! Demi! Demi!" schreeuwt Selena. Ik word stilaan wakker. "Uhu" mompel ik. "De trouw! Het is vandaag!" Mijn ogen gaan vliegensvlug open en ik schiet recht. Ik zie Selena wegrennen. "Niall! Wordt wakker!" zeg ik zacht tegen hem. Hij wordt zachtjes wakker. "Hey" zegt hij terwijl hij in mijn ogen kijkt. "Hey" zeg ik. Hij kust me. Perfect.

-

Ondertussen is iedereen druk in de weer. Ik ben zo blij dat ik Nick terug ga zien en Nash ook. Wel jammer dat Cameron niet kon komen, maar ik overleef het wel. We hebben alles tot in de puntjes geregeld alsof we zelf gaan trouwen.

De meisjes zijn allemaal boven en de jongens beneden in de woonkamer.
Onze jurken hangen samen op een rekje, er is een make-up tafel en we hebben ook een plek waar je je haar kan doen en waar je je nagels kan doen.
We komen allemaal samen binnen in onze joggingbroek. "Wauw!" zegt Didi "Yolanda, goed gedaan" zegt Selena tegen Yolanda. "Proficiat" zeg ik. "Het is zo cool, oh mijn god" zegt Louise. "Het is echt geweldig" zegt Emmie. We gaan allemaal zitten.
Selena doet het haar van Didi, ik doe de make-up van Emmie en Yolanda lakt de nagels van Louise. Na een paar keer switchen is het meeste werk gedaan, nu de jurken. We helpen elkaar met het aantrekken. "Jullie zien er allemaal geweldig uit" zeg ik tegen de meisjes. "Demi heeft gelijk" zegt Yolanda. "Nu Demi nog" zegt Emmie en iedereen vliegt op mij af om me in mijn jurk te krijgen. Als ik er eindelijk in zit, staart iedereen me aan. "Wat?!" vraag ik. "Wauw" "Prachtig" "Je bent super mooi" "Perfect" "Schitterend" "De mooiste van ons allemaal" "Oh my god" "Ik ben jaloers" "Wow, Demi"
Ik beging te blozen en kijk in de spiegel om het resultaat te zien. "Het is wel oké" zeg ik. "Wel oke? Dit is onbeschrijfelijk" zegt Selena. "Genoeg met complimentjes te geven, we gaan" zeg ik.
De jongens zijn al weg, ze mochten ons niet eerder zien van Yolanda. Ze zitten dus al in de Limousine op weg naar Ierland.

-

We komen aan en stappen uit. Iedereen kijkt ons aan. Het doet me blozen. Ik moet eerlijk toegeven, we zien er glamoureus uit. Ik zie Niall's blonde haar in de menigte en kijk naar hem. Ik mag dan wel een jurk aanhebben, heel veel make-up en mooi haar maar hij is echt prachtig in zijn strak pak en zijn haar vol gel. Hij draait zich om en ziet me. Hij kijkt me verbaasd aan en loopt naar me toe. "Wauw" zegt Niall zacht. "Jij dan" zeg ik en knuffel hem. "Ik heb zoveel geluk met jou" zegt hij. "Ik ook met jou" zeg ik en geef hem een kus. Iedereen begint weer te praten en de dates ontmoeten elkaar. Ik zie in de verte Zayn staan, hij kijkt heel droevig. "Ik ga even naar Zayn, oké?" zeg ik tegen Niall. Hij knikt.
"Hey" zeg ik tegen hem. "Hey, wat ben je mooi" zegt hij. "Dankje! Jij ook! Waar is Perrie?" vraag ik "Ze is er niet" zegt hij. "Misschien komt ze nog" "Ze haat me waarschijnlijk" "Echt niet, jullie zijn voorbestemd om samen te zijn" "Zal wel" Zayn draait zich om en bestelt wat aan de bar. Op dat moment stapt er een meisje met blond haar uit een Taxi. Ze is prachtig. Ze ziet Zayn en komt naar ons toe. Ik glimlach naar haar. "Ik ben Demi," fluister ik. "Ben jij Perrie?" Ze knikt en ik knipoog naar haar. "Zayn?" zeg ik. "Ja" zegt hij zacht terwijl hij op zijn drankje wacht. "Kijk eens" "Waaro-" hij draait zich om. "Pezz?" zegt hij en het verdriet in zijn ogen verandert in blijdschap. "Hey, Zaynie" zegt Perrie en geeft Zayn een kus. Het ziet er zo schattig uit. "Ik denk dat ik maar ga, Zerrie is weer bij elkaar en ik denk dat jullie veel te bespreken hebben" zeg ik. Ze lachen naar me. "Bedankt voor alles, Demi" "Geen probleem" Ik ga terug naar Niall. "Is alles goed met hem?" vraagt hij. "Ik denk het wel" zeg ik en wijs naar Perrie en Zayn. Niall glimlacht. "Demi" hoor ik en draai me om. "Nick!" zeg ik. We knuffelen elkaar. "Ik ben zo blij om je te zien" zegt hij. "Ik jou ook" "Dat is Niall" zeg ik en Niall loopt naar Nick. "Hey, ik wist niet dat jij de beroemde Nick was" zegt Niall en geeft hem een knuffel. Die kennen elkaar precies al langer. Ik laat hen maar praten. Ondertussen zie ik Nash praten met Selena. Ik ren naar hem toe en spring op zijn rug. "Nash!" schreeuw ik. Wat ben ik blij om hem te zien. "Demi!" schreeuwt hij ook. Ik ga van zijn rug en knuffel hem. "Jij ziet er hot uit in jou pak" zeg ik. "Jij dan, je was al zo mooi. Nu ben je gewoon perfect" "Slijmbal" "Dat is mijn tweede naam" zegt hij met een knipoog. "Hoe is het met Cameron?" "Oh meid, je moest eens weten. Lisa maakte nogal een drama toen hij het uitmaakte. Ze sloeg hem in zijn gezicht, hilarisch"
Ik doe mijn handen voor mijn mond. "Oh gosh" "Het was een geweldig moment. Voor hij vertrok zei hij dat hij het ging uitmaken, dan komt hij terug en is zijn hele oog blauw. Ik kon niet stoppen met lachen" "Jou kennende kon je dat inderdaad niet" Nash begint opnieuw hard te lachen. "Ik vind het jammer dat hij er niet is" "Ik denk dat hij het nog veel erger vindt. Hij ging bijna wenen. Ik zei hem dat ik goed voor je zou zorgen, maar dan dacht hij dat ik je ging verkrachten dus werd hij nog verdrietiger" "Nash!" zeg ik lachend. "Uiteindelijk ben ik hier en hij daar" "Ja dat was al duidelijk"

"De ceremonie gaat beginnen. Neem je date bij je hand en neem een plaats" hoor ik een stem zeggen. Niall komt aan lopen en geeft me een kus. Deze schoenen doen nu al pijn dus ik ben blij dat ik eventjes kan zitten.

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu