31

754 35 6
                                    

-
-
-
-
Niall POV:

"Weet je!" roept Emmie heel luid. Ik schrik ervan. "Nee" schreeuwt Demi terug. "Jullie zouden echt een prachtig koppel zijn" roept ze nog harder dan voordien. Een koppel? Demi en ik? Wat? Demi's mond valt open en ze kijkt verbaasd. Ik kijk waarschijnlijk nog verbaasder. "We zijn gewoon vrienden" zegt Demi zacht. Demi wil alleen maar vrienden zijn? Er breekt iets. Wat het is? Het is de helft van mijn hart. "Ja" zeg ik ook zacht.
Hopelijk kom ik niet gekwetst over. "Weet ik, maar niet voor lang" zegt Emmie. Wat probeert ze te bereiken? Demi wilt mij niet. Het is duidelijk "Ems! Just friends!" zegt Demi. Ze zei het opnieuw, alleen maar vrienden. Krak. Dat is de andere helft van mijn hart. "Jaja, zal wel" zegt Emmie.

Demi wil mij niet. Wij worden waarschijnlijk nooit een koppel. Ach ja, er zwemmen wel genoeg vissen in de zee zeker. Maar Demi is wel heel speciaal, zij is Nemo voor mij. Ik moet aan iets anders denken. Het gesprek komt weer op gang naar mijn gevoel dus ik kan beter luisteren.

Na nog wat praten met Emmie, herinner ik me opeens iets. "De rest zit nog in de wachtkamer" roep ik. "Oh ja" zegt Demi kalm. "Ik ga ze wel even halen" zeg ik. Ik moet hier eventjes weg. "Nee, straks is de vrouw er weer, ik ga wel. Mij doen ze niets en anders zeg ik wel dat ik wat met Harry heb of Luke ofzo" zegt Demi lachend.
Wat? Doet ze met iedereen alsof ze een koppel is? Slet. Nee, dat is ze nu ook weer niet. Maar ik dacht dat ik ietsje specialer was dan de andere. Een steek van jaloezie gaat door mij. Demi kijkt me raar aan en loopt de kamer uit.

Ik zit alleen met Emmie in de kamer. "Hou je van haar?" vraagt Emmie. "Ja" zeg ik zonder te beseffen wat ik zei doordat mijn gedachtes nog steeds bij Demi zijn. Plots besef ik het. "Nee! Ben je gek? We zijn alleen maar vrienden" zeg ik snel.
"Niall, ben je vergeten dat ik een directioner ben? Ik ken je beter dan je denkt. Ik ken je beter dan dat je moeder je kent. Bovendien ben ik ook nog eens een vrouw. Elke vrouw kan zien dat je van haar houdt en dat je haar elk moment van de dag bij je wilt hebben. Ik zag net ook hoe jaloers je keek en Demi zag dat ook. Alleen wil Demi blijkbaar niet beseffen dat jij verliefd bent op haar. Maar ze ziet het wel" zegt Emmie.
"Fijn dat je je zelf vergelijkt met mijn moeder. En hoezo wil Demi niet beseffen dat ik verliefd op haar ben? Ziet ze het echt?" vraag ik verbaasd. "Ja natuurlijk ziet ze het, maar ze wil het niet zien. Ze wil het niet geloven en niet toegeven aan zichzelf" zegt Emmie. "Ben jij helderziend ofzo? Maar wat moet ik nu dan doen?" vraag ik. "Demi zal uiteindelijk inzien dat ze van je houdt en dan zal je wel zien wat er gebeurt" zegt Emmie en knipoogt naar mij ."Bedankt" zeg ik en geef Emmie een knuffel.

Na een lange stilte besluit ik om iets aan Emmie te vragen. "Emmie, wie is je favorite 1D member?" "Harry" zegt Emmie. "Echt? Hij is single"zeg ik glimlachend. "Weet ik" zegt Emmie. "Misschien moet ik jullie koppelen" "Serieus? Nee? Harry gaat me nooit leuk vinden, het is onmogelijk" "Ik ken Harry en toen je flauw viel zat hij de hele tijd te staren naar jou. Hij zal je leuk vinden dat is geen probleem, ik regel dit" zeg ik. "Dat lukt je nooit, Niall" zegt Emmie. "Dat zullen we nog wel zien" "Jaja"

"Ben je ook fan van 5 Seconds Of Summer?" vraag ik. "Niet echt. One Direction is echt mijn nummer één en 5 Seconds Of Summer heeft ook goede muziek maar zijzelf daar weet ik niet echt veel over" zegt Emmie. "Oh, ze wonen ook in het internaat" zeg ik. "Wat? Echt?" vraagt ze verbaasd. "Ja je zal ze straks wel zien" zeg ik. "Wat leuk"

"Misschien moet ik je onze liefdessituaties eens vertellen" "Ja! Goed idee!" "Dus Louis en Eleanor, Liam en Sophia, Zayn en Perrie" "Ja, dat wist ik al. Is het waar dat Zayn en Perrie uit elkaar zijn?" "Ik weet alleen dat ze problemen hebben en voor de rest weet alleen Demi het. Ik denk dat Harry en Luke er ook iets van weten, maar ik ben niet zeker" "Oh oke" "Wacht eens Emmie, wil je niets online gooien van onze levens? Ik ga ervan uit dat we allemaal vrienden gaan worden en er zullen veel geheimen zijn. Geheimen moeten geheim blijven" "Dat is goed, ik was niet van plan om alles door te vertellen aan de wereld, hoor" "Dat is lief" "Ja, maar vertel verder over de relaties"

"Oh ja! Ashton en Didi, maar die zijn niet echt samen het is ingewikkeld, Selena en Nash" "Die jongen uit Amerika? Wacht noemt hij Nash? Toch niet Nash-" "Grier. Inderdaad het is Nash Grier" "Oh mijn god!" "Ze kennen elkaar via Demi want Demi is de zus van Cameron Dallas" "Is Cameron Dallas de broer van Demi? Dat meen je niet! Ze wonen toch ook niet in het internaat, he?" zegt Emmie. "Nee, hoor! Ze studeren in Amerika" "Oke, want dat zou ik echt niet aankunnen" "Dat begrijp ik" "Is er nog iemand samen met iemand anders?" "Nee, Calum, Luke, Michael, Harry, Louise, Demi en ik zijn single" "Oke, handig om te weten"

Er wordt op de deur geklopt. "Binnen!" roept Emmie. De deur gaat open en ik zie Demi staan. Vlinders vliegen door mijn buik wanneer ze glimlacht naar mij. Dit is het meisje waar ik van hou, hopelijk houdt zij ook van mij.

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu