62

530 29 8
                                    

We zijn een paar weken verder en alles lijkt beter te gaan. Ondertussen zijn er alweer een paar mensen verjaart. Vanaf morgen hebben we vakantie, dan is het jaar voorbij. Harry kan weer normaal lopen en ik voel me beter dan ooit. Ik denk dat ik het op de één of andere manier nodig had om op de rand van dood te staan. Ik besef nu pas wat ik voor mensen beteken en wat zij voor mij betekenen. "Demi? Luister je wel?" vraagt Niall zacht. Ik kijk hem aan. Zijn mooie blauwe ogen kijken in de mijne. Ik lig met mijn hoofd op zijn buik en hij gaat met zijn vingers door mijn zwarte haren. "Sorry, wat zei je?" vraag ik. Hij lacht waardoor mijn hoofd door elkaar geschud wordt. "Ik zei dat ik je mooi vind. Na Ierland ben je gestopt met je donkere make-up en je hebt geen extensions meer. Ik vind je mooier naturel" "Dankje" zeg ik glimlachend en geef hem voorzichtig een kus.

De deur vliegt open en ik zie Selena staan. "Sorry dat ik jullie stoor," zegt ze snel. "Maar Cameron en Nash staan op het vliegveld en we moeten hun ophalen" "Ze gingen toch een taxi nemen?" vraag ik. "De taxi's staken omdat er teveel besparingen zijn" "Ik zal me snel omkleden" zeg ik en loop naar mijn kleerkast om er snel wat uit te halen. Ik ga naar de badkamer en trek mijn zwarte broek met wit blousje aan. Ik was mijn gezicht en smeer er foundation op zodat alle rode plekjes bedekt zijn. Ik doe mascara op mijn wimpers en krul ze. Ik kleur mijn wenkbrauwen in en borstel ze in een mooie vorm. Ik loop terug naar mijn kamer en zie Niall nog steeds in mijn bed liggen met zijn ogen gesloten. In stilte neem ik mijn schoenen en mijn handtas. Ik loop naar Niall en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Ik verlaat de kamer en ga naar Harry's kamer. Ja, nu is het Harry's kamer want Niall woont bij mij. Selena is ingetrokken in Emmie's kamer voor wanneer Nash er is. Ik voel me wel schuldig dat ze meestal alleen is, maar ze komt nog vaak genoeg bij mij binnen springen. Ik klop op de deur bij Harry en ga meteen binnen. Ik zie Harry slapen met Emmie in zijn armen. Schattig. Stilletjes maak ik hem wakker. "Harry?" "Ja" mompelt hij en opent rustig zijn ogen. "Mag ik je auto lenen om Cameron en Nash te gaan halen?" "De sleutels liggen in mijn nachtkastje" zegt hij met zijn ruwe stem. "Thanks, Hazz" zeg ik en geef een kus op zijn wang. Ik neem de sleutels en wil naar buiten lopen. "Voorzichtig" zegt Harry. Ik knik en loop naar beneden. "Eindelijk" zegt Selena. "Rustig, Sel"

-

"Hoe laat is het?" vraag ik terwijl ik mijn ogen op de weg richt. "Kwart na acht" antwoordt Selena en ik knik. Ik rijd de parking van het vliegveld. "Ze staan aan gate H met een paar duizenden fans" zegt Selena. "Serieus?" vraag ik verbaasd. "Ja, ik vind het ook gek" zegt Selena. We stappen uit en lopen naar gate H. Daar aangekomen hoor ik heel veel meisjes gillen. Selena en ik staan stil voor een momentje en kijken verbaasd rond. "Is dit voor Cameron en Nash?" vraag ik verbaasd. Selena knikt. "Precies een Justin Bieber concert" zeg ik. "Inderdaad" zegt Selena. "Heb je Nash gestuurd?" vraag ik.

"Omg! Dat is Demi Dallas! Omg! Meiden, kijk!" gilt een meisje waardoor ik bang wordt. "Omg en Selena Gomez!" schreeuwt een andere. De groep vliegt op ons af en begint random foto's te trekken en handtekeningen te vragen. Ik heb niet eens een deftig handtekening. Ik hoor een luid getoeter en er komt een golfwagentje net naast mij en Selena staan waarop Cameron en Nash zitten. Selena begint hard te gillen en rent naar Nash toe. Cameron komt naar me toe en trekt me in een lange knuffel. "Oh my god! Ik ben zo blij dat ik je zie, Demi!" "Ik jou ook, Cam" zeg ik en laat hem los. "Je bent veranderd" zegt Cameron. "Jij niet" zeg ik en zie de tranen in zijn ogen. De fans trekken duizenden foto's van ons. "Kom!" zegt Cameron en legt zijn arm om me heen. We lopen naar het golfkarretje en opeens zie ik Nash. "Nash!" schreeuw ik en ren naar hem toe. "Demi! Alles goed, lieverd?" vraagt hij bezorgd terwijl hij me knuffelt. In mijn ooghoek zie ik Selena en Cameron ook knuffelen. "Super! Met jou?" vraag ik enthousiast. "Geweldig, je ziet er goed uit" "Charmeur" zeg ik en zet me in het golfkarretje.

-

"Dus Demi en Niall wonen praktisch samen en sluiten mij volledig buiten" ratelt Selena. "Dat is niet waar!" zeg ik en kijk haar aan in mijn achteruitkijkspiegel. "Ontken het maar niet!" zegt Selena lachend. "Ik ontken het volledig!" zeg ik. "Het is de waarheid! Jullie zijn echt zo'n klef stel" "Jij bent ook klef met Nash als hij hier is" verdedig ik mezelf. "Dat is waar" zegt Nash. "Maar niet constant" zegt Selena. "Dat is ook onmogelijk, Nash zit aan de andere kant van de wereld" "Demi wint" zegt Cameron en de auto vult zich met gelach.

-

We zijn in het internaat aangekomen. Ik bel aan en Yolanda opent de deur. "Cameron! Nash! Schatjes! Jullie zijn er! Kom hier!" gilt ze en trekt hen in een knuffel. We gaan allemaal samen thee drinken. Niall komt naast me zitten en geeft me een kus. "Zayn?" fluister ik tegen Zayn die aan mijn linkerkant zit. "Ja" fluistert Zayn terug. "Hoe gaat het nu tussen jou en Perrie?" vraag ik. "Super, dankzij jou. Wat vind je ervan als ik haar vraag om met me te trouwen?" vraagt hij stil. "Ah! Zayn! Dat is geweldig! Aaaaaah!" gil ik en knuffel hem. Ik laat hem los en iedereen kijkt ons aan. "Wat is er daar aan de hand?" vraagt Calum. "Niets" antwoord ik. "Jaja" zegt Didi. Gelukkig gaat iedereen weer verder met praten. "Wanneer ga je het vragen?" fluister ik. "Ik weet het nog niet. Ze is albums aan het schrijven met Little Mix, ik wil haar er niet mee overvallen. Ze moet wel ja zeggen, hé. Denk je dat ze ja zal zeggen?" vraagt Zayn onzeker. "Tuurlijk zegt ze ja. Ze zou gek zijn als ze nee zegt tegen zo'n knapperd" zeg ik en haal mijn hand door zijn haar. "En bedankt om mijn kapsel te verpesten, Demi" "Geen dank" zeg ik en neem en slok van mijn thee.

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu