Ik heb uiteindelijk nog een beetje met Ashton gepraat over van alles en nog wat. Het moment dat ik zijn kamer uitkom zie ik Calum uit de kamer van Didi komen. "Calum!" "Ga daar niet naar binnen!" schreeuwt hij.
"Heb je met haar gepraat?" vraag ik. "Je kan het niet echt praten noemen, het was meer Didi die schreeuwde. Ze is helemaal overstuur en heeft me naar buiten geduwt" zegt hij. "Serieus?" vraag ik verbaasd. Ik wist niet dat Didi zo kwaad was. "Ja, hoe was het bij Ash?" vraagt hij. "Hij vatte het goed op," zeg ik en ik zie Calum opgelucht adem halen. "Hij begrijpt het en vergeeft ons" "Dat is goed!" zegt Calum blij. "Ja maar nu Didi nog" "Ik denk dat we hen gewoon met rust moeten laten. We hebben al genoeg gedaan" "Inderdaad" "Ik ga naar mijn kamer tot straks bij het eten" zegt Calum. "Bye" zeg ik en we lopen allebei naar onze eigen kamer.In mijn kamer zie ik niemand. Vreemd. Ik ga naar beneden en zie Cameron, Nash en Selena in de gang staan met koffers.
"Waar denken jullie naartoe te gaan?" vraag ik lachend. "Amerika" zegt Nash en mijn lach verdwijnt al snel. Cameron komt naar me toe. "Demi, je overleeft het wel" zegt hij met een brok in zijn keel. "Waarschijnlijk niet" mompel ik. "We kunnen nog steeds bellen en facetimen" "Dat is niet het zelfde. Waarom kunnen Amerika en Engeland niet gewoon naast elkaar liggen. Dan hoeven we die stomme oceaan niet over te steken" zeg ik. Wat ik net zei klinkt echt dom en Cameron schiet in de lach. "Raar kind. Ik ga je gekheid echt missen" zegt Cameron en geeft mij een knuffel. "Ik de jouwe ook, ik hou van je broer" zeg ik. "Ik ook van jou zus" zegt Cameron. Na een paar traantjes, komt Nash naar me toe. Selena helpt Cameron met inladen en heeft van hem al afscheid genomen."Hee" zeg ik en hij geeft me al snel een knuffel. "Demi, het gaat goed komen met jou. Ik zie hoeveel angst er door je heen gaat als Cameron niet bij je is. Hij heeft je altijd beschermd, maar nu zijn er 9 andere jongens die jou gaan beschermen. Denk daar aan" zegt Nash. "Dankje, ik zal het niet vergeten. Ik hou van je" zeg ik. "Ik ook van jou, meid" zegt Nash en laat me los. "Wil je dit aan Selena geven asjeblieft?" vraagt hij en geeft me een briefje. "Tuurlijk" zeg ik. We lopen samen naar buiten en Cameron zit al in de auto. Nash geeft mij en Selena snel nog een knuffel. Ik zwaai naar Cameron en hij zwaait terug. Nash staat bij de deur van de auto. "Selena! Kom eens!" roept hij. Selena loopt naar hem toe.
"Wat?" vraagt ze. Hij geeft haar een kus en stapt snel in. Mijn ogen worden groot. De auto rijd weg en ik zie een verbaasde Selena staan. "H-Hij kuste me.." zegt ze zacht en raakt haar lippen aan. "Ik zag het" "Oh my god! Demi!" schreeuwt ze nu. "Ik weet het!" schreeuw ik terug. "Ik was deze lippen nooit meer" zegt ze blij en ik trek haar mee naar binnen.Vote?
Comment?
JE LEEST
I Really Don't Care
FanficDemi Dallas woont in België. Ze is 18 jaar en moet gaan studeren. Al haar hele leven lang wou ze in Londen muziek studeren en dat gaat ze dan ook doen! Ze gaat naar een internaat voor muziek samen met haar beste vriendin Selena. In het internaat is...