1.

4.1K 201 30
                                    

A piciny ház padlóján egy emberi lény üldögélt. Egy gyermek. Egy magányos gyermek akit elhagyott az édesanyja. Térdei a válláig fel voltak huzva. Arcát és kb. mindenét (ahogy a hadnagy mondaná) mocsok fedte.

Fel se lehetett ismerni hogy melyik nemhez tartozik. Teste annyira sovány volt hogy rossz volt rá nézni. Rengeteg napja nem evett semmit. Lehet hogy ez most meg fog változni.

Ekkor nyilt az ajtó majd egy zöld köpenyes ember lépett be a házba akinek a tekintete rögtön az ágyon állt meg.

-Basszus Aria. Milyen sovány lettél. De megértem itt nincs étel.-következő pillanatban a falnál lévő gyermek meg szólalt mire az ember ereiben megfagyott a vér.

-Halott.-a gyerekre pillantott aki lassan felemelte a fejét.
-És te élsz kölyök?
-Úgy ahogy.-felelte erőtlenül.
-Hogy hívnak?

-Elizabeth. Csak Elizabeth.
-Te jó ég.-kezdett el hátrálni az ember a hajába túrva majd a falon végig húzva a hátát le ült a földre.

A gyerek unottan figyelte a férfi reakcióját hiszen a vendég nem hitte volna hogy Kenny szerepébe kerül egyszer mivel 5 évesen ugyan ez történt vele. Miután megnyugodott megszólalt.

-Szóval a vezetéknév nem fontos? Akkor jól van. Az én nevem Levi. Csak Levi. De neked Csak hadnagy. Még valami kölyök. Tudsz járni?

-Tudok.
-Akkor állj fel kölyök. Magammal viszlek.-állt fel a férfi majd elindult az ajtó felé amit kinyitott. Liz lassan felállt de nem mozdult.

Nem mert oda menni hozzá és ahogy ezt észre vette a másik akkor az elindult a lány felé. Rögtön hátrálni kezdett ekkor Levi elkapta mindkét karját.

Letérdelt elé majd lehúzta a saját fejéről a kapucnit. A lány elé acélkék íriszek kerültek éjfekete hajjal. Liz végig nézett a férfin akinek az arcán pár horzsolás volt de attól még ugyanolyan jól nézett ki mint pár héttel ezelött.

-Nem azért jöttem hogy bántsalak kölyök. Hanem azért hogy elvigyelek. Ezt adták nekem parancsba.-Liz bolintott hiszen valahogy hitt Levinak. A férfi felegyenesedett majd elindult a kijárat felé. Liz is elindult.

Több ideig sétáltak mikor a hadnagy valami hideget érzett meg a kezénél. A lányra nézett aki a férfi kezét fogta.
-Mégis mi a szart csinálsz kölyök?

-Anya mindig meg engedte hogy meg fogjam a kezét. De most már ezt nem lehet. Ha magával visz akkor az Őn kezét fogom megfogni mindig. De csak ha lehet.-vette el a kezét Liz majd a kőpeny anyagába kapaszkodott bele.

Így mentek végig a föld alatti város utcáin. Miután Liz fuldokolva megevett 2 kenyeret akkor kért még. A hadnagy érezte hogy sokba fog kerülni a gyerek étkeztetése de nem érdekelte.

A gyerek ugyanolyan lelki sérült mint Levi. Segiteni fog neki mivel elég nehéz egy gyerek számára felfogni a halált. A megevett 15 kenyér után fizettek majd el indultak hogy felmenjenek a felszínre.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Where stories live. Discover now