26.

1.3K 105 7
                                    

-Liz!-hallotta meg a barna hajú a saját nevét mire a háta mögé nézett. Hanji nagy erővel futott felé.
-Ó hali Hanji.

-Ma...-kezdett be le az idősebb mikor Liz mellé ért.-.. vásárolni megyünk...
-Miért is?-döntötte oldalra a fejét a kék szemű.

-A ruhák miatt.-válaszolt Hanji mikor kapott levegőt.-hamarosan itt lesz a bál nem szabad az utolsó percekre hagyni mindent. Reggeli után megyünk.

-Rajtunk kivül jön még valaki?
-Nem, csak ketten. Na de menjünk.-ragadta meg a lány csuklóját a szemüveges majd húzni kezdte az ebédlő felé.

Mikor oda értek akkor gyorsan meg ették a reggelit majd mentek is ami nem csak Levinak szúrt szemet.

---

Sokáig sétálgattak a kőrzet utcáin mikor Hanji megszólalt.

-Azt hallottam hogy kék ruhát szeretnél, igaz ez?-Liz bolintott az utat nézve.-remélem találunk olyan ruhát ami jól áll neked.

-Én is remélem.-mondta a magasabbik. Hanji az nap egész végig kék ruhákat probálgatott Lizzel de a barna hajúnak kb. semmi sem volt jó vagy egyáltalán nem tetszett neki amit a barna hajú választott neki. Meg volt kötve a keze és ez neki nagyon nem tetszett.

Csalódottan lépett ki a fülkéből hogy neki arra az estére biztos nem lesz ruhája. A szemüveges ahogy meg látta a királykék ruhát ami a kék szeműn volt akkor elfintorodott.

-Fordulj meg.-Smith meg fordult mire Hanji elfintorodott.-még.-megint fintor.-Liz a következő pillanatban egy égkék ruhát pillantott meg.

Szoknya része tömött volt így teljesen szét terült, felső része apró csillogó kövekkel volt feldíszítve. Már rá nézésre bele szeretett abba a ruhába.

Azonnal elindult a ruha felé ám a felettes vissza rántotta egy másik ruhát megnézni.

Szomorúan bámulta a távolodó ruhát. Pár db ruha után Hanji felkiáltott.
-Meg van! Ez tökéletes. Fordulj csak meg!-Liz unottan követte a kérést.-imádom! Ez a ruha lesz az! Ezzel mindenkit le fogsz nyűgözni még Erwint is.

-Igen...-mondta szomorúan a kék ruhás.
-Gyorsan vedd le. Fizetünk és megyünk.-az álló bolintott majd elment és leszenvedte magáról a ruhát az öltözőben.

Mikor kész volt akkor Zoe fizetett. Liz pedig szó nélkül köszönt el a "szerelmétől."

---

A nap hátra lévő részében Liz probálta meg szokni azt a ruhát ami neki nagyon nem tetszett. Arról a ruháról álmodozott amit látott.

Eltudta magát képzelni ahogy abban táncol a hadnaggyal.

De ebbe a ruhában, amit az osztagvezető választott neki, abban nem annyira. Unottan tekintettel nézett fel.

Azon gondolkozott hogy el vesz a ruhából vagy ad hozzá. Nem tudja. De egy biztos. Orvosolni fogja a problémát a bálig.

---

"A bál estéjén"

-Liz  mégis hol a francban van?-toporgott levi idegesen Petra mellett aki nyugtatni probálta a harmincas éveiben jaró férfit.

-Nyugi. Szerintem hamarosan itt lesz szóval nincs gond.
-Ebéd óta nem láttam és fingom sincs hol van. Meg keresem.

-Hadnagy...
-Nem érdekel mit mondasz Petra. Liz a csapatom tagja egyben a barátom nem szeretném ha eltünne.

-Rendben. De siess.-a felettes bolintott majd végig járta az épületet a pincétől kezdve a tornyokig mindent de a lány sehol se volt. A hadnagy csalódottan gondolkozott el ki lépve a főhadiszállás kapuján.

-Meg találtad Lizt?
-Nem.-dugta zsebre a kezeit Levi.-kezdek félni.

-Mi az hogy nincs meg Liz?!-kérdezték egyszerre Erwin és Hanji.

-Az hogy nincs meg. Az irodámtól kezdve az ebédlőig mindent meg néztem.

-Mi van ha előre ment?-dobta fel a gondolatát Mike.

-Tényleg. Mi van ha ez történt?-tette fel a kérdést a szemüveges.

-Akkor ott kell hogy legyen.-a társaságban mindenki bolintott.-ha igaz amit mondtál akkor találkozni fogunk vele a bálon.-újra bolintottak majd be ültek a lovaskocsikba és elindultak.-az ujjoncoknak meg egy szót se arról hogy Liz eltűnt.

Nem lett száraz a rész?

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Where stories live. Discover now