20.

1.4K 123 16
                                    

"A hadnagy asztalánál"

-Úgy látom Liz talált új barátokat.-felelte Erwin a lányát nézve aki az alakváltó fiú mellett ült miközben Mikasa Liz kivégzésén gondolkozott.

A férfi Levira nézett aki ugyanolyan arccal figyelte a gyereket mint Mikasa csak Ő nem a kék szeműt hanem Erent akarja kinyírni.

-Levi!-szólalt meg hangosan Erwin mire az alacsony férfi ki zökkent a gondolkozásból.
-Mi van?!-kérdezte az említett személy az égkék szemekbe.

-Mért bámulod Lizt ilyen furán?
-Nem Őt bámulom hanem azt az ujjoncot. Fasz tudja mire készül és ebbe Lizt bele rángatja.-morogta a hadnagy erre Erwin csak össze ráncolta a szemöldökét.

-Csak barátok. Nincs ebben semmi.
-Persze és ha rá szoktatja a cigire Lizt?-kérdezte a fekete hajú.
-Te is cigizel mi a gond vele?-a kérdésre Levi a hüvejk ujjával magára mutat.

-Ez az én tüdőm de Lizé sose lesz korom fekete. Nem engedem... Nézd, most mennek ki cigizni!-morogja még jobban miközben a két fiatal felállt az asztaltól hogy ki vigyék a maradékot.

-Csak végeztek az evéssel semmi sincs ebben és ne nyugtalankodj Levi. Petra miatt kéne.
-Igaz.-motyogta a az acélkék íriszű.-tsk. Akkor is mi van ha-
-Levi!

-Tsk...
-Este gyere majd át hozzám. Meg kell beszélnünk az 57. felderitő út részleteit.-Levi ezután bolintott egyet.
-Rendben.

---

-...és Sasha ezt meg csinálta!-fejezte be a mesélést Connie aminek következtében mindenki nevetni kezdett csak Mikasa és Liz nem. A másodikat szinte mindenki észre vette.

-Talán valami gond van?-kérdezte a kis szőkeség akit Christa-nak hívnak. Aggódva vizsgálgatta a barna hajú arcát.

-Nincs semmi gond. Csak, álmos vagyok.-súnyított Liz miközben fel állt a török ülésből és elindult az ajtó felé.

Mikor oda ért, el köszönt majd be csukta maga mögött az ajtót. Lassan sétált a hadnagy irodája felé ugyanis egy teára elhívta a férfi amit Lizt soha sem hagyna ki mivel ha kihagyja akkor többé nem tudna a tükörbe nézni ráadásul egy ilyen egyszer adódik az életben.

A lány kopogott az ajtón majd Levi meg adta arra az engedélyt hogy be nyithat és be mehet. A lány rögtön az ajtó másik oldalán termett amire a hadnagy nagyot nézett.

-Meg jöttem hadnagy.-felelte a barna hajú mire a férfi az iróasztal elötti székre nézett.
-Ülj le. Bizonyára lefárasztottak az új barátaid.

-Nem annyira. De ha igen akkor kibírom.-Levi bolintott majd elindult teát késziteni.
-Hogy kéred?
-Szokásosan. Tán nem tudja hogy iszom?

-Ó dehogynem. De lehet hogy változott az ízlésed.
-Semmit sem változott.
-Ennek örülök. Kevesebb a gond.
-Biztos.

-Biztos is.-mondta a fekete hajú és ahogy el készült a tea akkor a bögrét Liznek adta.-tessék.
-Köszönöm.-ivott a csészêbe  lány.-amugy miért is hívott el teázni?

-Csak.
-Csak?
-Igen. Csak.
-Oké.-ezután a hadnagy felállt a teaja mellöl majd az égkék szemű felé kezdett el menni aki a megmozdulásra egy kicsit elpirult.

Levi mikor a barna hajúhoz ért akkor az Ackerman a lány ajkai felé kezdett el menni.

-Hadnagy ezt nem kéne ott van Petra. Ő ennek nagyon nem örülne.-kapálozott a kezeivel Liz de ezt a férfi megakadályozta ráadásul úgy hogy a szék karfáira helyezte az égkék szemű csuklóit.
-Most el foglalta magát nem fogja látni.

-Bakker mintha villamosszékben ülnék.-nyelt egyet a magasabbik miközben a feje már a sálához hasonló volt.

Egyszer csak ajkai érintkeztek a férfiéval aki komótosan csókolta a lányt. Liz rögtön be szált így a csók vadabb lett.

Levi magához ölelte a barna hajút aki a hadnagy hajába túrt. Mikor elváltak akkor a fekete hajú az égkék szemű nyakához hajolt majd bele nyalt.

Liz a férfi tettétől megborzongott. Következő pillanatban arra figyelt fel hogy az acélkék íriszű pirosas foltokat képez a nyakán miközben azokat harapdálja.

A lány ajkain sorra jöttek ki a hangok de azok nem szavak voltak hanem sóhajok és nyögések.

Egyszer csak a hadnagy el hajolt Liz nyakától. A férfi elmosolyodott majd végig simitott a lány arcán.

-Tudtam.-a barna hajú szemei rögtön kitágultak. Talán jött volna?
-Mit?

-Azt hogy bízhatok benned.
-Tessék?! És miben?!
-Abban hogy nem szoksz rá a cigire mert egy "kis" bűntetést biztos kaptál volna.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Where stories live. Discover now