-Mi van? A kiképző táborban cigiztem egy keveset. Nem kell ez miatt bámulni.-mondta Liz a Hadnagy szemeibe nézve. Levi sóhajtott egyet majd kikapta a cigit a lány kezéből.
-Nem gondoltam volna hogy egyszer ezt fogod csinálni.-motyogta miközben bele szívott és el nyomta.-jut eszembe öltözz mennünk kell.
-Miért?-Erwin elvileg talált valami ujjat és ezt elakarja mondani.
-De én mért kellek hozzá?-Levi vállat vont.-Nem tudom. Csak azt mondta hogy te is kellesz.
-Oké...---
A hadnagy és a társa mikor Erwin szobájához értek akkor elindultak be felé. Benyitva nem csak Erwint látták meg hanem a szöke hajú apró termetű Historia Reiss-t is aki Lizék felé fordult mikor észre vette hogy nyilik az ajtó a háta mögött.
Az összes kékszemű unottan álldogált a saját helyén az ajtó becsukás után. Erwin a lányát nézte aki Historia-t méregette.
Levi pedig az összes ember közt jártatta az íriszeit ugyanis azon gondolkozott hogy mégis mi a francnak kell ide a Reiss és Smith ivadék. Gondolkozását Erwin törte meg.
-Jó hogy jöttetek.-Liz unottan bolintott.
-Nekik mért kellett jönniük Erwin?
-Kutakodtam kicsit a Reiss család után. De csak a családfára voltam egy idő után kiváncsi így elhoztam Ezt.-emelte fel a kezében lévő könyvet.-ami kettő olyan dolgot őriz amiről eddig fogalmunk se volt.-És mik azok? Mennék a dolgomra siess.
-Nyugi Levi gyors leszek.
-Tsk biztos.-nézett félre.-Ha lenyugodtál akkor folytatom. Liz.-erre a lány apjára kapta a tekintetét.-hogy hívták az édesanyádat?
-A neve Aria Taylor de ez mért kell?
-Csak és a név hamis. Az eredeti neve Aria Reiss.-a mondat után még csöndesebb lett, ugyanis a hívottaknak egy folytában forgott az agyi fogas kereke.-Ő Rod Reiss és Uri Reiss nővére.-Akkor Én most az unokatesója vagyok Historia-nak?-Erwin csendesen bolintott.-ömm.... oké.
-Akkor ezért tudtál olyan dolgokat amiket a többiek a másikról soha sem.-szólalt meg Historia.-mert láttad azt hogy kik ők és hogy honnan jöttek. De mégis hogyan nem döbbentek le amikor látták az emlékeiket?
-Egy kis tanulással minden meg oldható.-nézett a barna hajú Levira aki egy idő után rá jött mért nézett rá a kék szemű.
-Tsk.
-Észrevétlenül vagyis láthatatlanul csináltam mindent. De ez csak egy kis apróság abból amit tudok.
-Értem.-Hm.-bolintott a magasabbik lány Historia-t nézve de a tekintete át ment Erwinre.-van még valami?
-Nincs csak ennyit akartam.-csóválta a fejét a férfi.-Hát szerintem senkit sem rengetett meg a kis titok elmondásod de lehet hogy Lizéket egyedül kéne hagyni megbeszélni a dolgokat. Úgy is éhes vagyok.-felelte a hadnagy elindulva az ajtó felé majd elhagyta a szobát.
-Nincs kedvem beszélgetni. Ebédnél találkozunk.-intett Liz majd Levi után ment. A lány morogva lépkedett a nevelője után.-nekem nem kell semmit meg beszélnem egy cukorka várban élő mindenkivel abnormálisan kedves lánnyal.-ért a hadnagy mellé.
-Biztos? Ő az unokahugod Liz, csak pár szót kéne rá pazarolnod, nem vészes.
-Persze, utánna jön hozzám azzal az undoritó eltaszító kedvességével. Olyan abnormális. Olyan idegesitő.
-Neked is?-Tessék?-kapta párjára a tekintetét Liz.-csak nem téged is irritál?
-Engem nem. De Erent igen. Ő is rendellenesen kedvesnek találta Historia viselkedését, láttam rajta.-Akkor nem csak én vagyok egyedül ezzel.
-Ja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanficTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...