"Pár héttel késöbb"
Leviék lassan lépkedtek a homokban amiben csizmájuk nyomot hagyott. Baloldalon az volt látható amit Erenék látni szerettek volna. A tenger.
A víz gyönyörű színnel rendelkezett ami a hadnagyot egy ember szemére emlékeztette. Liz íriszeire. A gondolatra rögtön a lova felé indult el hogy ne lássa az égkék színű vizet.
Pár perccel késöbb Armint látta meg aki a kezében vitt valamit felé. Mivel az idösebb nem ismerte azt a dolgot ezért össze ráncolt szemöldökkel nézte azt ahogy a fiú elé lépve nyujtja neki a tárgyat.
-Ez mégis mi a halál?
-Egy kagyló. Liznek.
-Armin tudod hogy halott. Otthon meg csak Liz vár az egy szem lányom.-A sírjára gondoltam.
-Úgy is ellopják. Akkor meg mi értelme van oda tenni?!-a fiú vállat vont.-Nem tudom. De én oda raknám. Reménykedjünk benne hogy nem viszik el.
-Armin nekem ez nem kell.-mondta de a szöke nem foglalkozott vele.
-Itt hagyom neked.-rakta le Levi lába elé a kagylót majd elsétált. A hadnagy több ideig bámulta a dolgot mikor is lehajolt és megfogta.Hosszasan nézte majd eldugta a táskájába ami a lova oldalán volt található. Úgy döntött hogy haza viszi. Ezután vissza fordult ahogy volt.
---
Levi Ava-val ment a temetőbe. A kislány vidáman futkorászott a kőtáblák közt egy lepkét kergetve. Apja a sír elött állt a követ nézve amire rá volt írva Liz neve.
Elizabeth Smith
A kagyló még mindig Levi kezében pihent de nem sokáig ugyanis le rakta a kő elé. Ezután megszólalt.
-Régebben nem tudtam mit hoz a jövő talán még most sem tudom. Petra halála után pár nappal sem tudtam mikor felkeltetted a figyelmem. Akkor még nem tudtam hogy terhes leszel a gyerekünkel. De miután megtudtam boldog voltam. Szültél nekem egy lányt ráadásul eröset egészségeset és a hasonmásodat. Köszönöm.-a monológ után Liz lépett mellé.
-Apa meg fogtam a lepkét.-mutatta fel a kezeit amivel kanalat formál hogy az allatnak legyen helye.-a hadnagy rá nézett legugolva hozzá.
-Meg mutatod a lepkéd Liz?
-Persze.-ahogy ezt kimondta akkor kinyitotta a tenyerét a lepke pedig elszált.Hosszasan bámulták mikor is a férfi felállva magához ölelte a lányát. A vállánál fogta.
-Köszönöm Liz.
YOU ARE READING
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfictionTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...