5.

1.9K 145 52
                                    

Mikor Levi végzett a "diák" ki oktatásával akkor hozzá kezdtek takaritani.

Liz mivel mindent meg beszélt a hadnaggyal hogy mi hova és mire való igy gördülékenyen ment a munka.

Mikor végeztek akkor a hadnagy elpakolt majd le dobta a magát a kanapéra.

Liz is le dobta magát a férfi mellé férfiasan szét tárt lábakkal mint a hadnagy aki csak kérdő pillantasokat küldött a lánynak.

-Te most parodizálsz?-horkant fel a férfi mire Liz meg mozdult majd a hadnagy ölébe ült.

Szemtől szemben voltak egymás elött ekkor a gyerek megfogta a hadnagy kezét és pacsizott vele egyet.

A férfi az arca felé forditotta a tenyerét. Furcsa érzése volt. Eddig senkivel se pacsizott ez elött.

-Emelje fel a tenyereit.-utasitotta unottan a kislány a férfit aki rögtön felkapta a tenyereit.

Liz Levi mind a két tenyerébe pacsizott egyet majd tapsolt egyet az ellenkezö tenyérbe csapott és igy tovább.

Több ideig ezt játszotta Liz mikor is valaki be lépett az ajtón. Petra hangját hallották meg aki szólitotta a férfit.

Amint meg hallotta lány hangját Levi akkor ki vette az öléböl a barna hajút majd a kanapéra ültette.

Kisétált a konyhából egyedül hagyva Lizt aki a következő pillanatban elindult a két idösebb ember felé.

Mikor az elötérbe besétált akkor a hadnagy lába között dugta ki a fejét. Amint Petra észre vette a kicsit akkor lehajolt hozzá.

-Szia.-köszönt Petra Liznek aki csak a hadnagy stilusában brummogott egy sziát.-a nevem Petra és a tied.-ezután Liz kiöltötte a nyelvét.

-Semmi közöd hozzá.-erre Petra elképedt majd kinosan elmosolyodott. Úr isten olyan mint a hadnagy.

Nevetett fel majd felegyenesedett és a férfi szemébe nézett.

-Erwinnek szüksége van önre.-mondta komoly tekintettel Petra ezután a férfi meg indult de rögtön meg torpant, Lizre nézett aki értetlenül mégis csodálkozva bámult a két emberre.

-Gond lesz ha Öt is viszem.-mutatott a férfi a gyerekre aki ezután elindult a férfi felé és ahogy a lábához ért meg ölelte azt.

Petra most úgy érezte hogy a felettesének a gyerek fontosabb mint Ö akivel több idöt töltött el mint azzal a lánnyal aki most a hadnagy lábát ölelgeti.
-Nem. Csak ne legyen láb alatt.

-Sosincs láb alatt!-horkant fel a férfi mire a fiatal kadét össze húzta magát. A hadnagy ekkor lágyitott a hangján.-eddig nem tapasztaltam, ezután sem akarom.-nézett le Levi a lányra szigorú tekitettel aki ezután unottan fel nézett a férfira.

-Mikor indulunk?-kérdezte Liz mire a férfi elkezdett gondolkozni ugyanis a gyereknek nem volt kabátja.

Pár perc után arra jutott hogy szombaton elmennek és vesznek kabátot a takaritószerek mellett.

Mikor a hadnagy meg szülte magában az ötletet akkor felvette a kabátját.

Meg fogott egy táskát ami a közelben volt és pénzt amit zsebre dugott ezután elindult az ajtó felé. A többiek szótlanul követték.

---

A hadiszállás felé vezető úton lóval mentek Liz pedig Levi elött ült aki a hadnagy mellkasának dölve aludt el pár percel ezelött.

Az 5 éves csontos háta a férfi kigyurt mellkasának nyomodott de még igy is tudta hallgatni a hadnagy szív verését.

Levi vállán egy dugig pakolt táska volt tele ételel Liznek. A hadnagy kitüzte magának hogy meg hizlalja a lányt mert multkor már majdnem éhen halt.

Fontosnak tartotta ezt. Nem akarta a lányban a saját gyerek kori énjét látni igy meg probál a gyerekre pár kilót felszedetni.

Ekkor Levi felébresztette az alvó gyermeket aki álmosan nézett fel a felettesre.
-Mi van?
-Meg jöttünk.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz