"Másnap"
Liz az arcát vakargatta a mutató ujjával. A hegén húzta végig a körmét de nem erősen. Azon gondolkozott hogy mi a francért kell a nevelőjének az irodájában ülnie ha nem csinál szinte..... semmit.
Más dolga is lenne mint egy helyben kusban ülni. Levira nézett aki nagyban irogatta a papírokat rá sem nézve. Pár perccel ezelött huzta be az előtérbe és ültette le a kanapéra.
Utánna pedig egy kis szó váltás után csak le ült és írta tovább a papírokat. A barna hajú azt hitte hogy valami papír maradt ki de nem. Csak be húzás és kész. Semmi több.
Csizmája és a zoknija a kanapé mellett volt rendezetten ezáltal látta csupasz lábát amin az ujjait mozgatta.
-Át viszem ezeket Erwinnek hamarosan vissza jövök.-szólalt meg Levi mire Liz rögtön rá nézett.
-Rendben.---
A hadnagy csizmája kopogott a régi padlón. Minden egyes lépésnél hallható volt az a monoton hang amit a lépéseivel képez. Az épületben minden csendes volt kivéve a parancsnok irodája ahonnan egy női kacaj szűrődőtt ki.
A gazdája Hanji osztag vezető volt. A férfi megcélozta az ajtót és reménykedett benne hogy meg van olajozva mert az utóbbi időben eléggé szar hangja volt amit Erwinnek már vagy szerszer közölt.
Mikor oda ért lenyomta a kilincset és benyitott akkor semmi idegesitő hang nem volt hallható. Hanjiék eközben észre se vették hogy Levi bent van. Erwin megszólalt az italát iszogatva.
-Örülök hogy sikerült a tervem.-mondta egy félmosollyal.
-Milyen terved?-ráncolta össze a szemöldökét a szemüveges a társára nézve.-Ez egy olyan terv ami boldogságot hozott az egyik emberem életébe. Nem hiába volt Aria halála. Az embereim sikeresen végre hajtották azt amire kértem őket.-a fekete hajú ereiben meg állt a vér.
-Erwin meg ölte Ariat? De hisz szerette... nem? Vagy csak én voltam ekkkora idióta hogy nem vettem észre?!
-Te meg ölted Ariat?!-horkant fel Hanji felpattanva a székéről Erwin komoly tekintettel bolintott.-hogy tehettél ilyet és mégis mi volt az o..
-Meg volt az oka.-szakította félbe a társát.
-És mi volt az?-Levi a kérdés után az egyik szekrény mögé bújt ugyanis valamelyik biztos észre fogja venni hogy ott áll.-Levi...-Hanji lefagyott de nem csak ő hanem még a név gazdája is.
-Miért én?-Mi történt hogy a kis morcoskánk volt az oka hogy Ariat meg ölted?
-Akarod tudni?-Persze.-bolintott az álló majd leült. Erwin hosszasan mesélni kezdett hogy a hadnagy milyen rossz állapotban volt az első felderitő útja után arról hogy mit tervelt ki hogy boldoggá tegye és azt hogy Liz csak egy társ aki Levi miatt lett anyátlan. Levi össze szoritotta az öklét ajkaival együtt.
-Akkor nem véletlen volt Aria halála.... miattam halt meg. Erwin azt akarta hogy boldog legyek. Ezt ölés nélkül is meg tehette volna. Nem érek annyit hogy meg öljön egy embert. De lehet hogy ha ez nem történt volna meg akkor Liz még mindig lent lenne. Nem lenne az enyém. Nem lennénk jóban. Semmi sem lenne.-lassan sétált ki a szekrény mögül így semelyik sem vette észre csak akkor mikor Levi kezében kattant egyet a fegyver amire Erwinre mutatott. Hanjiék rá kaptak a tekintetüket a fegyveresre aki rezzenéstelenül tartotta Erwin-en a fegyvert.
-Megölted Aria-t és azt hazudod hogy ártatlan vagy? Ezután hogy a szarba higyjek neked Erwin?-orditotta a fekete hajú.
-Tessék?-halották meg Liz elképedt hangját miközben kinyilt az ajtó.-szóval anya.... általad halt meg?-nézett fel Erwinre miközben lépkedett felé. A kék íriszekben szikrázott a düh ahogy rá jött az igazságra.-te ölted meg azt aki életet adott nekem.... azt aki számomra az egyetlen édesanyát jelentette... elvetted töllem és semmi bűntudatod nincs... mért nem öltelek már meg az első felderitő utamon...? Vissza fizettem volna azt amit velem tettél.... velünk....-mikor az asztalhoz ért meg állt.-emlékszel hogy egyszer meg kérdezted töllem mikor fiatal voltam hogy "Szerinted ki az ellenségünk?"... Nem tudtam rá válaszolni... De most.... 21 évesen.... anyátlanul rá jöttem ki az..... Te vagy az....
Erwin Smith.
Remélem hogy jó lett, hogy nincs benne hiba és hogy nem lett unalmas. Ja és bocsánat a csúszásért.
YOU ARE READING
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfictionTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...