3.

2.2K 162 21
                                    

-Mit csináljak vele?
-Hm.-kezdett el gondolkozni a felettes és mikor már ott volt a kissebbik hogy majd lesz valahogy akkor meg szólalt a férfi.-melletted lesz abban a házban.-amint ezt meg hallotta a fekete hajú akkor valamit érzett a mellkasában.

Nem ismerte fel az érzelmet ami lehet hogy nem is az. De nem tudta a hadnagy. Undort és haragot érzett már de ez valami más volt. Csöndben gyürte össze az ingét Erwin elött.

-Nem fogok egy mocskos kölyökkel együtt élni egy házban.-horkant fel az "apró" felettes miközben felnézett a férfira mivel eddig a padlót bámulta.

-Pedig muszály lesz.-fogott meg egy papírt Erwin haláli nyugodtan mire a hadnagy soha sem várt orditásba kezdett.

-Tsk. Azt nem kell nézni mit akar a másik?! Én is itt vagyok ám! Nem csak te-mutatott mérgesen a férfira.-aki arra se méltatta Ariat hogy le menjem azon a szaros lépcsőn és meglátogassa! Ráadásul még egy szaros kölyköt is gyártottál akivel nem akarsz foglalkozni! Te, Erwin!-bökött a levegöbe az emlitett férfire a hadnagy.-te, aki ott ülsz abban a nyamvadt székben! Mit akarsz attól a kölyöktől?! Hogy tiszteljen?! Hogy szeressen?! Hogy felnézzen rád?! Hát elmondom neked hogy te vagy a világ legszarabb apja! Az a kölyök sosem fog fel nézni rád úgy ahogy akarod! Mikor a legnagyobb szüksége volt rád akkor cserben hagytad nem érdekelt hogy mi lesz vele! Az összes bordája és a gerince ki látszik. Multkor pedig mikor ételt adtam neki akkor tudod mennyi kenyeret fogyasztott el?! 15-öt! Érted?! 15-öt! Ez nem normális.

-Az a lényeg hogy még él, vigyázz rá.-mondta komoly arccal Erwin majd hozzá látott a papir munkához mire a hadnagy arca elképedségre váltott.

-Téged komoly nem érdekel a saját kölyköd?!-szükitette össze a szemeit a hadnagy miközben össze fonta a karjait.

-De érdekel.-válaszolta a parancsnok fel sem pillantva a papírjaiból.

-Hát kurvára nem látszik.-fordult meg a hadnagy majd elindult ki felé. Meg fogta a kilincset és már félig kint volt mikor vissza szólt Erwinnek.-én a helyedben rongyá szégelném magam, mert amit csinálsz, az szánalmas.-mondta ezután be vágta maga mögött az ajtót.

"Vissza az eredetibe"

Már este 9 volt mikor a hadnagy elment lefürdeni. Lassan levetközött össze hajtotta a ruháit és a szennyes kosárra helyezte azt. Mikor ezekkel meg volt akkor be ült a kádba.

Eddig gondtalanul végezte a dolgokat a hadnagy de ennek gyorsan vége szakadt ugyanis Liz nyitott be.

-Te meg mi a francot csinálsz?-horkant fel a vízben ülő 20 éves férfi mérgesen.-csak nem fel világosodni akarsz?-a lány nem értette mit jelent a fel világosodni szó amit a férfi mondott igy nem válaszolt.

Elindult a férfi felé mire az ki hajolt a kádból megragadta a gyerek fejét és rögtön levitte a földre. A férfi tenyere szét terült Liz arcán.

-Ehhez még várj pár évet nem vagy még érett hozzá.-mondta unottan a férfi ekkor a szeme kitágult.-bakker én most utalást tettem?!-kérdezte hangosan a padlót bámulva ugyanis mesztelenül csak Akkor látják egymás az emberek ekkor észre vette azt az egy szem hangyát amit Liz figyelt.

Bakker micsoda mocskos pedofillá váltam de hogy az a hangya és a társai nem élik túl az egészen biztos.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Where stories live. Discover now