Liz csuklója reggelre újabb mégis ugyanolyan díszitést kapott amit ezután eltakarás képpen be kötözött. Villám gyorsan öltözött fel ami már megszokott volt nálla.
Vörös sálát a nyaka köré tekerte majd elindult edzeni ahol jobban teljesített mint a társai. Ez Levi miatt volt ugyanis a férfi oldalán nőtt fel aki annyira kitanította a lányt közelharcból hogy Liz 5 mp alatt csodát tesz az ellenfelével.
Edzés után az összes kadét elment ebédelni kivéve Lizt aki most nagyon nem volt éhes. Miután leadta a kését akkor sétálni ment.
Unottan ült le egy kőre majd a sálába burkolózott. Elmerült abban a vörös anyagban amit Levitól kapott. Imádta a sálát mivel attól van akit szeret. Ezután nézgelödni kezdett.
Nem sokkal késöbb számára ismerös virágot vélt fel fedezni egy fa tövében. Azt a virágot amit a hadnagy vitt neki. A virág gyengéd és nőies volt.
Liz lágyan el mosolyodott így a szeme sarkából két könnycsepp szabadult ki amit ezután letörölt.
Következő pillanatban egy kezet érzett meg a vállán ami semmiképpen nem a hadnagyé volt. Liz mikor hátra nézzett akkor Erwint látta meg.
-Szia.-köszönt morcosan a barátai gyilkosának.
-Szia Liz.-köszönt vissza Erwin leülve Liz mellé a kőre. Több ideig nem szóltak egymáshoz de Erwin megtörte a csendet.-hogy vagy?-Jól.-vágta rá Liz következő pillanatban pedig a szétvágdosott karjával találta szembe magát meg egy leszedett kötéssel.
-Biztos?-kérdezte a férfi az égkék szemekbe majd annak karjára nézve.-ezt nem nevezném annak. Amugy ezek frissek. Történt valami?
-Ha ön szerelmes lenne valakibe de azt a személy nem viszonozná akkor mit tenne?-bámult a távolba a lány.
-Fogalmam nincs. Ezt majd megoldod. De ha nem tudod akkor bízd az időre.
-Mert az mindent meg old ugye?-kérdezte a kisebb a nagyobbtól.-Nem tudhatod. De szerintem probáld meg.
-Tsk. Mintha az olyan könnyű lenne.-állt fel Liz a kőről mire Erwin is ezt tette.-Bocsánat ha közbe szakitok de nem vagy éhes.
-Nem.-vágta rá egyből ekkor megkordult a gyomra ami eléggé hangos volt. Az apa ezen elmosolyodott.-na jó igaza van!-Erwin erre férfiasan fel nevetett majd a lánya egyik füléhez vitte az ajkait.-Az anyád is ilyen volt. Na gyere.-indult el a férfi minek következtében a másik égkékszemű elindult a íriszpárja után.
---
Mikor a két Smith be ért az ebédlőbe akkor leültek ahhoz az asztalhoz ahol levi ült.
Liz mikor még gyerek volt akkor mindig egymás mellé ültek a hadnaggyal ebédkor de mostanában nem annyira mivel két ember foglalt helyet a férfi két oldalán.
Oluo Bozado és a drágalátos Petra Ral. "Mrs. Ackerman" az asztal alatt fogta Levi kezét aki ahogy leültek Lizék akkor rá nézett a barna hajúra. Az égkék szemű Erwin mellett foglalt helyet.
-Kerestelek, hol voltál?-a lány nem válaszolt.-tudod jól hogy nem szeretem ha elbarangolsz.-folytatta a fekete hajú komoly tekintettel mégis a másik nemű tudta hogy a férfi nagyon le szarta a hollétét mivel az rögtön az ebédlő felé vette az irányt az edzés megnézése után.
Egy szóval szart arra hogy merre van az akire éveken át vigyázott. Kivéve Erwint aki vette a fáradtságot és a lánya után ment.
-Az itt ülést keresésnek gondolja hadnagy?-Tévedsz. A fegyver raktár pár ajtónyira van. Ellenőriznem kellett utánna mentem utánnad.-Petra a mondatra elpirult amit Liz rögtön észre vett. Elöntötte a düh.
-Remélem ki élvezted azt a pár percet Mrs. Ackerman!-horkant fel az égkék szemű mérgesen felállva majd elindult az ajtó felé amit ezután teljes erőből be vágott.
Az asztalnál ülök teljesen le fagytak ekkor a hadnagy felállt majd a lány után ment.
Ezt sprintelve tette meg ugyanis Liz az istalóhoz ment ahonnan ezután ki vette és felnyergelte azt a fekete lovat amit a Levitól kapott mikor első napos volt itt.
A fekete kanca rögtön meg indult a barna hajú jelzésére ami egy kantár megrántás volt. A ló vágtatott, a lovas pedig a sírás szélén volt. Görcsösen fogta a kantárt.
A hadnagy miután megindult a lóval Liz után akkor teljesen elveszett.
Hiába ismerte ezt a terepet mint a tenyerét még sem igazodott el hisz ilyen helyzetben neki elég nehéz volt, végülis Liz az aki a barátjának a lánya akire évekig vigyázott.
Az akire barátként tekint. Az aki képes volt tönkre tenni azokat a falakat amit a hadnagy maga köré tett. És az aki most eltűnt.
A férfi gondalatai ide-oda cikáztak és amikor értelmet találtak a dolgok akkor megint össze-vissza voltak.
Ez nagyon felidegesítette. De nem csak ez. Hanem az is hogy ha nem lesz meg Liz akkor nem fog tudni még 2-3 órát sem aludni.
-Remélem jól vagy Liz.
YOU ARE READING
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfictionTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...