27.

1.3K 110 10
                                    

Köszönöm ezeket a számokat így hoztam most egy bálos részt ami kétszer hosszabb mint az eddigiek

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Köszönöm ezeket a számokat így hoztam most egy bálos részt ami kétszer hosszabb mint az eddigiek.
olvasást!

-Hát ezt el csesztük mivel nincs itt.-mondta Mike. Erwin erre csak bolintott majd Liz eltűnéséröl kezdtek el tárgyalni.

Levi a következő pillanatban dühösen szólalt meg.

-Valaki nem hozna egy kibaszott italt ahelyett hogy ki tárgyalnátok azt hogy Liz eltünt?!-morogta mire azonnal elmentek innivalóért de az asztalnál folytatták a beszélgetést.-tsk faszom. Ezeknek sincs jobb dolgunk.-fonta össze a karjait.

-Kezdek félni.-lépett az osztagvezető a férfi mellé.
-Én is. Akkor éreztem ezt legutoljára mikor Liz eltünt a susnyásban.

-Ez egy kicsit nem túlzás?-pillantott rá a nő.
-Nem. Pont tökéletesen mondtam.-felelte unottan Levi a Petra Oluo párost nézve.

-Tessék.-adta oda Erwin a hadnagy italát.
-Kösz.-fogta meg a tetejénél majd bele ivott.-még mindig szar.-motyogta de leszarva az ízt kortyolgatni kezdte.

Mikor már a végénél járt és a szájában volt az ital akkor kiköpte azt.
-Azt a kurva!-orditotta Levi.

-Mi van?-kérdezték a társai felé fordulva mire a férfi rá mutatott arra ami miatt (vagyis inkább aki miatt) ki köpte az italát.

-Azt nézd.-motyogta a "törpe" magasságú Lizre mutatva aki magabiztosan lépkedett a magassarkújában a teremben.

Az az égkék ruha volt rajta ami meg tetszett neki és az nagyon is jól mutatott rajta. Ki volt sminkelve haja meg egy szép kontyba volt fogva a tarkójánál aminek a dísze egy ezüst hajtű volt amit Erwin adott neki pár nappal ezelött.

A lány a felettesekhez sétált akiknek intve köszönt.
-Hali.-Levi szótlanul áldogált egy helyben.
-Mennyire kicsípte magát valaki.-szólalt meg Erwin kinyújtva a kezét a lánynak.
-Probálkoztam.-mosolyodott el a barna hajú majd megfogta a férfi kezét. Elindultak táncolni a parkett felé.

---

Mikor vége lett az egyik táncnak akkor Liz leült egy szabad székre. A leülés elött a lány rengeteg férfival táncolt így már teljesen fájt a lába és alig kapott levegőt.

Levira pillantott aki Petraval táncolt a parkett közepén. Petra helyére képzelte magát úgy nézte a párost.

Lassan felállt majd elindult az erkély felé. Mikor oda ért akkor a korlátra támaszkodott.

Szomorúan bámulta a mélyt. Egész este várta a hadnagyot de fölösleges volt ugyanis nem jött.

Állandóan a kis Petra-val volt el foglalva. Eren egyszer csak a szomorú lány mellett termedt.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora