"Leviék házában"
Liz az emeleten volt a szobájukban miközben azt kamuzta hogy alszik. Sírt a takaró alatt mert olyan dolgok jutottak az eszébe amik eddig soha.
Az ujjonc megverése óta a lány még mindig félt. A verés ebéd elött volt.
Mikor Lizék ebédeltek akkor az égkék szemű nem a hadnagy bal oldalára ült ahogy mindig is hanem a legtávolabbi helyre ami a férfival szemben lévő másik asztalfő volt.
A barna hajú egész délutánját azzal töltötte hogy azon agyalt hogy Levi ha le issza magát akkor milyen lesz.
Talán rosszabb lesz mint akkor amikor verte a fiút. Vagy sokkal rosszabb.
Probálta ki verni a fejéből azt gondolatot ahogy az ágy alatt fekszik félve attól hogy Levi meg találja és valami olyan dolgot tesz vele amit Ő nagyon nem akar.
Sajnos ezek a dolgok erősítették a Lizben lévő félelmet a hadnagy iránt.
"Folyósón"
Levi egész végig az ajtó elött állt azt hallgatva ahogy az 5 éves Liz sír. Nem mert be menni... Nem mert hozzá érni... és legfőképpen nem mert hozzá szólni...
Liznek mondta hogy maradjon bent Erwinnel míg végzik de ezt a lány nem bírta ki.
A Hadnagy alig hallhatóan sóhajtott egyet majd ellépve a szobájuk ajtójától sétálni kezdett a lépcső felé.
Egész délutánját a papírmunkával töltötte de helyette mást csinált volna.
Azt tervezte hogy miután végzett az ujjoncokkal akkor Lizzel elmennek valahova. Sajnos ez elvetésre kerül mikor meg látta Liz íriszeit amik teljes mértékben félelmet sugároztak.
-Atya úr isten.-sóhajtott a férfi hátra dölve az asztalfőn. Hajába túrt majd az emelet felé pillantott.-felmenjek?-kérdezte magától nagyon halkan.
Szinte még Liz se hallotta volna meg ha itt lett volna mellette. Lassan felállt majd elindult fel az emeletre.
Mikor az utolsó két fokot kellett volna meg másznia akkor egy ajtó csukodást hallott meg majd lépéseket.
Ahogy meg látta hogy ki lépked akkor elképedve, kiváncsian pislogni kezdett. Liz abba a szobába tartott ahova elvileg a hadnagy rakta volna csak ez is elvetésre került a Dolog után.
A lány konkrétan maga után húzta mindkét takarót (meg párnát) ami a szobájukban volt található.
-Ha azokat most elvitte akkor én este mivel fogok takarózni?!-ráncolta össze a szemöldökét a férfi.
-Át cuccolok. Ne merjen át jönni hozzám.-szólalt meg a lány ezután eltünt a egyik szobában.
-Tsk. Szaros kölyök.-indult el Liz "szobája" felé a hadnagy. A férfi mikor oda ért akkor kopogás nélkül be nyitott.
-Liz.-szólalt meg az ajtóban ácsorgó személy.
-H-hadnagy?-kérdezte Liz a takaróba burkolózva piros szemekkel.A hadnagy elindult felé mire a lány a legugoló személy nyakához rakta a kését. Levi lassan megfogta a barna hajú kezét miközben elvette tölle a tárgyat. Csizmája mellé helyezte miközben unottan nézett farkas szemet a lakótársával.
-Mondtam Liz hogy nem bántalak. Téged nem tudnálak. Kérlek ne félj töllem.-mondta a fekete hajú. Liz lassan a férfi arcához ért majd meg mutatta a gondolatait.-nyugi Liz nem szoktam inni. Ha meg iszom akkor az csak ünneplés céljából van.
-Biztos?
-Biztos.-mosolyodott el a Hadnagy egy fél mosollyal. Ekkor Liz valamiért a férfi nyakába ugrott minek következtében a lakótársa a hátára esett.-Akkor legyen is Így.-mondta könnyezve a lány. A hadnagy ezután szorosan ölelte magához Lizt. Bakker ez a lány. Teljesen ki fordit magamból.
YOU ARE READING
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfictionTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...