Liz a hátán (mézes kalácspózban) feküdt a fűben. Jobb csuklója a szemeit takargatta miközben sírt.
Probált meg nyugodni de csak Petra járt a fejében aki elfoglalta a helyét a hadnagy mellett szerelmeként.
Látta ahogy a férfi megkéri a Ral kezét, elveszi feleségül, és azt is ahogy apává válik az első gyermek után.
Irigyelte az égkék szemű a lányt hogy ez pont Vele történik meg. Petra helyében akart lenni ugyan ezeket át élni.
Ahogy ki mondja sírva az igent a hozzám jönnél feleségülre ahogy az oltárnál is kimondja a boldogító igent és azt ahogy nagy kínok között megszüli az első gyermekét a hadnagynak.
Ám ezek a gondolatok rögtön szerte foszlottak a hadnagy mondata miatt.
-Igaz szerelem mi? A francokat...-motyogta az orra alatt a barna hajú. Levi életébe Petra is elért valamit nem csak Liz.
Petra olyas fajta dolgot mutatott a férfinak ami neki sosem jutott. Szeretetet. A hadnagy Petra mellett kezdte el érezni a szeretetet.
Innen indult az egész. Levi nevelőszülősége alatt is együtt voltak és nem egyszer nézte végig a kis Smith azt ahogy a felnőttek szenvedélyes csókcsatát vívnak.
Ez semelyik ember nem tudta pedig a lány ott rejtözködött a fal mögött Őket nézve. Látta azt hogy a hadnagy a falnak taszítja Petrát és szorosan magához öleli.
Látta azt ahogy a lány nyakához hajolva csalta ki az ajkain a sóhajokat és a nyögéseket. Mindent látott és hallott.
Liz elött semmi sem volt rejtve a képességének hála amit többször is felhasznált és erről Levi nem tudott semmit.
Semmit az égvilágon. A férfi azt hitte hogy a lánynak meg van még a gyerek kora de tévedett. Nagyon nagyot.
Az égkék szemű mostanában nem használta a képességet így nem tudta mi van a férfival. Bár most már úgy sem fogja érdekelni.
Liz mikor teljesen megnyugodott akkor felállt majd a lovához ment akit ezután el kötözött. Felszállt rá és azonnal elindult a főhadiszállás felé. Az érzelmek csak gyengítenek.
---
"Pár hónappal késöbb"
Liz egész este nem aludt de nagyon nem is látszott rajta. Kócosan kezdett el öltözni és mikor kész volt akkor elindult az ebédlő felé. Mikor be ért köszönt utánna meg le telepedett a többiekhez enni.
Mindenki vidáman nevetgélve beszélgetett de ezek mostanában a barna hajúnak nagyon nem mentek csak hamisan. Hamisan mosolygott, nevetett.
Valódi arcát egy maszk mögé rejtette ami mögött egy össze tört szívű lány volt aki sokat szenvedett az évek alatt.
Sok dolog miatt szenvedett Smith és "pár" dolgot a hadnagy nem is tudott. Föleg Liz szerelmét ami csak a férfi iránt van.
-Liz.-szólalt meg Levi a lánnyal szemben aki a fekete hajúra pillantott ezután.-szeretném ha feljönnél az irodámba.
-Rendben.-harapott a kenyerébe Liz.
-Köszönöm Liz.---
-Hogy pont nekem kell mennem a hadnagyhoz... Eszem meg áll.-gondolta magában mikor az ajtóhoz ért akkor kopogott. A hadnagy rögtön meg engedte a bejövetelt. A lány mikor be ért az irodába akkor megtorpant. Petra állt Levi mellett mikozben a magasabbik karját ölelgette. Liz teste titokban undorral telt meg de ez a következő mondat után mar nem volt meg.
-Ülj le.-mutatott a felettes az iroasztal elötti székre. Liz le telepedett oda majd a pár egyik tagja hozzá kezdett.
-Mivel te állsz legközelebb hozzám Liz ezért neked szándékoztuk el mondani hamarabb.-mondta az acélkék íriszű, az ülő személy a mondatra össze ráncolta a szemöldökét.-azt szeretnénk ha megtudnád hogy....-a hogy utáni mondat rész Lizt most már teljesen össze törte. Ráadásul szilánkosra. Tudta hogy el fog jönni ez a nap is de hogy ilyen hamar azt nem tudta elfogadni. És hogy mi is volt az? Ez:
...megkértem Petra kezét.
YOU ARE READING
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfictionTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...