32.

1.2K 109 9
                                    

"Egy nappal késöbb"

-Liz kérhetek valamit?-szólalt meg Levi miután le rakta a lány poharát a kis szekrényre.
-Igen.

-Akkor...-kezdett el fészkelödni a férfi a székén. A barna hajúra nézett.-már régen meg akartam kérni téged csak nem volt kedvem hozzá.
-Akkor ki vele Hadnagy.

-Hívj a nevemen.-Liz le fagyott. Talán rosszul hallottam?!
-Tessék?!

-Igen Liz. Mond ki a nevem.
-Ömm... hadnagy....
-Nem a rangomat Liz. A nevemet. A nemet Liz. Mond ki hogy Levi.

-L-levi...-amint ezt ki mondta akkor elvörösödött és a párnáját az arcára szoritotta.

-Ügyes. Haladunk.-állt fel a férfi hogy sétáljon egyet.

-Délután mi lesz Levi. Ön hol lesz?
-Az önözést is hagyd el. Nagyon öregítő tudsz lenni ilyenkor.
-Rendben.-motyogta egy kis pírrel az arcán Smith.
-El sem hiszem.

---

"Pár nappal késöbb"
"Reggel"

Liz civil ruhában állt fent a falon. "Ott" ahol gyerekként nézte meg a napfelkelte és napnyugta 50 árnyalatát.

Ott beszélte meg felettessel azt hogy mi is található a falon túl. Imádta hallgatni a férfit aki probálta kerülni a csunya szavakat a mesélés közben de nagyon nem ment neki mivel annyira rá szokott.

-'reggelt.-mondta egy mély hang. Liz rögtön felismerte a személyt.

-'reggelt Levi.-nézett az acélkék íriszekbe a gazdájuk bolintott egyet a napot nézve.

-Ugyan olyan szép mint régen.-Liz bolintott.
-Igen.

-Mi a terved mára?
-Nem tudom. Neked?
-Sétálgatás. A lábam miatt csak azt engedik.-a magasabbik hátra nézett Levi ahogy ezt észre vette akkor ö is azt tette.

Eren és Jean megint össze vesztek de hogy min az rejtély. Egy folytában csak lökdösödtek amit az idösebbek gyorsan meg untak.

-Tsk fiatalok.-morogta a férfi.
-Végre nem szaros kölykök.
-Most ehhez volt kedvem.
-Mit lökdösöl?!-orditotta Jean.
-Te mit lükdösöl engem!-mondta Eren "ugyan akkora" hang erővel mint Jean. A barna hajú Liz mögött egy méterrel állt.-talán nincs elég hely a karámodban lópofa?

-Tsk. Most meg döglesz!-indult el a magasabb majd bevitt egy ütést a zöld szeműnek aki Lizre dölt. A lány nem tudta meg tartani az egyensúlyát így le esett a falról.

Hál istennek a felettes azonnal kapcsolt így ahogy észre vette ezt akkor meg ragadta barna hajú csuklóját.

-Kapaszkodj!
-Bakker nem azt csinálom?!
-De. De akkor is lazán fogsz.

-Azért talán mert izzad a tenyerem. Inkább kezdj el fel húzni. Azzal jobban járunk.

-Igaz.-kezdte el huzni fel felé a lányt ám annak annyira izzadt volt a keze hogy ki csúszott a ferfi ujjai közül.

Smith háttal a földnek zuhanni kezdett és csak a távolodó fal szélét bámulta.

Következő pillanatban ordításra lett figyelmes ami a fal tetejéről jött majd meg látta a hadnagyot aki utánna ugrott.

Nyílt egyenesen felé tartott. Liz teljesen be pánikolt hogy a hadnagy meg fog halni. Vele együtt. A férfi egyre csak közelebb ért a lányhoz aki le fagyva bámulta a hadnagyát.

-Lev...-nem tudta ki mondani mert Levi meg ragadta a barna hajú arcát majd az ajkaikat össze érintette.

A férfi csókjában a lány felfedezett olyan dolgokat amiket multkor sosem.

Ott semmi szín nem volt található csak a sajátjáéban. De most...

Olyan érzéseket mutatott meg amit multkor nem. Levi derekánál fogva húzta  magához közel Lizt és tarkójánál fogta hogy el ne távolodjon de a magasabbiknak ez esze ágában sem volt. Mikor le álltak akkor a hadnagy meg szólalt.

Egy olyan szót mondott ki a felettes amit a kék szemű sosem hallott még a férfi szájából.

-Szeretlek, Liz.-a nevén hívott be könnyezett de mivel keményebb volt ezért nem sírta el magát.
-Én is téged.-a Hadnagy erre lágyan el mosolyodott. Ujjaikat össze kulcsolták és így zuhantak tovább a föld felé. Ezután mindkét ember külön-külön egy pár kezet érzett meg ami szét szedte öket Levit Mikasa fogta Lizt pedig Eren.
-Fogj de jó erősen!
-Oké.-mikor felértek akkor elengedték a két embert.
-Bocsánat Hadnagy.-szólalt meg mindkét fiú.

-2 hónapig takaritani fogjátok a főhadiszállást.-ezután az egyik fiú meg szólalt volna de a férfi nem engedte.-ha meg szólalsz akkor fogkefével kell majd ki takaritanotok. Szerintem kezdhetitek is. Én addig pihentetem a lábamat.-indult el a felvonóhoz. Liz unottan állt egy helyen. Levi rá nézett majd megszólította.-Liz gyere. Iszunk valamit.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon