"Reggel"
A felettes szobáját a felkelő nap fénye világította be ami a nyitott ablakon jött be.
Liz orcáit simogatta a melegsége mégis fázott. Talpa kint volt a takaró alól amit azonnal vissza húzott az anyag alá.
Hátára fordult, elkezdte kinyitni 'kék szemeit ám a nap ezt meg akadályozta ami a szemébe sütött. Morogva húzta el a föggönyt egy kicsit be sötétítve a szobát.
Felült majd nézgelődni kezdett. Kómás volt mégis rá jött arra hogy ez a szoba (amiben van) nem az ővé.
Mikor már eléggé éles volt a hallása is akkor meg hallotta hogy valaki fürdik. A hang több ideig tartott egyszer csak elállt majd Levi nyitott be.
-'reggelt.-köszönt a férfi a lány elött öltözködve.
-'r-'reggelt.-motyogta a barna hajú egy kis pírrel a félre nézve a padlónak.-Még nem tanítottam meg neked hogyha beszélsz a másikkal akkor a szemébe kéne nézni?
-Dehogynem! De mi van ha nem megy...?
-Liz ez mindenkinek megy csak többen nem akarnak szemkontaktust képezni. Na csináld!-parancsolta a felettes mire a kék íriszű a rá emelte a tekintetét.-szebb vagy mint 10 évvel ezelött.-Ömm... köszönöm?!
-Az ingedet be kéne amúgy gombolnod, nem fogsz nekem így a szálláson császkálni.-Be gombolni? De hisz...-kérdezte értetlenül majd le nézett magára. Ahogy meglátta hogy teljesen ki gombolt ingel, bugyiban van a felettes elött akkor összébb húzta a felsőjét.
Gondolkozni kezdett hogyha ő most így van és a hadnagy szobájában aludt akkor este mi történt. Semmire se emlékezett. Ezután vér után kutatva túrta fel az ágyat.
-Hé! Ne szedd már szét az ágyam! Az elöbb ágyaztam be!-Liz a keresés után nem talált semmit így a sarkára ült.
-Hol csináltuk?-mondta alig hallhatóan.
-He?-Asztalon, padlón? Vagy hol?-pillantott a férfira akinek rögtön le jött az üzenet.
-Sehol. A parancsnok lányával az az veled nem fogok le feküdni. Nem akarom egy mocskos pedofilként tovább élni a minden napjaim miután meg eröszakoltalak.
-De hadnagy. Ha a partner bele egyezik az együtlétbe akkor már nem megeröszakolásról van szó.
-Akkor is. Kurva sok köztünk a kor különbség. Ráadásul az erőkülönbség is. Simán le tudnálak nyomni az ágyra a nyakadnál fogva hogy be tegyem neked. Nem tudnál meg akadályozni. Na öltözz épp elég időt töltöttél itt már így is. Itt a nadrágod.-vette fel Liz hófehér nadrágját a földről amit a barna hajú tegnap hajigált szét.
Leporolta az anyagot majd a kékszemű felé kezdett el menni.
-Tessék.-következő pillanatban meglátta a lány vörös füleit ami a férfi közeledésétől színeződött be.
-Köszönöm.-vette el a nadrágot majd a férfira nézett.-fel öltözök. Szeretném ha el fordulna és nem nézne hátra.
-Tsk. Sok nőt láttam már meztelenül Liz.-fordult meg a hadnagy így az említett csak a hátát látta a felettesnek.-és te rajtad még van ruha is ami takar.
-Erre nem voltam kiváncsi.-mondta unottan Liz miközben az ingjét gombolta be.
-Tudom. De muszály hogy tudd ezeket a dolgokat róllam.-Miért? Hiszen ezekhez nekem semmi közöm. A kis Petra-jával barátkozzon neki ezek az infók biztos fontosak.
-Meglehet. De a baráti körömbe tartozol ahogy az a büdös nőszemély is.-igazítgatta a nyakában lévő kendöjét a fekete hajú. Liz a baráti körre egyre szarabbul kezte el érezni magát.
Most és mindörökre....
-Mit szeret Petra-ban?-kérdezte fájdalmasan a lány.
-Fura kérdést tettél fel mégis csak egy szót tudok mondani. Mindent.
-Aha... Gondolom azért szereti Őt mert van nőiessége amit imád. Jól gondolom?
-Férfi vagyok. Ilyenek vagyunk.(Írói megj.: Fura válasz, tudom.)
-Persze.-forgatta meg a szemeit a kék szemű.
-Tsk. Kész vagy már?
-Mindjárt.-Rendben. Yeagerrel hogy állsz? Hogy gondolsz rá?
-Meg vagyunk és barátként gondolok rá. Egy nagyon jó barátként.-Rám hogy gondolsz?-ennél a kérdésnél Liz le fagyott. Erre most mi a francot válaszoljak?!
ESTÁS LEYENDO
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanficTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...