8.

1.7K 148 32
                                    

Este felé a hadnagy és Liz le léptek otthonról. Ahhoz a fához mentek amit Petrával a hadnagy egy csomószor látogatott meg.

Levi amint oda ért a fához akkor leült a fatörzséhez. Az anyag össze gyürödött a feneke alatt.

Unottan figyelte Lizt aki majdnem el tünt a fü és virágok keverékében.

A hadnagy a fának döntötte  fejét majd le hunyta a szemét. Ez pár pár másodperc volt de amint kinyitotta akkor Lizt nem látta sehol.

Pánikba esett igy rögtön fel állt. Elkezdte meg keresni a gyereket aki ahogy észre vette hogy keresi a hadnagy akkor helyet változtatott de csak azért hogy titokban virágok után menjem és szedjen.

-Tsk. Mit mondok majd Erwinnek? Bocs, el hagytam a lányodat de tudom hogy úgy se fogsz semmit tenni azért hogy elő kerüljön.-gondolta magában a férfi grimaszolva. 

Már mindent át nézett mikor megtalálta Lizt aki egy spirális alakban szedett egy egész virág csokrot a mező virágaiból.

Kezében szongatta és mivel nem volt kötöző anyag amivel a helyén lehet tartani a szálakat ezért át adta a hadnagynak. Szótlanul vette egy tölle a férfi majd Liz felált és ott hagyta.

-Szép gyerek ez a kölyök mondhatom. Most is itt hagyott.-bámulta Lizt Levi majd el indult a fa irányába a megkötetlen csokorral.

Leült oda majd maga mellé helyezte a "csokrot." Lassan le hunyta a szemeit majd el aludt.

23 percel késöbb (mert annyit aludt) mikor felnyitotta a szemeit akkor a csokor eltünt a lábától és még Liz se volt meg. Ekkor kezdett el igazán parázni a hadnagy.

-Kölyök!-orditotta de fölösleges volt ugyanis Liz mellette termedt.

-Nem kell orditani, itt vagyok.-mondta lány unottan miközben török ülésben koszorút gyártott a szedett virágokból.

A hadnagy nem mondta de igen is tetszett neki a csokor de most már nem mondhatja csak a koszorúra.

Mikor már csak pár szál maradt a csokorból akkor azokat is bele szúrta. Felállt majd elindult a hadnagy felé aki unottan figyelte mit fog csinálni. Ekkor a koszorú Levi fején landolt.

-Tökéletes.-gugolt a hadnagy mellett Liz ekkor Levi óvatosan felállt majd a vizhez battyogott. A víz tükrében látta magát és a virág koronát.

-Mintha valami király lennék.-gondolta magában a hadnagy a fején lévő koszorút bámulva. Ezután az 5 éves lány elindult Levi felé.

Mikor a férfi mellé ért akkor a fekete hajú egy felnött nőt látott meg a vizben Liz helyén akinek unott mégis komoly arc ki fejezése volt.

Barna haja hullámzott a levegöben égkék szemei a távolba meredtek. Levinak fogalma se volt hogy ki az a nő de egy biztos.

A mellette álló lány egyszer majd fel nő és gyerekei lesznek. Levi lassan felemelte a kezét majd össze borzolta Liz haját.

-Ügyes vagy.
-Köszönöm probálkozom.-mondta Liz unottan majd lefeküdt a domb oldalba.

Levi ált még Ott pár percig de gyorsan vissza ment a fához. Ezután a nap meg érintette a horizont vonalat.

-Hadnagy.
-Igen?
-Holnap sétálhatok egyet a városban egyedül?

-Vigyáznom kéne rád de ha egyedül akarsz menni akkor csak nyugodtan.-válaszolta a hadnagy a naplementét bámulva.

---

Levi már idegesen járkált fel alá hogy hol van Liz mikor is megunta így felkapta a hátára a kabátját és elindult ki felé.

Mikor az ajtót be csukta (de még nem zárta be kulcsosra) akkor meg látta Lizt az ajtó mellett.

Rezgett a kislány válla a sírástól. A férfi le gugolt hozzá és meg akarta fogni a csuklóját de a tulajdonos ellükte magától.

Levi kitágult szemekkel került le a fenekére a gugolásból ugyanis eddig ilyet Liz még nem csinált.

-Bocsánat... Hadnagy.-mondta sirva Liz majd fel nézett a férfira aki ahogy meg látta hogy néz ki a kölyök akkor a szeme nagyobbra tágult mint ezelött.

Liz arca és nyaka tele volt lilás kékes foltokkal és a földön található mocsok is a gyerek arcára került valahogy.

Levi szótlanul bámulta Lizt aki csak csöndben sirt tovább. Lizt csak nem... meg erőszakolták...?

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin