30.

1.3K 91 15
                                    

"57. Felderitő út"

Liz a fák között ment a felszerelésével miután Leviéktól leszakadt de nem azért mert gond volt a lovával hanem azért mert már unta az egy hangú lovacskázást.

Ide-oda nézgelödött és valamiért az érezte hogy gond lesz. Elindult az erdő széle felé. Mikor oda ért rá szállt egy ágra és onnan nézte a tájat.

Semmi mozgás nem volt azon kívül hogy volt pár egyedül lovagló felderitős. Vagy mégis? Egyszer csak meg pillantott egy nagy darab valamit ami az erdő felé ment.

Liz rögtön rá állt a figyelésre és mikor a közelbe ért az a valami akkor a lány ledermedt.

Egy női titán jött az erdő felé aminek alig volt bőre haj színe pedig szőke volt.

Ahogy meg látta egy katona a nőstényt akkor ment is ki iktatni de ez nem sikerült ugyanis a titán meg fogta az ember felszerelésének a húzó részét és bele vágta a földbe. Lizben meg fagyott a vér.

-Ez biztos nem egy abnormális.-nyelt egyet.-egy abmormális biztos nem tenne ilyet.-azonnal leugrott az ágról majd minél távolabb ment a titántól hogy az le ne üsse.

A barna hajú már távolabb járt és már nem látta a nőstényt. Tudta és érezte hogy gond lesz. Be igazolódott hogy nem hiába érezte azt.

Egy ilyen gyilkoló gép mellett persze hogy gond van. A hadnagyra gondolt aki lehet hogy ezt a titánt nem fogja tudni legyözni. Fordítva lehet hogy meg fog történni de reménykedik hogy ez nem valósul meg.

Ezután elindult a hadnagyék felé. Lépteket hallott. Nagyokat, hangosakat és a hang egyre csak közeledett.

Liz torka kiszáradt hiába ivott sok vizet. Testében gyülni kezdett a félelem. Egy utat látott meg ahol Leviék lovagoltak.

-Hadnagy...

---

A barna hajú egy ágra szállva nézte ahogy csapat munkáznak Petra-ék. Utálta a csapat munkát mivel egyszer majdnem meg halt a társai ügyetlensége miatt.

Erenre pillantott aki nagyban ment el mellette.
Oluo-ék csak úgy hullottak.

Elsőre Gunther, másodiknak Erd, harmadiknak Petra (hála a jó istennek), negyediknek pedig Oluo.

-Ha ők nem bírnak vele akkor a hadnagy sem fog. Még akkor is ha ég és föld a különbség köztük.-gondolkozott Liz majd ajkaihoz emelte a vér vörös sálát.-megöllek. Meg akadályozom hogy meg öld a hadnagyot.-elengedte a sálat, elő húzta a pengét majd meg indult.

A titán nyakszírtjébe szúrta a kampót majd elindult. Következő pillanatban a nőstény meg fogta a drótokat amire a lány nagyot nézett majd kitépte a bőréből és elöre vitte hogy lássa kivel van dolga.

A titán hosszasan bámulta Lizt aki le dermedve hintázott a fogott drótok miatt. A szél kicsit életre kelt és a szöke tincsek hullámozni kezdtek.

A kettő égkék tekintet egybe forrt. Egyik unottságot a másik félelmet sugárzott. Az óriás kéz pár mp után megmozdult Liz pedig arra lett figyelmes hogy egy ház felé repül.

A felszerelés használata nélkül!

Egy ház ablakán vágodott be és mikor fel eszmélt mi is történt akkor vért látott meg. A saját vérét. Abban úszott miközben az inge és a sála be itta a folyadékot. Egy Titán hangját hallotta meg ami csak egy emberhez tartozott. Erenhez.

Liznek ezután elhomájosult a látása csak értelmetlen maszatokat látott. Probált meg mozdulni de minden mozdulat amit tenni akart fájt neki.

Az ajtó ezután kinyilt majd egy köpenyes emberke lépett be rajta aki elindult a barna hajú teste felé. A kék szemű vért köhögött fel ami lecsurgott a szája szélén.

Mikor már egy lépésre volt az ember akkor a lány hozzá nyomta az arcát a padlónak minek következtében el vágta az arcát.

Látása még rosszabb lett utolsó erejével pedig meg szólalt.
-Hadnagy...-ezután elnyelte őt a sötét.

A hibákért bocs!

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Where stories live. Discover now