A nap már alig látszott a horizont miatt viszont a két fürdöző nem szált ki hanem tovább beszélgetett. A nap utolsó sugarainál a hadnagy elmosolyodott a nevetgélő társát figyelve.
-Remélem nem nő fel.-gondolta magában majd a naplemente felé nézett.-kölyök ideje indulnunk.-közölte hangosan Lizzel aki ezután rá nézett a férfira.
-Oké.---
Mikor haza értek akkor egy helyre rakták az összes rőzsét. Liz miután végzett a dologgal akkor a konyhába ment Volna hogy igyon de a hadnagy a fejénél megfogva akadályozta ezt meg.
-Fürdés.-mondta megfordítva a gyereket hogy a fürdő felé nézzen. A lány válasza erre csak egy "tsk" volt majd elindult a fürdőbe.
Levi ezután elő halászta a cigisdobozát meg a gyufát és ki ment az udvarra. Azonnal rá gyújtott miközben egy hatalmasat szívott a cigibe.
-Éljen.-motyogta leülve a székre majd cigizve nézgelödni kezdett a kertben. Mikor meg volt a nikotin adag akkor felállt majd eldugta a cigisdobozt a helyére. Liz pont akkor lett kész mikor Levi leült volna az asztalfőre.
Liz teste köré egy türülköző volt csavarva amit Levi még régebben adott neki mikor elsőre találkoztak.
-Öltözz fel kölyök, még a végén meg fázol itt nekem. Nem akarlak ápolgatni.-Liz bolintott majd elindult felöltözni. Mikor kész volt akkor a hadnagy széke mellé ment majd a férfi vállára helyezte a fejét. Ásított egyet.-csak nem álmos vagy?-kérdezte Levi Lizt nézve aki meg csóválta a fejét tagadva az igazat.
A hadnagy mellett akart lenni aki most a lány fáradt arcát figyelte. Végig simitott a barna tincseken majd az ölébe vette a lányt aki álmosan figyelte a dolgokat.
Levi szépen lentebb csuszott a széken majd a lány hátára helyezte a tenyerét azt jelezve hogy döljön előre.
Liz ezt meg tette és a továbbiakban a férfi kigyúrt mellkasán feküdt. A végén pedig elaludt.
Levi pár percig még ült Lizzel az ölében de kényelmetlennek találta így meg fogta a lányt és ahogy volt az ölében úgy vitte fel a szobájukba.
Le huzta a takarót majd lassan és gyengéden rá mászott az ágyra. Mikor már a hátán feküdt Lizzel a hasán akkor magukra huzta a takarót. Pár percig még simogatta a lány fejét majd ő is elaludt.
---
"Erwin irodájába"
-Itt hagynád Lizt hogy beszélni tudjak vele?-kérdezte Erwin mire Levi elgondolkozott. Több percig gondolkozott mikor megszólalt.
-Ja. De csak 5 percre. Utánna elhúzunk innen a kölyökkel.-Erwin bolintott majd felállt és elindult az ajtó felé.
Kinyitva az ajtót Liz került a szeme elé aki most vert szét két kadétot azért mert megjegyzést tettek egy személyre akit Liz nagyon is szeretett.
-Vonjátok vissza amit mondtatok ti köcsög állatok!!-orditotta Liz mire Erwin teljesen lefagyott. Nem hitte el hogy ilyen a lánya valójában ám Liznek volt kitől tanulnia. Mikor végzett akkor elindult be az irodába morogva.
-Hadnagy menjünk.-jelentette ki magabiztosan. Mindkét ember furálva nézték a lányt.
-Hamarosan. De elötte még beszélned kéne Erwinnel.-Ez nem kérdés volt.-felelte szigorúan a hadnagy szemeibe nézve. Liz fagyosan nézett az acélkék szemekbe. Ebben a pillanatban ölni tudott volna.
-Levi ki mennél?-Itt voltam itt is maradok. Fasz tudja mit tervezel.-mondta a hadnagy Erwin szemeibe aki csak meg vonta a vállát.
-Liz le ülnél?
-Álva is meg vagyok.-fonta össze a karjait durzásan Liz.
-Rendben.-indult el a féri a lány felé.Mikor elé ért akkor szembe állt vele és le gugolt hozzá. Liz unottan figyelte a férfi mozdulatait.
A parancsnok rá tette a gyereke vállára az egyik kezét mire Liz-en egy apró bizsergető érzés futott végig. Következő pillanatban megszólalt.
-Csak nem tanár volt az apja?
CZYTASZ
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfictionTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...