-Hát mi az anyámat művelt veled az a lapos tüdejű hogy felizgulsz rá?!-orditotta Levi a lány arcába. Olyan tekintélyt parancsoló a Hadnagy de... mért rajtam gyakorol? Ráadásul mást kéne. A gondolatra Liz még vörösebb lett. Mért gondolok arra?
-S-semmit!-Mért is vagyok lapos tüdejű?-kérdezte az ajtóban álló mire mindkét ember oda kapta a tekintetét.
-Liz menj el Erwinhez, hivat.-Liz bolintott majd felállt és kiment a szobából. Levi is felegyenesedett majd Erenhez lépett.-neked amugy nem kéne már aludnod Jeager?
-De. De meg akartam bizonyosodni hogy nem történt-e valami baj Lizzel. Orditott nem tudnék aludni ha valami gond lenne vele. Muszály volt ide jönnöm és meg néznem.
-Jaj milyen aranyos.-köpte a szavakat a hadnagy szarkasztikusan miközben elindult kifelé de még meg állt.-ha gond lesz Lizzel akkor Én majd meg bizonyosodok rólla. Én vagyok az a felettes és nevelőszülő aki felel érte nem pedig te. Most pedig indulás aludni vagy az összes ujjoncot egy "kis" takaritásra fogom fogni.-Eren nyelt egy nagyot az utolsó mondatra ugyanis ha ezt meg tudják a többiek akkor kinyírják. Ezután sprintelni kezdett a szobája felé.
---
Liz egy csomó papírral a hóna alatt sétált be a hadnagy irodájába ahol senki sem volt. Lerakta az asztalra a papirokat majd nézgelödni kezdett.
Az asztalon a papírok közt egy gyürű volt ami nagyon is ismerös tárgy volt neki.
-Valahol láttam már ezt.-gondolkozott el majd eszébe jutott.-ez Petráé. De mit keres itt a gyürűje? Mért nincs az ujján?-vette fel a tárgyat az asztalról a lány.
Szét nézett hátha nincs senki az irodában vagy a hozzá csatolt részekben és mikor végzett a nézgelődéssel akkor felhúzta a gyürűt az ujjára.
Passzolt. Mintha pont neki találták volna ki. Ezután eszébe jutott az hogy ez annak a gyürűje akit Levi elfog venni. Nem pedig Ő akire a hadnagy csak barátként gondol.
A barna hajú arcán egy könnycsepp csorgott végig. Amit gyorsan el is kent de egyre több jött. A végén már arra lett figyelmes hogy a sála "vizes" lett.
-Tsk. Milyen szerencsétlen vagyok.-húzta le a gyürűt az ujjáról hogy az asztal lapjára helyezze azt.
Mikor lent volt a tárgy akkor elindult ki felé majd be csukta maga mögött az ajtót. Következő pillanatban a futó Petrát látta meg akkor Liz miatt meg állt.
-Liz nem láttad a gyürűmet, kéne.-a barna hajú össze ráncolta a szemöldökét majd Levi irodája ajtajára mutatott.
-Bent van. Gondolom a tied. Mért nincs az ujjadon ha el vesz?
-Az most nem lényeg.-hadarta mire a magasabbik még jobban össze ráncolta a szemöldökét.-hol találom?-Az iróasztalán a papírok közt.
-Köszönöm szé-.-Liz nem hagyta hogy az alacsobbik be fejezze mivel meg szólalt meg fogva Petra vállát. Az égkék szemű nyelt egyet ugyanis egy képet látott meg amit nagyon nem akart.-Ha észre veszem hogy a hadnagyot még egyszer meg csalod. Akkor gondok lesznek és nem is kicsik. Vigyázz Petra Ral. Elöttem nincsenek titkaid.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanficTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...