A páros mikor leért az udvarra akkor Leviékat látták meg. Hanji és a többiek Lizéket nézték csak a fekete hajú nem aki az épületet nézte ajkai között egy cigivel.
-Újra ki kell hogy takaritsák Erenék az épületet, mivel ez még mindig mocskos.-gondolta magában.
Mikor Lizék felé fordult akkor kivette a cigit a szájából eldobta majd szét taposta egy "úgy is feltakaríttatom velük" gondolattal. Ez idő alatt Historia-ék "könnyes" búcsút vettek. Levi megforgatta a szemeit.
-Istenem haladjunk már. Nem érünk rá egész nap.-morgolodott.
-Gyorsak leszünk Levi.-motyogta Hanji miközben karjaiba zárta a sálast.-Most már mindenki meg volt?-bolintottak.-akkor indulás, gyere Liz.-felelte elindulva Liz értetlenül bámulta Őt de azért elindult.
-Amugy nem úgy volt hogy egyedül megyek?-szólalt meg Liz hallótávolságon kívül. Szemöldököt ráncolva nézte Levit.
-De. De mivel te vagy a királynő így vigyáznom kell rád. Na add ide a csomagod.
-Tessék.-nyujtotta a bőröndöt a férfinak Liz.
-Kösz.-vette el.-hamarosan itt lesz a hintó addig várunk.
-Hm. Oké.---
Mikor megérkezett a hintó akkor be száltak. Egymással szemben ültek. Liz azon gondolkozott hogy mégis milyen feladatokat kell majd el látnia ha ott lesz, Levi pedig azon hogy mit fog kezdeni magával ha Ő nem lesz mellette.
A csendes gondolkozás után a férfi társára nézett akinek az egyik tincse a szemébe lógott. Ki felé bámészkodott az ablakon a fejét támasztva. Liz hirtelen meg szólalt.
-Ha nem leszek melletted akkor mit fogsz csinálni?-nézett a kék szemeivel Levira.
-Még nem tudom.-felelte unottan a hadnagy majd előre dölt és Liz tincsét a füle mögé rakta.-majd valamit kitalálok hogy elkerüljem az unatkozást.
-Oké.-Te mit tervezel csinálni?
-Elvégzem a királynői feladataimat. Csak nem tudom mik lesznek azok így nem tudok felkészülni.-a Hadnagy bolintott.
-Remélem néha eljösz meg látogatni.-Ahogy az időm meg engedi akkor elmegyek. Azt se tudom mennyi szabad időm lesz. Szerintem se mennyi.
-Ha nem lesz időd akkor én majd el megyek. Úgy is azt terveztem hogy meg látogatlak.
-Rendben. Jut eszembe. A sálam.-kezdte el le venni az anyagot a nyakából. Kezdett fázni.
-Mi van vele?!-ráncolta össze a szemöldökét a férfi.-Ahova megyek szerintem nem kell. Csak akadályozna a dolgokban. Legyen nállad. Nállad tudom hogy biztonságban van.-nyujtotta át a sálat de egy kinyujtott kéz ezt meg akadályozta.
-Ezt te kaptad töllem 8. születésnapodra. Nehezen de kiválasztottam. Nem fogsz megválni tölle. Nem engedem szóval azonnal vissza rakod.-Liz arcára a monológ egy fél mosolyt csalt.
-Legyen. De szóltam.-hajtotta össze a sálat majd le rakta maga mellé. Végig simitott rajta.
-Olyan puha.-Szerintem hamarosan oda érünk. Ügye kapok puszit?-kérdezte gyerekesen Liz.
-Természetesen de nem puszit fogsz kapni hanem egy búcsú csókot.
-Bakker nem a kivégzésemre megyek ahol meghalok csak beköltözök.
-Lehet. De mi van ha nem térek vissza az egyik felderitő útról? Ki fog akkor csókolgatni?
-Ilyenen ne gondolkozz.-felelte komoly tekintettel a lány.-bizok benned. Az erődben az eszedben és mindenben. Együtt fogunk meghalni.
-Bár csak úgy lenne.-nézett ki az ablakon az alacsobbik.-sok dolog van ami miatt meg lehet halni. Ott vannak az óriások a betegségek a felderitő utak. Minden ami az embert megtudja akadályozni abban hogy lássa felnőni a saját gyerekét vagy az unokáit. Aki pedig eddig boldog volt késöbb bujdosó lélekké válik.
-Igaz. Semmi sem örök. Még ezek a falak sem amik körbe vesznek minket. Maria, Rose, Shina. Egyszer elfogjuk öket vesziteni. Ebből 1 falat már elvesztettünk többet szerintem senki sem akar.
-Hm.-bolintott a hadnagy mikor meg ált a kocsi.-megjöttünk. Most búcsúzzunk nem akarom azt hogy össze pletykáljanak minden féle baromságot.-ahogy ezt kimondta akkor megcsókolták egymást.
Nem volt hosszú csak pár mp-s. Mikor vége szakadt hirtelen kinyilt az ajtó Liz pedig kimászott a kocsiból.
Bőröndjét egy férfi rögtön elkezdte vinni a vár felé. A kék szemű a vállán át nézett Levira aki rezzenéstelenül ült a helyén az állót figyelve.
-Még találkozunk, Levi.
ČTEŠ
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)
FanfikceTörtént már olyan veled, hogy bele szerettél a nevelőapádba, aki 15 évvel idősebb nállad? Volt már ilyen veled? Nem? Liz ebbe a "hibába" esett bele, és azt hitte, hogy mindig viszonzatlan lesz a szerelme, ám egy nap minden meg változott. Fontos: -A...