7.

1.8K 146 3
                                    

Levi álmosan ült fel az ágyában. Haja egy bazi  nagy fészekre hasonlított.

Liz félig le lógott az ágyról így a hadnagy egy férfias ásitás és egy morgás után vissza huzta a fekvő helyére a lányt.

Ki mászott az ágyból majd elkezdett készülödni a mai naphoz az alvó lány társaságában.

Egy folytában a kölyköt bámulta aki ezután szét nyulva foglalta be magának az egész ágyat.

-Tsk, szaros kölyök.-miután a hadnagy be gombolta az utolsó gombot is az ingén akkor elindult a lépcsö felé.

Mikor le ért akkor csinált magának teát majd hozzá kezdett a papír munkának.

Mikor a negyedik lappal végzett és át rakta máshova akkor egy apró cetlit vett észre Erwin kéz irásával. Unottan vette az ujjai közé majd el olvasta az üzenetet.

"Holnap után felderitő út ne felejtsd el."

Erwin

-Tsk. Mintha nem tudnám.-morgolodott Levi majd meg forditotta a cetlit hátha van valami a másik oldalán és volt is de csak egy dátumot látott.

829. Jan. 29.

Nem értette a dátum lényegét ezért csak csöndben bámulta a papir darabot. Lerakta majd folytatta a papírmunkát.

Meglepetésére még egy papír került elő. Amin feketén fehéren le volt irva hogy mi is az a dátum.

Elizabeth születés napja.

Levi ezután valami zajra lett figyelmes a lépcső felöl igy oda kapta a fejét.

Liz szétterülve feküdt a földön miután megcsuszott és legurult a lépcsőn.
-Hát te?

-Bocsánat Hadnagy csak meg csusztam.-állt fel nagy nehezen majd oda botorkált a férfihoz.-mit csinál? Segithetek?-rakta fel a kérdést Liz mire a hadnagy elmélyesztette a két papírt a zsebében.

Ezután csóválni kezdte a fejét Levi akinek a hajkoronája uszott a levegöben. Mikor meg ált akkor fekete tincsei vissza csusztak hideg acélkék íriszei elé.

-Ez papírmunka kölyök, ebben nem tudsz segiteni.-rakta arrébb a lapokat Levi majd lassan fel állt.

-Értem.-mondta Liz, a hadnagy meg oda ment pulthoz majd meg fogott egy tányért.

Kezdetben 2 kenyeret szokott neki adni meg valami mást mellé de ez most nem sikerült.

-Tessék kölyök.-adta oda a gyereknek a tányért. Liz csöndben meg fogta majd elvitte a asztalhoz.

A hadnagy is rakott magának ételt és leült a gyerekkel szembe.

Elkezdett enni és egész idő alatt bámulta az evő 5 évest aki amint észre vette hogy bámulják akkor felnézett.

-Jól aludt este Hadnagy?-ezután a férfi fa padlót kezdte el bámulni.

-Persze.-gondolt vissza a férfi a tegnap estéjére amit forgolódással töltött ezért volt kócos.-nem akarsz egyet kimozdulni?-kérdezte kerülve a lánnyal való szemkontaktust.

-Hát... ha lehet.-harapott a kenyérbe Liz mire a hadnagy bolintott.

-Akkor ma ki mozdulunk. Este megyünk is.
-Mért pont este?

-Azért mert. Na egyél.-parancsolt rá a hadnagy Lizre mire elkezdett gyorsan enni és mikor végzett akkor felszaladt az emeletre.

Pár perc múlva két takaritó kendövel tért vissza. A férfi unottan figyelte a lányt aki nem kötötte magára a kendöt hanem a hadnagy felé indult el vele.

Mikor a hadnagyhoz ért akkor elkezdte fel kötni a kendöt Levi fejére de meg huzta a haját.

-Hé mit csinálsz?!-horkant fel a férfi.
-Egyszer azért meg kéne tanulnom csomót kötni, nem gondolja?
-Tsk.

Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora