10.

1.7K 138 5
                                    

-Ha föl robbantod a lakást én kinyirlak.-csatolta be a köpenyét a hadnagy Lizt nézve.

-Hova megy Hadnagy?-kérdezte Liz miközben majdnem le szakitotta a férfiról az inget mivel a köpeny alá nyult.

-Felderítő utra. De jó lenne ha nem tépnéd le róllam az ingemet szükségem van még rá.

-Nem mehet! Nem engedem!-"visitotta" Liz mivel érezte hogy nem lesz jó vége ha elmegy a hadnagy.

-Muszály kölyök. Este jövők.-ezután megfogta a kilincset.

-Itt marad!-mondta mintha valami kutyának mondaná ekkor a hadnagy elindult ki felé de meg állt.

-Engedj el.
-Ne menjen!
-Tsk. Liz, engedj el.-mondta ki a hadnagy a lány nevét mire a személy rá kapta a tekintetét a férfira.

-Oké.-engedte el szomorúan a férfit aki ezután meg indult de meg torpant mikor Liz meg szólalt.-de 2 kérésem van.

-Na?-fordult a lány felé a hadnagy.
-Hozzon nekem egy virágot. Egy nagyon szépet.

-Rendben. Mi a másik?-kérdezte az acélkék íriszű ekkor Liz meg ölelte a derekánál.

-Térjen vissza egészben.
-Megprobálom.-ölelte meg az 5 évest.-de nem igérhetem.

---

A hadnagy unottan bámulta a csizmája elött lévő virágot miután le pihentek egy olyan részen ahol nincsenek óriások. A növény lágyan ringatózott a szél miatt.

A férfi ezután legugolt majd le tépte a virágot. Unottan gondolkozott el a továbbiakról mikor is Hanji gugolt le hozzá.

-Hogy tervezed a további napot Shorty?-vette el Levitól a virágot aminek a szirmait egyenként kezdte el le szedni.

A hadnagy fájdalmas arccal bámulta Hanji mostani tevékenységét ugyanis azt a virágot Liznek szánta.

Mikor az utolsó szirom is le került akkor a többi virágra forditotta a tekintetét.

-Még nem tudom. De lesz valahogy.-állt fel Levi majd Hanji is.

-Akkor jó. Jösz velem óri...-nem tudta be fejezni ugyanis a hadnagy meg ragadta a képenyét majd az arcához huzta az arcát.

-Nem!-orditotta a hadnagy a nő arcába.-ilyen az eszedbe se jusson Pápaszem! Kinyíratod magadat! 

-Csak nem aggódsz éretem? Milyen édes vagy.-erre kitágult a férfi szeme.-amugy annyira nem vagyok béna. Tudhatnád már Shorty.-erre Levi grimaszolt egyet.

-Tsk.-lükte el magától a nőt majd le tépte a virágot és elindult vele a lóvához.

---

Liz pipiskedve bámulta a felderitőket hogy hol van a hadnagy de sehol se látta.

Szomorúan elképedve bámult maga elé ezután. Tudta hogy ez lesz. Mégis a felnöttet nem érdekelte mit mond.

Lassan meg fordult hogy el indulhasson ekkor egy kezet érzett meg a vállán. 

Rögtön leszedte onnan majd el indult Volna ha a személy nem fordítja meg  teljesen hogy megölelje.

Liz ekkor citrom illatot érzett meg. Hadnagy.... Rögtön felnézett a  férfira aki ekkor be nyujt a kabátjába majd ki huzta onnan a virágot. Liz hajába szúrta.

-A virág a hogy kérted.-ezután elengedte a lányt meg fogta a lova kantárját és elkezdte húzni.-gyere.-sétált el Liz mellett mire  a lány tekintete a férfi lábára terelödött. A férfi sátított.

-Mért sántít Hadnagy?-erre meg állt a férfi. Maga elé bámulva meg szólalt.

-Rosszul értem talajt.-rántotta meg unottan a kantárt Levi hogy jelezze a lovának hogy el induljon. El is indult ahogy a férfi is de Liz nem mozdult.-valami gond van?

-Semmi csak... figyelhetne magára.
-Oké. De ezt sem garantálhatom.

 De ezt sem garantálhatom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kék íriszek - Levi x OC (Befejezett)Where stories live. Discover now