Selam, medya ile aşk yaşamaktayım. Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen feels geçene kadar tekrar denemeyiniz.
*******
Günler sonra stüdyoya gitmişti Jongin. Yönetmenin yanına gidip teklifini sundu. Önden istemiyordu, arkadan istiyordu. Partneri dudağını dişleyerek baktı ona. Jongin'in penisinden haberi vardı. Pimaş borusu gibiydi herifteki. Kadın biraz korkuyor olsa da sonuna kadar istiyordu. Jongin'i tatma fırsatını kaçıramazdı.
Jongin'in şansına kadın beyazdı. En göz alıcı bölgesiyse göğüsleriydi. Bu filmin kesinlikle büyük göğüs kategorisinde sınıflandırılacağını biliyordu.
*1 saat sonra*
Jongin boşaldı ve çekimleri bitirdiler. Duş aldıktan sonra üstünü giyinip çıktı. Sehun'a mesaj olarak attı kızılın numarasını. Teşekküre gerek yoktu, Jongin Sehun için bunu yapardı.
*******
Gömleği üzerinden çıkardığı gibi kendi kıyafetlerini giyindi Kyungsoo. Diğer bir yandan telefonundan Eun Ji'nin numarasını bulmaya çalışıyordu. Kazağını giydiğinde numarayı da bulmuştu. Merakla sevgili kız kardeşini aradı.
"Meleğim eve gittin mi?"
"Hayır abi, arkadaşımla sinemadaydık. Az sonra evde olurum!" Gözlerini yumdu Soo.
"On dakika içinde evdesin."
Otoriter, kıskanç ve aynı zamanda sevdiklerine karşı aşırı korumacı bir abiydi Kyungsoo.
"Ama abi waffle yiyece-" Lafa atladı Soo.
"On dakika." Telefonu kapattı.
Dolabın içine attı telefonu ve soluklandı. Meleğinin başına bir şey gelmesinden çok korkuyordu. Etraf azgın ergenlerle doluydu ve onun biricik güzeli yalnızca 17 yaşındaydı.
Başını ovduktan sonra aklına taksitleri bitmeyen telefonu geldi ve onu dolaptan alıp her yerini öptü.
"Özür dilerim bebeğim." Penguen desenli silikon kabını okşadı. "Seni seviyorum."
*******
Jongin stüdyodan çıktığında arabasına bindi. Bu sırada ağzı açık bir ergen tayfası onu izliyordu fakat ne yazık ki bu Jongin'in zerre kadar bile umrunda değildi. İlgilerden hoşlanıyor olabilirdi ama o veletlere oppacılık oynamayacaktı.
Kızlara dönüp baktı bir kez.
"Siktir."
Beyaz teni güneşin altında parıldayan şu kızı görüyor musunuz? Saçları örgülü olmasına rağmen beline kadar gelen ve adeta bir meleği andırandan bahsediyorum. Jongin şu an o kızda takılı kalmış durumdaydı. Ufak çaplı bir şok geçiriyor olabilirdi veya kızın güzelliği ile sarhoş olmuş da olabilirdi.
Her şeyi siktir edip arabadan indi. Kızın büyük gözleri daha da büyümüştü. Bu bir şeyi andırıyordu Jongin'e ama daha fazla dert etmeden yanına vardı ve telefonunu çıkarıp kıza uzattı.
Kız bir telefona bir de Jongin'e bakıyordu. Ne yapması gerektiğinden pek de emin değildi aslında.
Yanındaki arkadaşı telefonu tutacakken Jongin geri çekti ve ağzından 'sssppp' gibi bir ses çıkararak ona kötü kötü baktı.
"Telefon numaranı alabilir miyim?" Jongin'in kibar olduğu nadir zamanlardan birinde olmalıydık sanırım.
"B benim mi?" Jongin, zaten gözleri büyük olan bu kızın daha da büyütebilmesine şaşmış kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Short StoryKim Jongin porno yıldızıydı. Rüyalarına giren beyaz tenle oldukça dalgındı.