#4

1.2K 63 46
                                    

"A ah!" Gözleri kaydı kızılın. Üzerindeki esmer karanlıkta gözükmüyordu.

"Beni delirtiyorsun, beyazlığın beni delirtiyor." Hızlıca girip çıkıyordu esmer.

Nefesini tuttu Kyungsoo. Onu nefes almasa da hissedebilmeyi istiyordu. Hatta hiçbir şey olmadan sadece onu hissetmek istiyordu.

Esmer bu isteği görünce güldü ve kızılın boğazını sıktı. İçinde hızlanmaya devam ederken aynı zamanda sertleştirdi hareketlerini.

Soo boğuluyor gibi olsa da elini esmerin elinin üzerine koyup okşadı titrerken. Gözleri bir kere daha kaydı ve esmerin menilerini içinde hissederken o da karnına boşaldı.

Gözlerini açtı Kyungsoo. Eline baktı.

"Hasiktir." Eli kıçında ne arıyordu bunun?

"Cidden soktum mu?" Eli uyuştuğundan algılayamıyordu, elini yavaşça çekti. Deliği yavaşça kapanmıştı. "Hay bin penguen!"

Tamam, Soo eşcinseldi. Ama daha önceden kendine hiç dokunmamıştı yani bu ilkti. Buna rağmen zevkten bedeni uyuşuktu ve acı çok azdı. Hayretler içinde kalmıştı.

"Kim lan bu esmer?" Kızılın olayları umursama süresi birkaç saniyeden ibaretti.

"Aygır gibiydi puhahahah!" Yataktan kalktı.

"İyi rüyaydı Soo. İyiydi."

*******

Esmer evdeydi. Uyuyamamıştı ve söylediği gibi Eunji'yi evine bırakmıştı. En garibi de içmeden sarhoş olmuş gibi olmasıydı.

"Sorunum ne benim?" Başını ovdu. "Yaktın beni kızıl. Yaktın beni."

Penisi o andan beri inmemişti ve dokunmak da istemiyordu. Dokunursa kızılın ona yaptığı büyü uçup gidecekti çünkü.

Kyungsoo kabul etmişti, esmerin ona yazmasını. Mesajlara cevap da verecekti. Asıl sorun Sehun'a ne sikim diyeceğiydi.

Sonunda aradı kuzenini.

"Sehun, naber?"

"Of sorma kuzen. Fena haldeyim. Senin söylediğin şu kızıl var ya... Ağzı çok bozuk be abi. Ama sikeyim, öyle azdırıcı bir etkisi var ki anlatamam!" Jongin gözlerini yumdu.

"Şey Sehun... Biraz ayıp olacak ama o kızılı senden geri almak zorundayım. Ona ben-"

"Siktir oradan! Aşık falan oldum deme. Onu vermeye niyetim yok."

"Üzgünüm Hun. Kapatmam gerek."

"Abi saçmalama, bak-" Telefonu kapattı.

"Neden ona yolladıysam kızılımı!" Saçlarını yolup koltukta yuvarlandı ve en sonunda yere düştü.

"Onu istiyorum banane!" Koskoca 25 yaşındaki adamın yaptıkları bedensel yaşına hiç ama hiç uymuyordu.

Kızılına mesaj atmak gelmişti aklına. Telefona uçtu ve numaraya baktı rehberden. Bulunca gülümsedi.

"Önce stalklasam mı ne yapsam? Sosyal medya hesabı var mıdır ki?" Yerde bağdaş kurdu ve tek elini çenesine yaslarken diğeri ile Instagram'da onun ismini arattı. Başta gördüğü profile girdi hemen. Oturduğu yerde tepinmişti.

Kızılın profili herkese açıktı. Tek olduğu fotoğraf nadirdi. Ya doğanın fotoğrafları vardı ya da bir kız ile...

Bir kız?

Fotoğrafa tıkladı Jongin. Gözleri büyüdü sonra.

"Ciddi olamazsın!" Şaka mıydı bu? Eunji'nin korkarak anlattığı abisi Kyungsoo muydu yani?

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin