#8

1.1K 50 32
                                    

Bölüme benim biricik oğluşumla başlayınız efenim, iyi okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüme benim biricik oğluşumla başlayınız efenim, iyi okumalar...

-----

Kyungsoo, alacaklı gibi çalınan kapıyı açtıktan sonra fark etmişti yağmur yağdığını. Dolu gibi yağmasının yanı sıra önündeki esmer titriyordu. Bu titreyişler yüzündeki gülümsemeden bir gram bile eksiltmiyordu. Kendisi de gülümsemeye başlayınca esmerin sırılsıklam ceketinden tutarak içeriye çekmişti.

"Donmuşsun. İyi olduğuna emin misin?" Kyungsoo sorarken Jongin ıslak ceketini çıkartmıştı.

"İyiyim kızıl, sorun etme."

Soo'nun yanakları, düşündüğü şey yüzünden kızarmıştı. Ama açık sözlü olduğu için bedenine inat söyledi düşüncelerini. "Duş almak istersen sana temiz kıyafetler verebilirim. Hasta olmazsın. Sen duş alırken sofrayı hazırlarım?"

Jongin'in gözleri büyümüştü. "Buna izin verir misin?"

"Elbette. Benim odamdakine gir." Kyungsoo önden ilerledi ve odasına çıktı. Temiz bir havlu ayarladıktan sonra temiz mi diye kontrol etti banyoyu.

"Gelsene esmer. Ne duruyorsun orada put gibi?"

"Ha? Evet, tamam." Jongin üzerini çıkarmaya başlayınca Soo da onun bedenini fütursuzca süzmeye başlamıştı. Gerçekten videodakilerle aynıydı hatta fazlası bile vardı. Esmerin bedeni çok çekiciydi.

"Ne işle uğraşıyorsun esmer?"

Jongin, soruyla afallasa da biraz sonra cevap vermişti. "Mankenlik yapıyorum."

Porno yıldızı olduğunu söyleyecek değildi elbette!

"Ciddi misin? Hangi marka?"

"Calvin Klein."

"İnanamıyorum. Bedeninin hakkını veriyor olmalısın."

Jongin gülmüştü. "Sanırım kendimi seviyorum."

Soo'nun yaramaz elleri Jongin'in baklavalı karnını bulmuştu. "Sevilmeyecek bir vücudun yok esmer. Bu vücut bende olsa ben de kendimi çok severdim."

Esmer olan başını iki yana sallamıştı. "Hayır, hayır sana beyaz yakışıyor. Böyle çok... Çok güzelsin."

Bir şey demeden birbirlerine bakmışlardı. Kyungsoo'nun eli Jongin'in iç çamaşırını bulmuştu.

"Penisin büyük olmalı?"

Jongin'in gözleri kapanmıştı. Hayır, bu kez kendini ele vermeyecekti.

"Pek sayılmaz. Benimkinden daha büyüklerini de gördüm."

Yaramaz eller iç çamaşırının içinden penisi kavrayıp sıktığında esmerin 'kendini ele vermeme fikri' kaybolmuştu bile.

"Y yapma lütfen. Kendime sahip çıkamıyorum."

"Bana neden porno yıldızı olduğunu söylemedin Kai? "

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin