#29

558 26 11
                                    

Kyungsoo uyanmıştı ve yanındaki esmer bedeni izliyordu. Yerinden kalkmayı istiyordu, en azından üstüne bir şeyler giymeliydi ama kalçasındaki acı hareketlerini kısıtlıyordu. Bu yüzden esmer oğlanın gün boyu kendisine bakması için uyanmasını bekliyordu.

Yüzünü belki dakikalardır belki de saatlerdir izliyordu. Nasıl bu kadar sevimli görünebildiğini düşünüyordu. Eli Jongin'in yanağını bulduğunda yavaş hareketlerle okşadı. Dudaklarına vardığında başparmağıyla sakince okşadı. Alt dudağına biraz bastırdığında dudakları aralanmıştı.

Yaklaşıp esmerin dudağını öptü. Doğrulup yorganı açtığında esmerin davetkar bedeniyle kalçasını yoklamıştı. Acısa da öldürmez diyerek esmerin kucağında yerini aldı. Sönük haliyle bile büyüklüğü belli olan penisi birkaç kez sıvazlayarak diğer eline tükürdü ve deliğini ıslattı. Penisi dünden kaynaklı olarak zorlanmadan içine aldığında esmer oğlan, elinin tersiyle gözlerini ovuşturmuştu. Gece üç veya dört kere yapmışlardı ama neredeyse hepsi birer saat sürmüştü. İkisi de oldukça yorgundu. Yorgunluğun yanında Kyungsoo hala doymamış hissediyordu. Bu yüzden esmerin üzerinde zıplıyordu.

"Kyung-ah..." Esmerin uykulu gözleri aralandığında aldığı zevkle gözlerini sıkıca kapatmıştı. Yeniden açtığında enerji depolamış gibi doğrulmuştu. "Şaşkınlıktan bayıltacaktın beni. Günaydın güzel sevdiğim."

"Çok da umutlanma hemen." Omuzlarına tutundu. "Yoruldum, sen devral."

Cümlesinin sonunda esmer kızılı çoktan altına almıştı.

"Acıktın mı? Seni yıkadıktan sonra kahvaltı falan hazırlarım. Becerebildiğim kadar yani."

"Sen önce önündekini becer, sonra kahvaltıyı düşünürsün."

"Ne kadar da libido yükselten bir cümleydi o öyle." Esmer oğlan güldü.

"Kyung...- E oha! Lan bu ne tavşanlar gibi çiftleşiyorsunuz yeter amına koyayım!" Kapıda dikilen Sehun ile Jongin, sinir ve hırs duygusunun harmanlanmasıyla penisini altındaki bedene tam anlamıyla gömmüştü. Kızılın gözleri kayarken Sehun gözlerini büyütmüş ve ellerini teslim olurcasına havaya kaldırmıştı. "Tamam çıkıyorum. Kyungsoo çok salıyorsun kendini nazlı yarim."

"Lan sikerim yarini, siktir git şu odadan!"

"Zaten sikiyorsun ya..." Altındaki beden terden parlayan bedeniyle sırıtarak konuştuğunda siniri yumuşamıştı, daha iyi hissediyordu.

"Sen böyle edepsizce konuşuyorsun ya... Şu yatakta ölsem yeridir."

Ağzına gelen tokat ve kızılın kızgın gözleriyle dilini ısırmıştı esmer oğlan.

"O kelimeyi ağzına alırsan götün yırtılana kadar sikerim seni Jongin."

"İlkim olursun işte."

Bu garip hissettirmişti. On dokuz yaşından yirmi beşine kadar porno sektörünün içinde olan bir adamın, seks ile alakalı bir konuda ilki olmak olağan değildi. Ve tarifsiz bir haz vermişti Kyungsoo'ya.

"Altta olacağın günler de olacak."

"Üstte olmak için ısrar etmiyorum güzelim. Sen ol yeter."

Kalbinin hızlanması ile yüzü kızaran Kyungsoo; Jongin'in, utandığına tanık olmaması için ensesinden tutup bedenine yapıştırmıştı. Sıkıca sarılırken hareketleri hızlanan esmer, sık nefesler alıp verirken dudaklarını kızılın boynuna sürtüyordu. Öpmüyordu, emmiyordu. Sadece inlerken soluklanacak bir yer aramıştı.

"Prezervatif alışkanlığın yok herhalde?" Zorla konuştuğunda gözlerini kapatıp derince inleyen Kyungsoo, esmerden önce boşalıp, yorgun bedeniyle içinde vuruşları sürdüren esmer oğlan için inlemeye devam etmişti.

"Bir ara alırız meyveli falan, güzelim." Dudakları buluştuğunda Jongin hala boşalmamıştı, Kyungsoo tekrardan zevkle inlemeye başladığında kıçını hissetmeyeceğine artık emin olmuştu. Ama kendisi kaşınmıştı.

"Çok geç boşalıyorsun."

"Senin için kendimi sana uyduracağım bebeğim, merak etme. Sadece, şu an için dayanamıyorum."

Kapı tıklatıldığında Jongin nefes nefeseydi.

"Beş dakika sonra gel Sehun!" Önündeki dudaklara yapışan Jongin, olabileceği en seri şekilde kızılın içine vuruşlar yaparken Kyungsoo bulutlara çıkmıştı bile.

"Bekliyorum kardeşim. Müstakbel sevgilimi yatağına atmış puşt." Sehun, işine devam eden esmer oğlanı sinirlendirmek için gülmüştü.

"Kyungsoo..." İçinden tamamen çıkıp tekrar girdiğinde odayı yüksek sesli bir inleme kaplamıştı. "Başkasının değil, benim ol. Ömrüm boyunca, ömrün boyunca..." Tekrardan penisini tamamen çıkarttı ve deliğe biraz sürttü. Sert hareketiyle yirmi küsür santimlik penisini tamamen ittiğinde kızılın çığlığını bastırmak için dudaklarını öptü. "Yaşamak için kalan zamanımız birlikte geçsin, evlen benimle sevdiğim."

Kyungsoo derince inlerken boşalmıştı. Jongin de içine boşalırken dudakları birleşti.

"Sen... Ne dedin az önce?" Uyuşan bedenine tezat hızla çarpan kalbiyle esmer oğlanın parlayan gözlerini izledi kızıl.

"Evlenir misin benimle, dedim." Gülümsedi.

Şaşkınlıkla dudakları aralandığında esmer oğlan fırsattan istifade yine öptü kalın ve şekilli dudakları.

"Şu an beni reddedersen ağlarım, güzelim. Şaka yapmıyorum."

"Böyle bir kararı yatakta veremem Jongin. Zaten üzerimdesin ve düzgün düşünemiyorum."

Gözleri dolan esmer inatla gülümsedi. Kızılın içinden çıktığında kendini çocuk gibi hissediyordu.

"Sorun değil. Bir gün bana evet diyeceksen ömrümün sonuna kadar beklerim."

Eline iki havlu aldığında ikisini de omzuna attı ve yatağa gidip kızılını kucakladı.

"Böyle bozulmuş gibi bakma bana. Eunji'ye danışmam gerekiyor, düşünmem gerekiyor. Kolay sınavlardan geçmedik."

"Haklısın güzelim." Bir bakıma reddedilmişti ama zamanında kızılı kendisi de bu şekilde kendinden itmişti. Üzülse de sorun değildi.

Küçük evin banyosunda küvet olmasına şaşıran Kyungsoo, Jongin'in onu soğuk küvete bırakışıyla titremişti. Jongin onu biraz ileri kaydırarak arkasına geçtiğinde ayarlı olan suyu açtı ve önündeki sevdiğini ıslattı. Islak omuza öpücükler bırakırken az önceki üzgün haline kıyasla daha iyiydi. Evlenmek bir süre bekleyebilirdi, önemli olan Kyungsoo'nun onun yanında olmasıydı.

"Seni seviyorum Kyungsoo, çok."

Boynuna ufak öpücükler bıraktı.

"Eunji'yi olmayan kardeşim yerine koyup seveceğim, söz veriyorum. Hiçbir şeyin aceleye gelmesine gerek yok. Beni yavaş yavaş sevsen de yeter. Ben o ihtimalle bile mutluyum zaten."

Yoğun duygularıyla kızılına sarıldı.

"Çok seviyorum, çok."

Sunumlar vesaire üst üste gelince anca buralara döndüm.

Kızıl hala 1'inci sırada, gözlerim yaşarmadı değil.

Seviyorum sizleri, siz de Kızıl'ı sevin❤️

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin