#30

326 15 22
                                    

"Çiftleşmeniz bittiyse gel bir sarılalım canım kuzenim."

Sehun cıvıklığını konuşturarak Jongin'e yaklaştığında kızgın gözler ve çatılı kaşlarla karşılaşmıştı.

"Onu deli gibi sevdiğimi biliyordun, söylemesem de bunu bilecek tek insan sensin. Neden benimle oynadın, neden bu kadar canımı yaktın?"

"Sizi kavuşturmak içindi. Kendini tanımıyor musun? Bir teşvik gelmese asla itiraf edemezdin. Kyungsoo'ya karşı hiçbir şey hissetmiyorum, ilgilendiğim başka birisi var. Sizin mutluluğunuzu istedim çünkü amcamdan sonra çok dağıldın. Yapmanı istemediğini bildiğim şeyleri yaptın. Seni düzeltmek için bu lazımdı kardeşim. İleri gittim evet, sadece senin için yaptığımı bil. Ve tabii Kyungsoo için. Çünkü puştluk yaptın ve onu çok üzdün. Anlatabildim mi?"

"Anlattın. Daha fazla oyun yok, hiçbir şey için. Kyungsoo beni sevene kadar yanında kalmaya hazırım."

Esmer beden, kızılın elini tuttuğunda Kyungsoo yanakları kızarık bir şekilde dinliyordu.

"Ha yani geceden beri beni sağır ediyorsunuz ve Kyungsoo seni sevmiyor muymuş? Güzel kurgu."

"Ne?"

"Kyungsoo, inlemelerinden uyuyamadım. İtiraf et de çocuk rahatlasın."

"Götünü kesmemi ister misin Sehun?" Kyungsoo kötü bakışlarını oğlana attığında Sehun yine ellerini kaldırmış teslim oluyordu.

"Ne istiyorsanız yapın gençler. Benim görevim bitti." Gidecekken arkasını döndü. "Sizi yalnız mı bırakayım yoksa beraber bir şeyler yapacak mıyız?"

"Burada kal."

"Git."

İkisi aynı anda konuştuğunda Jongin kalmasını Kyungsoo gitmesini istemişti. Bunun tam tersi olması gerekiyordu ve Jongin'le Sehun buna şaşırmıştı.

"Kalayım mı gideyim mi amına koyayım. Top ettiniz ortada beni."

"Sonra haberleşiriz, her şey için teşekkür ederim Sehun."

Kyungsoo gidip ona sarıldığında Jongin ilk defa kıskanç hissetmiyordu. Birlikte olabildilerse aynen onun da dediği gibi bu Sehun'un sayesindeydi.

"Siz çiftleşmeye devam mı?"

Kafasına yediği darbeyle susan Sehun, alt dudağını dişlemişti.

"Haşin yarim. İki gram beynim var onu da parça pinçik ediyorsun."

"Yarini..." Jongin onun üzerine yürüdüğünde Kyungsoo güldü.

"Zaten yapıyorsun. Hadi git Sehun."

"Yazdım bunu atarlı yar-... Tamam öyle bakma Jongin."

"Lan siktir git!"

Sehun, evden apar topar çıktığında Kyungsoo esmerin yanına döndü.

"Yine mi yapsak?"

"Kıyamam ki sana, canını çok yakıyorum..."

"Ama verdiğin zevk..." Esmer oğlanın boynunu öptü. Burnunu sürterken oğlanın pantolonunu çözüyordu. "Beni çok iyi hissettiriyor."

Kalçalarından kavranarak duvara yaslanan Kyungsoo, şaşkınlığa uğramıştı.

"O zaman beni biraz sinirlendir de iyi hissetmeyi gör."

Heyecanlanan kızıl, aklına gelen ilk bahaneyi esmere sundu.

"Baekhyun geniş bir insandır ve bana Chamyeol'le grup yapmayı teklif etmişti." Dudağını dişledi. Baekhyun bunu duysa kendisini sikerdi. Aşırı kıskançtı ve erkeğine herhangi bir cinsiyette sinek bile yaklaştırmazdı.

KIZILHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin