Gençler böyle bir uyarıya gerek olup olmadığını bilemedim ama önceki bölümde bahsettiğim gibi bu bölüm SMUT.
Hikayenin konusu belli, istemeyenler bu bölümü okumayabilir.
Odadan çıktığında önce Sehun'un odasına bakıp onun horul horul uyuduğunu gören kızıl, Jongin'in orada olmayışıyla adımlarını salona yönlendirdi.
Işıklar kapalıydı ama esmer bedenin koltukta uzandığı görünüyordu.
Kyungsoo gülümsedi, araları düzeldiği için mutluydu ve gördüğü rüyaları gerçeğe dönüştürmek için yanıp tutuşuyordu.
Koltuğa yanaşıp uyuyor mu diye esmeri kontrol etti. Sürekli gülüp duran esmer oğlanın uyumadığı bariz ortadaydı. Yatakta uzanan oğlanın bu kadar aptal olmasına güldü Kyungsoo. Ama sevildiğini hissediyordu. Bu gülümsemelerin nedeni olduğunu biliyordu ve az sonra bu oğlan onu uçuracaktı.
Bacağını kaldırarak esmerin belinin yanına dayadı ve tam olarak penisinin üzerine kalçasını bastırdı. Esmerin ellerini göğsünden ittirdi.
"Ne oluyor la- Kyungsoo?" Jongin şaşkınlıkla gözlerini sonuna kadar açarken yutkunma sesi odada yankı yapmıştı. "Hala sarhoş musun?"
"Sarhoş olmamı mı isterdin?"
"Ben... Bilmiyorum. Ne yapıyorsun?" Sesi titriyordu. Ve heyecandan bedeni de titriyordu.
Kulağına eğilen kızılın söylediklerine dikkat kesildi.
"Madem o kadar isteklisin... Beni sana ait yap."
"Ha?"
"Salak mısın numara mı yapıyorsun? Becer beni."
Penisinin seğirdiğini hissettiğinde kızılın belini okşadı. "Bana izin verecek misin ki?"
"Ne yapmak istiyorsan yap bana, Kim Jongin."
Titrek bir nefes alan esmer oğlan, kızılla dudaklarını birleştirdi. Kızıl, üzerinde hareket etmeye başlamış ileri geri sürtünüyordu. Elleri onun baldırlarını buldu. Okşadı ve ardından sıktı.
Nefeslenmek için dudaklarını ayırdığında Jongin çoktan azmıştı. Kyungsoo'nun bedeninde olmayan eliyle koltuktan destek alarak onu daha iyi hissedebilmek için kendini ona bastırdı.
İnleyerek kafasını geriye yaslayan kızıl, Jongin'in ismini sayıkladı. Rüyasını, bu zamana kadar gördüğü rüyaları yaşamak istiyordu. Gerçek oluşunun hazzı bambaşkaydı.
Kalçasını bastırırken esmerin kazağına uzandı. Zorlanmadan çıkardığında bayram eden gözleri için mutluydu.
"Seni görmek istiyorum güzelim." Kızılın gözlerine hasretle baktı.
İmayı anlayan Kyungsoo üzerindeki sweati çıkartarak esmerin iki elini de göğsüne koydu. Esmerin bedenini keşfetmesine izin verdi.
Jongin, elinin altındaki göğüs ucunu yokladı, okşadığı anda dikeldiğini gördüğünde ağzı sulanmıştı. Elleri kızılın bel oyuntusunu keşfe çıktığında açlığını gidermek üzere göğüs ucunu dudaklarının arasına aldı. Dilini sürekli sürterken kızılın inlemeleri daha da sertleşmesini sağlıyordu. Hafifçe dişlediğinde Kyungsoo'nun inlemeleri artmıştı. Acımadan sertçe dişlediğinde çıkan çığlık, sırıtmasına neden olmuştu.
"Diğerine de yap." Nefes nefese kalan kızıl, esmerin başını diğer göğüs ucuna yönlendirmişti. Göğsünü vakumlar gibi emdiğinde gözleri kayıyordu. Sertçe sürtünmeye devam ederken kendini kaldırıp birden oturarak bastırmaya başlamıştı. Beklediği ısırık geldiğinde acıyla inlerken ısırığın ardından ıslak göğüs ucuna çarpan sıcak nefesin verdiği zevkle hırıltılı bir şekilde inledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL
Short StoryKim Jongin porno yıldızıydı. Rüyalarına giren beyaz tenle oldukça dalgındı.