. 1 .

1.3K 66 1
                                    

Cześć, mam na imię Sophie White. Mam szesnaście lat. Wychowuje sie w dość dużym domku rodzinnym na obrzeżach miasteczka. Nie mam żadnego rodzenstwa ani przyjaciół. Nie jestem samotna, żyję sobie w swoim świecie. Rodzice nie zawsze mają dla mnie czas, dlatego od dawna umiem dość dobrze o siebie zadbać i być samowystarczalna, chociaż nigdy nie zaszkodzi mi drobna pomoc od rodziców, ktorych bardzo kocham, a którzy mnie zawsze wspierali, wspierają i będą wspierać. W życiu miałam jednego, jedynego przyjaciela, ktory wyjechał z tego miasteczka dwa lata temu. Był to chłopak o przeszywających spojrzeniem, niebieskich oczach. Był on ode mnie o pare miesięcy starszy. Pewnego dnia zaginął, a w mieście rozpowszechniła się wieść o jego śmierci, w którą uwierzyłam. Wracając... Od tego czasu nie próbowałam nawiązać bliższych kontaktów z rówieśnikami. Nigdy nie byłam ani też raczej nie będę ufna wobec kogokolwiek. Jestem dosyć skryta, opanowana a także cicha i nie lubię jak ktoś,, widzi,, moje uczucia, szczególnie te negatywne. Średnio lubię mówić o sobie, lecz muszę ci sie jakoś opisać, bo przecież ty też bierzesz od teraz udział w moim życiu. A wiec tak... Mam dosyć długie, bo do żeber włosy koloru ciemnego blondu. Oczy są jak oczy, nie wiem dlaczego kazdy się nimi zachwyca, Są one dwukolorowe, jedno błękitne, a drugie ciemno brązowe. Posiadam też troche chlapnieć farbą na nosie, co nazywa się piegami. Mój wzrost oraz sylwetka niczym się nie wyróżnia. Osobniki płci męskiej, które mnie nie znają dosłownie,, pożerają mnie wzrokiem,, co mi się nie podoba. Ale nic z tym nie mogę zrobić, bo to nie ja jestem od zmieniania ludzi, ale oni sami na początku muszą to dostrzec i się zmienić - albo nie. Nie wiem dlaczego, ale rówieśnicy nie chcą ze mną spędzać czasu,bawić się ani nawet podchodzić, nie mam pojęcia czym jest to spowodowane, bo nie jestem nie miła ani agresywna, może trochę dziwna ale nie zła. Lecz czy bycie dziwnym i odmiennym od innych jest złe? Na to pytanie nie podam wam odpowiedzi... Trochę przykro mi jest z powodu mojej odmienności  ale już się do niej przyzwyczaiłam. Przyzwyczaiłam się być sama, dlatego innych też zostawiałam samych, bez mojego towarzystwa, co czy tak czy siak było im to na rękę...

. . .

Poznaliśmy juz główną bohaterkę, przejdziemy niebawem do głównego wątku czyli jej przygody 😘

*a tak dodatkowo, to Enoch oprócz swoich ,, naprawczych,, umiejętności będzie posiadał osobliwość, która polega na tym, że dotykając kogoś, nawet przypadkowo, sprawi tej osobie ból (pozdro dla fanów x menów)

{porzucone} Osobliwy Dom Pani Peregrine ~ Nowa Osobliwa  Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz