0.15

2.6K 106 11
                                    

Selaammm 👊

Yeni bölüm ileee karşınızda-öğöğöğ fazla uzatmadan geçiyorum.

Multi : Ayla

Hadi okuyun.

Bir kez daha bastım düğmeye. Hiçbir şey yoktu işte televizyonda. Bu Cumartesi- Pazar günleri hep mi sıkıcı geçerdi ? Okul daha iyiydi... Kafamı iki yana salladım. Gözlerimi abime çevirdim. Telefonla konuşuyordu gülerek. Göz devirdim, konuştuğu kişi belliydi. Ah bir bilseydi canımın nasıl yandığını... Ama öfkem onun önündeydi.

Artık öfkeliydim.

Nefret ediyordum.

Abim ile sevgili olması... Hem de benimle kardeş olduğunu bile bile abim ile sevgili olması ! Yumruğumu sıktım, salak herif ! Telefonum titreyince yumruklarımı gevşettim ve ekrana baktım.

Sedat arıyordu. Boğazımı temizledim ve telefonu açıp kulağıma götürdüm. "Efendim Sedat ?" dedim ruhsuz bir sesle.

"Ayla ne olursun iyi olduğunu söylede sinir olmayayım."

Yutkundum. Nasıl da anlamıştı...

"İyiyim iyiyim" diye mırıldandım.

Artık iyi olup olmamam bile fark ettirmiyordu.

"İyiysen iyi o zaman. Sadece merak etmiştim seni." diyince güldüm.

"Yalanda söyliyemiyorsun ki..." dedim gülerek. Karşı taraf bir süre sessiz kaldı.

Daha sonra "Tamam ulan ! Seni özledim işte. Oldu mu ?" dedi sevimli bir ses ile.

Gülerek kafamı iki yana salladım. Güldürmüştü yine beni. "Oldu" diye mırıldandım. Bir süre konuştuktan sonra konuşmayı sonlandırmıştık. Ve şimdi yine boş boş televizyona bakıyordum...

***

"Abi Allah aşkına ya ! Ben niye sürekli sizinle dolaşıyorum ki ?!" Sesimdeki öfkeyi koruyamamıştım.

Abim Denis ile buluşacaktı ve beni de yanında götürmek için çabalıyordu.

"Ayla zaten evde sıkılıyorsun. Gel işte ne olacak !" dedi ısrar ile. Kafamı iki yana salladım.

"Boşuna uğraşma abi." dedim keskin bir dille. Abimin amacı neydi sahi ?

"İyi" dedi en son pes etmiş bir ses ile. Yanından kalkıp odama geçtim ve kapıyı kapattım.

"Allahım bu kadarı fazla... çok fazla. Artık iyi birşeyler olsun hayatımda.." gözlerimi kapattım ve dolan yaşların akmasına izin verdim. Artık o kadar yorgun hissediyordum ki... Herşeye rağmen abimle olan ilişkileri yine de çok koyuyordu.

Yorulmuştum artık. Pes de edemiyordum. Artık dibimdeydi o. Derin bir nefes verdim. Ne yapacaktım ki ben ? Yanağımdaki yaşları sildim, o arada zil çaldı. Abimin sevgilisi gelmiştir. Kendi kendime güldüm. Nasıl olsa abim açardı seve seve. Zil bir daha çalınca sinirle yerimden kalktım. "Kapıyı da açmıyor Allahım" diye mırıldandım odadan çıkarken. Kapıya ulaşıp hızla kulpu aşağı indirdim. Kapı açılır açılmaz Denis ile göz göze geldik. Daha fazla görmeye tehamülüm yoktu artık. "Abim odasında sanırım giyiniyor" diye mırıldanıp göz göze bile gelmeden arkamı döndüm.

"Misafiri içeri almayacak mısın küçük hanım ?" diye sordu sinir bozucu bir ifade ile. Sakin kalmaya çalışarak ona döndüm.

SEN HEP BENİMDİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin