Hellööö yeni bölümm :)
Medya : Ayla
Gülerek yemek yapan Sedat'ı izliyorum. Çok eğleniyoruz. Mutluyum. Gülümseyerek onu izlemeye devam ediyorum.
"Sen de anca gül. Gelip de yardım edeyim deme sakın ha" diyor alaylı bir sesle...
Dudaklarımı buzüyorum, haklı olabilir. Hızla ayağa kalkarak yanına gidiyorum. Soğanları çoktan doğramış. İnce ince, güzele benziyor...
"Bak geldim işte" diyorum gülerek. Gülerek bana dönüyor, burun buruna geliyoruz. Bir süre yutkunmakta zorluk yaşıyorum. Tam gozlerimin içine bakıyor, hissediyorum. Birşey var gözlerinde. Sevgi, aşk. Gülerek bozuyorum ânı. Önüne dönüyor o da.
"Afferin. Hadi bakalım sen de makarnayı yap. Biliyorsun değil mi ?" Alaycı sesine kaşlarımı çatıyorum, neden bilmeyeyim...
"Tabikide biliyorum !" diyerek işe koyuluyorum.
Gülümseyerek işimi yapıyorum. Sedat'ın beni izlediğini yakalıyorum arada. Hoşuma gidiyor, eğlenceli. Gülerek karşılık veriyorum, o da gülüyor. Daha sonra işime devam ediyorum. En sonunda makarna işi de bitiyor. Masayı diziyoruz hemen. Çok acıkdık sanırım ikimizde. Hâla gülmeye devam ediyorum.
"Ohoo sen de böyle hep gülersen sapık gibi seni izlerim ben hep." diyince gülmeyi kesiyorum, haklı.
Çok fazla güldüm. Sanırım.
Masaya oturuyoruz, yemek yemeye başlıyoruz. Sessizliği Sedat bozuyor. Moralimi bozmayacak bir konuya değiniyor.
"Geçen Tuna, Emir uyurken başından aşağı su döktü"
Gülmeye başlıyorum.
"Emir onu gebertir" diyorum bilmiş bir tavırla.
Gülerek karşılık veriyor. "Öyle yaptı zaten piç herif. Tekme tokat girişti Tuna'ya. Zor tuttum gerizekalıyı."
Gülüyorum. Su döküldüğüne değil de uyandırıldığına kızmış olmalı. Kafamı iki yana sallıyorum. "Deli ya ikiside" diye mırıldanıyorum.
"Emir daha deli" diye cevaplıyor Sedat.
Haklı. Emir daha deli. Kafa sallıyorum gülerek.
"Bak benim yanımda ne kadar mutlusun Ayla." diyiveriyor birden. Kalakalıyorum, diyecek birşey bulamıyorum. Yeni fark ediyorum bu durumu. Mutluyum. Usulca kafa sallıyorum sadece. Yemeğimi bitirmeye odaklanmaya çalışıyorum. O da daha birşey söylemiyor. Ortam sessizleşiyor.
***
Lezzetli bir yemekten sonra ikimizde koltukta oturup film izlemeye başlıyoruz. Aklıma abim ve Denis ile film izlediğim gece geliyor. Elimi tutuşu... zorlukla yutkunuyorum. Gelmesin ! Gelmesin diyorum içimden.
Göz ucuyla Sedat'a bakıyorum. Filme odaklanmış durumda. Televizyona dönüyorum, ben de filme odaklanmaya çalışıyorum. İlk başlarda sıkıcı gelse de sonra fazla aksiyonlu olmaya başlıyor. Yerimde duramıyorum. Bağırıyorum "kaaçç !" diye.
"Bu kız salak" diye mırıldanıyorum kendi kendime. Sinir olmuş durumdayım kıza.
"Öyle deme kıza yapacak başka birşeyi yok" diye karışıyor Sedat. Kaşlarımı çatıyorum. "Ne demek yok ? Var işte kaçsın. Kızı koruma şimdi bana" diyorum sinirle.
Kızı koruması hoşuma gitmiyor. Çünkü ben haklıyım, kız salak.
"Öyle deme ben avukatıyım kızın" diyor alayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN HEP BENİMDİN
Teen Fiction"Gitme. Beraber uyuyalım." "Gitme aklım sen de kalır, uyuyamam geceleri..." Artık beni sevmen de işe yaramaz adam. Ben senden vazgeçtim artık. Affetmek imkansız artık. Çek git adam. Senden daha fazla nefret etmeden çek git. Kitap kapağı : Queen Desi...