0.32

1.3K 69 20
                                    

Sezenler olmuş ❤

Sedat özleyenler için gelsin multi 🔥

Gözlerini araladı usulca, kız. Gözlerine çarpan ışık rahatsız etti kendisini. Kafasında bölük bölük sahneler oluştu bir anda. Sonradan hatırladı, bir kız tarafından itilmiş ve dengesini kaybederek düşmüştü. Derin bir nefes verdi kız. Herşey bir anda oluvermişti. Etrafına bakındı, hastane odasındaydı. Kapı açıldı birden. Emir girdi içeri. Gözleri kanlı kanlı, bitkin görünen bir Emir. Emir kendisine şaşkın şaşkın bakan kızı görünce gozleri yerinden çıkacak gibi oldu. "Ayla !" Diye haykırdı. Uyanmıştı. Uyanmıştı işte ! "Emir.." diye mırıldandı kız. Emir koşarak Ayla'ya sarıldı. Gozleri doldu, kalbi acıdı. Onu kaybetme korkusu öyle kötü bir histi ki... Ayla birşey anlıyamasa da Emir'e sarıldı. Gülümsedi, daha çok gülümsedi.

"Emir beni affetin mi ?" diye sordu çekingen bir ses ile. Emir geri çekildi, Ayla'nın yüzünü avuçladı.

"Ne affetmedinden bahsediyorsun Ayla ? Seni öyle görünce çok korktum ! Bir daha asla küsmem ben sana !" Emir kısa ve öz içindekileri döktü. Ayla gülümseyerek ona baktı. Çok korkmuştu, belli.

"Diğerleri nerede ?"

"Haber vermedim, endişelenmesinler diye"

"Ne zamandır uyuyorum ?"

"2 gün"

Kızın gözleri büyüdü. 2 gün boyunca burada böyle yatıyor muydu ? Aklına Denis geldi. Kalbi hızlandı birden. En son 'ben gidiyorum !' diye bağırarak orada bırakmıştı Denis'i. Gözlerini yumdu, kendisini bulamayınca çıldırmış olmalıydı.

"İyi misin Ayla ? Doktor'u çağırayım mı ?" Emir'in endişeli sesi doldurdu kulaklarını. Usulca gözlerini açtı, kafasını iki yana salladı. "Hayır, iyiyim.." diye mırıldandı. Emir emin olamadı, kızı baştan aşağı süzdü. İyi görünüyordu, neyseki. Ayla kendisine bakan Emir'i fark edince, "Gerçekten iyiyim Emir" dedi bir kez daha. Emir kafasını salladı. Şiddetli bir sesle kapı açıldı birden. İkisinin de gözleri kapıya gitti. İçeriye sinirle Denis girdi. Ayla, Denis'i görünce kalbi hızlandı. Bir yandan da korktu. Gözleri Emir'e kaydı. Emir yumruklarını sıktı, hışımla ayağa kalktı.

"Ne işin var lan senin burada ?!"

Denis, Emir'i umursamadı. Gözleri yatakta bitkin bir şekilde kendisine bakan kıza kaydı. Gözleri dolu dolu oldu. Kalbinin içi acıdı, en içi.. Hızlı hızlı Ayla'nın yanına gitti.

"Nerdesin sen ?" Sesi titredi adamın hesap sorarken. Başaramadı sağlam durmayı. Karşısında ki manzara yüzünden başaramadı. Kız, adamın sesine dikkat etti. Sesi titredi adamın, kız bunu fark etti.

"Be-ben" diye konuşacak oldu ama daha sonra sustu. Ne diyecekti ? Denis kaşlarını çattı. Sert görünmeye çalıştı. Yapamıyordu, gözleri dolu dolu iken beceremiyordu. Bir kez daha sordu.

"Nerdeydin AYLA ?" Bütün sinirini kızdan çıkaracaktı, kız bunu anlamıştı. Kız yine birşey diyemedi, sadece sustu. Denis'e baktı, gözlerine. Dağılmış olan Denis'e baktı sadece. Sadece baktı..
Denis sinirle kafasını iki yana salladı. "Allahım bana sabır ver.." diye mırıldandı birkaç kez kendi kendine. Emir kaşlarını çatmış Denis'i izliyordu. Deli miydi bu ? Denis söylenmeyi kesti, odaya girdiğinden beri yapmak istediği şeyi yaptı. Bir anda Ayla'yı kendisine çekti, sarıldı. Kokusunu öyle bir içine çekti, ciğerledini doldurdu. "Sana neredesin demiştim Ayla..." bu kez sesi buruk çıktı adamın. Özlem dolu çıktı, ağlamaklı çıktı. Kızın gözleri doldu onu bu halde görünce. Denis kızdan ayrılıp yüzüne baktı.

"Sakın. Sakın bir daha benden habersiz gitme"

"Sakın Ayla sakın..."

Adamın gözleri kızın başında sarılı olan beyaz bezi gördü. Kay beynine sıçradı.

"Bu-bu ne ?" Kekeledi. Sinirden kekeledi. Emir dahil oldu sohbete.

"Kör müsün ? Bez işte."

Denis, Emir'in kendisini terslemesini takmadı. Şuan en son umrunda olacağı şeydi belkide. Gözleri hâla donmuş bir şekilde bezdeydi. Kız korkmaya başlıyordu. Emir ile göz göze geldiler. Emir'in gözünden geçen duyguya rastladı Ayla. Şaşkınlık...

"BUNU KİM YAPTI LAN" Denis sonunda beklenen tepkiyi vermişti. Kız korkuyla yerinde sıçradı. Emir sinirle "Ne bağırıyorsun amına koyduğum ? Kız korktu !" dedi. Gözlerini dikmiş Denis'e bakıyordu. Denis sinirle soludu.

"Kim yaptı dedim ? Söyle geberticem onu !"

Ayla konuşmadı. Emir konuştu onun yerine. "Kız yaptı lan kız ! Ne yapıcan ? Kızı mı öldürcen ?" Denis kafasını çevirip Emir'e baktı şiddetle. "Ne demek kız yaptı ?" dedi, kaşlarını çattı.

"Kız yaptı işte.." diye tekrarladı Emir.

"Amına koyayım" diye mırıldandı sinirle Denis. Emir göz devirdi sadece. Denis gözlerini tekrar Ayla'ya çevirdi.

"Çok acıyor mu ?" diye sordu, korkakça. Ayla usulca kafasını iki yana salladı. "Çok değil.." diye mırıldandı sessizce. Denis derin bir nefes verdi. İyiydi. O iyiydi. O arada kapı tıklatıldı 2-3 kere. Kimseden ses çıkmadı. Kapı açıldı, elinde çicekler ile Demir girdi. Denis kaşlarını çattı. Bunun burada ne işi vardı ? Emir tanımadığı kişiye baktı soğuk bakışlarla. Demir tek tek baktı odadaki kişilere. Gözleri Ayla'yı buldu. Bitkin bakışlarla Demir'e bakıyordu Ayla. Ayla'nın gözleri Emir ile Denis arasında gidip geliyordu bir yandan da. Korkuyordu birşey yapacaklar diye. Emir tanımıyordu, en kötüsü de buydu ya ! Denis tanıyordu ve bu daha kötüydü. Dua etmeye başladı Ayla içinden. Demir gülümsedi, "Geçmiş olsun !"

Emir ve Denis göz göze geldiler. Bir süre bakıştılar. Daha sonra ikiside tekrar Demir'e döndü. Demir Ayla'ya yaklaştı. Çiçeği yanına bıraktı ve tekrar gülümsedi. "Duyunca geleyim dedim.."
Ayla, Demir'in ne yapmaya çalıştığını anlıyamadı.. Teşekkür etti usulca. Demir gülümseyerek Denis'e döndü. "Oo Denis bey ? Siz de mi buradaydınız ya.." dedi alayla. Denis yumruklarını sıktı. Sertçe konuştu. "Evet lan buradayım. Sen ne zaman siktir olup gitmeyi düşünüyorsun ?"
Demir tekrar güldü, iğrenç bir ifade ile. Emir kaşlarını çattı, 1-2 adım ile Denis'in yanına geldi. "Kim bu ?" diye sordu gözlerini Demir'den ayırmazken.

"Piçin biri." dedi Denis gözlerini Demir'e dikerek. Ardından devam etti ;

"Ayla'nın dibinden ayrılmayan piçin biri."

Ayla gözlerini kaçırdı. Bir an söylemek istedi herşeyi. Sana tuzak kuracak benim üstümden ! Diye. Ama yapamadı. Korktu, Denis'in ona bağırmasından, kizmasından korktu.

"Ne diyorsun lan ?" Emir sinirle Denis'e döndü. "Ne demek dibinden ayrılmayan ?" Gözleri sinirle Demir'i buldu tekrar. Demir'in yakasından tuttuğu gibi dolaba yapıştırdı. "SAPIK MISIN LAN SEN !" diye bağırdı. Ayla olduğu yerde sıçradı, korktu. Denis gözlerini Ayla'ya çevirdi. Göz göze geldiler. Derin bir nefes verdi. Emir'i kolundan tutarak çekti.

"Bırak."

Emir bırakmadı, hızla kolunu çekti. Denis bir kez daha tuttu kolunu.

"Emir bırak dedim." diye tekrarladı. Emir sinirle Demir'i bıraktı. Rahat bırakılan Demir derin bir nefes verdi. Hepsini zamanı geldiğinde ödetecekti !
Emir, Denis'e döndü tekrar.

"Beni sinir etmeden söyle ! Ne istiyor bu it ?"

Ayla girdi araya.

"Birşey istemiyor. Sedat'ın arkadaşı. Benimle arkadaş olmak istiyor sadece."

Emir kaşlarını çatarak Demir'e döndü. "Öyle mi lan ? Sedat'ın arkadaşı mısın ?"

Demie yakasını düzeltti, "Doğru" diye mırıldandı. Gözleri Denis'i buldu. "Sedat'ın arkadaşıyım" dedi üstüne basa basa. Denis boş bakışlarla Demir'e bakmaya devam etti. Emir daha birşey demedi. Demir'de bir süre sonra gitti. Saat gece yarısını gösteriyordu. Denis bir koltukta, Emir bir koltukta uyuya kalmışlardı. Ayla gülümseyerek baktı ikisinede. Sonra telefonu titredi Ayla'nın. Gelen mesaja baktı.

Az kaldı. Denis cezasını çekecek. Az kaldı...






Oy vermeyi vee yorum yapmayı unutmayın ❤

- Bölüm hakkında ki düşünceleriniz, fikirleriniz, yorumlarıniz buraya lütfen -

SEN HEP BENİMDİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin