0.31

1.3K 76 15
                                    

Şarkıyı açın dediğim yerde açın 💙

"Ne yapacaksın ona ?"

Gözlerim denize dönük iken bütün vücudum titriyordu. Sebebini henüz ben de bilmiyordum.. Ve yanımda ki çocuk. O intikam istiyordu.

"Yapacaksın değil, yapacağız."

Düzelttiği cümlede takılı kaldım. Yutkunma ihtiyacına sahip iken boğazım inatla inkar ediyordu. Yutkunamıyordum... Takılı kalmıştı söylediği cümle. Bu kadar mı korkuyorsun Ayla ? Birini incitmekten bu kadar mı korkuyorsun ? O seni incitti...

O beni incitti.

Neden korkuyorsun ? O kişi artık 'biri' değil, değil mi ?

Usulca kafamı eğdim.

"N-ne yapacağız ?" Onun istediği sundum sonunda. Derin bir nefes alıp verdi. "Seni seviyor.." diye başlayınca kalbim yerinden çıkacakmış gibi atmaya başlamıştı.. Umursamadım. Kafasını çevirip bana döndü.

"Onun sevgisini kullanacaksın."

Duyduğum cümleyle hızla kafamı iki yana salladım. "Saçmalama ! Birinin duyguları ile asla oynamam ben." inkar etmeye başlamışken sinirli bakışlarını gözlerimle buluşturdu.

"O Sedat'ı öldürdü lan ! Sen onun duyguları ile oynasan ne olacak ?!"

Kurduğu cümle ile kısa süreli geçmiş geçiyor gözümün önünden... Teslim oluyorum o ân. "Haklısın.." diye mırıldanıyorum. Ayağa kalkıp ellerini cebine sokuyor, bakışları ben de. "Dediğimi yap, sonra görüşürüz." diyerek yanımdan uzaklaşırken bir süre arkasından bakıyorum. Kendimi ikna etme çabasına giriyorum.

O Sedat'ı öldürdü...

O kötü !

O kötü değil ! O kötü bir değil..
Usulca kafamı eğiyorum. Birikmiş gözyaşlarım bir bir süzülüyor yanağımdan. Telefonum titriyor, derin bir nefes verip telefonuma bakıyorum.

Denis

Nerdesin ?

-----

Sahildeyim.

Diye cevap yazıyorum kısaca. Daha sonra konum at diye mesaj atıyor.

Çabuk gel.

-----

Denis

Bir şey mi oldu Ayla ?

İyi misin ?

Ayla ?

Telefonu kapatıp cebime geri koyuyorum. Bekliyorum. Usulca onun gelmesini bekliyorum. 'Ona ihtiyacım var' hissini atmaya çalışıyorum üstümden.

***

"Ayla !"

Gelen ses ile hızla arkamı dönüyorum. Kaşları çatık bana doğru yürüyor Denis hızlı hızlı. Olduğum yerde dikiliyorum. Kısa sürede yanıma gelip yüzümü avuçluyor. Gozleri delice yüzümün her yerinde gezinirken ben sadece suratına bakıyorum. Nasıl ? Nasıl yapacağım...

"İyi misin sen ? Ne oldu söylesene."

Gözlerimi odaklandığım suratından çekip gözlerine bakıyorum. "İyiyim.." diye mırıldanıyorum. Ardından gözlerimi kaçırıyorum.

"Ayla" diye mırıldanıyor sinirli bir ton ile.

"Bana bak."

SEN HEP BENİMDİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin