Herkese merhaba. Bölüm gecikmeli de olsa nihayetinde geldi❤ Bir oy ve yorumunuzu alırım😉
Minik bir akraba ziyareti ve tatil yaptığım için bölüm gecikti ama gerçekten biraz değişikliğe ihtiyacım vardı. Tüm enerjimle yeniden aranızdayım😍
Bu arada ailemiz gittikçe büyüyor. Wattpad'de 5Bin Kişilik kocaman bir aile olduk. Ailemize katılmak isterseniz kapım her daim açık❤
İnstagram: Aslhnyks💙
Bölüm Şarkısı: Simge - Öpücem
( Mediada Var şarkıyı dinleyerek bölümü okumanızı tavsiye ederim)~~~~~~~~~~~~~
" Aç koynunu giricem Hüseyin! "
Hüseyin kollarında kendini bir sağa bir sola atan Meşe'yi zaptetmeye çalışıyordu. Fakat bu iş göründüğünden daha da zordu.
" Dudağından öpücem söylenmeee! Iıyyk! "
Hüseyin başını sinirle sağa sola sallayıp söylenmeye başladı.
" Ne öpmesi kizum kendune gel da! Bağurma millet yanlış anlayacak! ".
Meşe kıkırdayarak gülmeye başlarken iyice Hüseyin'e yaslanıp gözlerini gözlerine dikti.
" Öpmediğim şey mi Hüseyin bir daha öperim. "
" HasbinAllah! Kizum bi sus da! "
" Kapı kapı dolaşan o kedi buraya da gelecek. Gel pisi pisi hahahaha! "
Hüseyin derin bir nefes alıp Meşe'yi hızla kucağına aldı. Biran önce onu salondaki koltuğa yatırıp sade bir kahve yapsa iyi olacaktı.
" Yakıcam buraları o derece yani başındayım.... "
Hüseyin kollarında Meşe ile merdivenleri çıkmaya çalışırken bir yandan da onu susturmaya çalışıyordu ama sözkonusu Meşe olunca susmuyordu.
" Aç koynu giricem söylenmeeee! "
" Şimdi ben sana bir söyleneceğum! Bir sus da! "
Meşe kollarını Hüseyin'in boynuna dolayıp dudaklarını Hüseyin'in dudaklarına yaklaştırdı ve gözlerini gözlerine dikti.
" Bi kerecik öpeyim mi Hüseyin? "
Hüseyin Meşe'nin bu hareketi karşısında neye uğradığını şaşırdı. Eğer şimdi birşey yapmazsa Meşe ikisininde çok utanacağı şeyler yapabilirdi.
" Hay ben senun içtiğun içkinin de! Allahum sen ha bu kuluna acu da! Niye sardun ha bu belayu benum başuma? "
Meşe yavru kedi bakışları atmaya başlarken gözleri yalandan dolmaya başlamıştı bile.
" Şimdi sen odun Hüseyin, seni öpmemi istemiyor musun? "
Meşe Hüseyin'in gözlerinin içine öyle bir bakıyordu ki Hüseyin'in yerinde başkası olsa çok farklı olaylar gelişebilirdi.
" Sabır Allahum sabır! "
Hüseyin yanağının sol tarafını Meşe'ye doğru eğip gözlerini sinirle kapadı.
" Al öp haydi hatrun kalmasun. "
Meşe Hüseyin'in yanağını öptükten sonra dudağını büzüp ona sinirle bakmaya başladı.
" Hey Allahum bir de o bana sinirle bakıyor! Kizum öptün ya daha ne istiyosun? "
Hüseyin merdivenleri çıkmayı bitirdikten sonra Meşe'yi hızla salondaki sedirlerden birisine yatırdı. Geri doğrulduğunda beline giren ağrı ile dişlerini sıkıp derin bir nefes aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYMAĞUNA GEVREK BANDIĞUM ( BİTTİ)
HumorTrabzon Burması ve Trabzon Hurması yazarından yepyeni bir Karadeniz hikayesi. @Tüm hakları saklıdır.