🔥FİNAL PART 2 (SON)🔥

10K 569 72
                                    

Canlarım keyifli okumalar😢❤

Bölüm Şarkısı: Resul Dindar - Nayino

      ~~~~~~~

  " Abi! Abi açıklayabiliriz! "

  "  Neyi açıklayacaksınuz?! Aşağıda o kadar insan varken ne edeysinuz ha burada bir başınuza?! "

   "Abi valla birşey yaptığımız yok. Batu ile konuşmamız gereken bir konu vardı onu konuşuyorduk. Hem ben ne yapabilirim ki bu gereksizle? "

" Gereksiz falan ayıp olmuyor mu Hilal? "

  " Sen bir sussana Batu burada hayatımız sözkonusu. "

   " Sen bu gereksiz dediğin adamla yarın nikah masasına oturacaksın biliyorsun değil mi? "

  " Eğer abim bizi öldürmez ve yaşarsak o iş bende reis merak etme sen. "

  Hilal abisinin korkusuyla Batu'nun arkasına saklanırken, Batu Hüseyin'in kendilerine attığı öldürücü bakışların odağı olmuştu.

" Bu kadar önemli olan o konu ne? Halâ riv riv edeysinuz karşumda?"

  Hilal alt dudağını ısırıp Batu'ya ne diyeceğini bilmez halde çaresizce bakarken, aşağıdan Meşe'nin attığı çığlık sesiyle Hüseyin koşarak merdivenlerden inmeye başladı.  Batu ve Hilal de onun peşinden gidiyorlardı.

  Meşe, Batu ve Hilal'in yokluğunu farketmiş ardından Hüseyin'in de yukarı kata çıktığını görünce çok paniklemişti. Eğer Hilal ve Batu yukarıdaysa Hüseyin'in onları çiğ çiğ yiyeceğine emindi.

 
  Nisan'ın adını seslenmesiyle kendisine gelen Meşe, kardeşinin kendisine uzattığı çayı eline alırken aklına gelen fikirle içinden dua ederek çay bardağını elinden kayar gibi yapıp2ü diğer elinin üzerine döktü.

  Meşe yaptığından anında pişman olup canının acısıyla biraz da abartarak feryat figan bağırırken içinden Hilal ve Batu'ya saydırıyordu.

  Herkes bir anda Meşe'nin yanına toplanırken Nisan nutfağa buz almak için hızla koşmaya başladı. Aynı zamanda Hüseyin de evden dışarı çıkıp bahçeye Meşe'nin yanına doğru koşuyordu.

" Meşe'm! Meşe'm iyi misun güzelum?! "

Meşe Hüseyin'in geldiğini görünce derin bir nefes aldı ama elinin acısı yüzünden ağladı ağlayacak duruma gelmişti. Çayın yeni demlendiğini ve daha kaynar olduğu tamamen aklından çıkmıştı.

  " Elime çay döktüm birşey yok iyiyim. "

  " Hastaneye gidelum! "

  " Açılın ben doktorum! "

  " Yapma ya! Bende seni aslan terbiyecisi sanıyordum! Ya sabır! "

Hüseyin içinden söylenirken kendisi dahil herkes Batu'nun bu ani hareketine hayretle bakakalmıştı. Batu ise hiç vakit kaybetmeden Meşe'nin elini yavaşça tutup incelemeye başladı.

  " Hilal evde Bepanthol kreminden var mı? "

" Bir bakayım olması lazımdı. "

" Batu abi buz getirdim. "

" Buz olmaz bir leğenin içine ılık su yap getir. Buzu şimdi koyarsak buz yanığı olur. "

   Hilal ve Nisan Batu'nun dediklerini yapmak için koşarak eve giderken Hüseyin gözlerini kırpmadan korkuyla Meşe'ye bakıyordu.

  " İyi misun güzelum? Nasıl becerdin elini yakmayı? "

  " Bilmiyorum bardak çok sıcaktı tutamadım aniden oldu. "

KUYMAĞUNA GEVREK BANDIĞUM ( BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin