Skylar pov
Ik rol over de reling en grijp me nog net op tijd vast een een stang. Bang kijk ik omlaag. Ik zie de binnenplaats waar een aantal leerlingen om zich heen kijken. 'Reece!' Roep ik in paniek. 'Skylar!' Zijn hoofd verschijnt over de rand en hij kijkt me geschokt aan. 'Pak me alsjeblieft vast!' Hij steekt een hand uit en ik kijk er even naar. Dan probeer ik hem te pakken maar ik kom er niet bij en wanneer mijn andere hand wegglijdt moet ik hem verplicht weer terug trekken. 'Reece alsjeblieft.' Mijn lip trilt. 'Ik wil nog niet dood!' 'Ik kom eraan Sky, ik kom er aan!' Hij verschijnt weer. 'Probeer het nog een keer alsjeblieft!' 'Ik kan er niet bij!' Paniek neemt mijn lichaam over. 'Skylar!' Door de dwingende toon in zijn stem probeer ik opnieuw mijn hand aan hem te geven. Ik voel mijn andere hand wegglijden maar ik blijf proberen. Dan glij ik weg.
Ik gil hoog, maar dan sluit een warme hand zich om de mijne. Reece trekt me omhoog en wanneer we weer op de grond zitten schiet ik direct in zijn armen. 'Ssst Skylar.' Fluistert hij terwijl hij over mijn haar gaat. 'Reece.' Kan ik maar amper uitbrengen. 'Hou me vast.' Hij trekt me nog meer naar hem toe en ik klem me vast aan zijn shirt. Voor een moment maakt het me niks uit dat ik een softie ben en het maakt me niks uit dat ik huil want om eerlijk te zijn ben ik freaked out.
*
Die middag komt Kelsey naar me toe. 'Ik hoorde wat er gebeurd was tijdens Potions! Gaat het?' 'Het gaat goed.' Mompel ik vermoeid. Het bijna dood gaan heeft ervoor gezorgd dat al mijn energie voor vandaag weg is. Kelsey trekt haar wenkbrauwen op en wilt wat zeggen, maar gelukkig saved Reece me. 'Het was een lange ochtend Kels.' Zegt hij en hij slaat een arm om me heen. Even worden haar ogen groot en dan gaat haar blik van mij naar Reece. 'Zijn jullie nu een ding of zo?' Ik antwoordt gelijk: 'Nee.' Maar ik zeg het tegelijk met Reece die: 'Nog niet.' Zegt. Ik wil blozen maar in plaats daarvan grijns ik een beetje.
Nu iedereen bang voor me is, moet dat zo blijven. 'Oh echt Reece?' Zeg ik een beetje uitdagend. 'Fijn dat je weer de oude bent.' Lacht hij en hij begeleid me naar de tafel van de Horned Serpents. We gaan samen zitten en Nicolas kijkt ons even aan. Zijn grijns wordt groter als hij mijn blik ziet. Grijnzend neem ik een hap van de appel die op mijn bord ligt.
'Skylar!' 'Het gaat goed Caleb.' 'Op zich had je je ook kunnen laten vallen.' Lacht hij een beetje. 'Pardon?!' Ik leg mijn hand op Reece zijn been om hem een beetje te kalmeren. 'Ik bedoel je bent een heks. Je had Aresto Momentum kunnen gebruiken.' Grijnst hij een beetje. 'Oh niet aan gedacht.' Lach ik en ik steek mijn tong uit. 'Wat is er gebeurd?' 'Tja, ik besloot het materiaal van het balkon op ons plekje van onder te bekijken.' Reece kijkt me even aan en ik ben heel blij dat hij niks zegt over mijn mental break down. 'Je hebt wat?' Geschrokken kijkt Kelsey me aan. 'Ja, er was een klein ongelukje, maar niks om je zorgen over te maken. Ik leef nog.' Nic schudt zijn hoofd en kijkt me even aan. 'Hoe krijg je dat nou voor elkaar?' 'Ik heb daar gewoon talent voor.' 'Voor wat?' Vraagt Nic. 'In de problemen komen.' Lach ik.
Later die middag zitten we in de common room van de Horned Serpents. 'Dus beschrijf mij in een paar woorden?' Zegt Nicolas lachend. 'Uhm badass.' 'Player.' 'Aardig.' 'Knap.' Iedereen kijkt mij aan. 'Wat? Ik mag echt wel erkennen dat hij knap is. Okay nu ik.' Zeg ik voor iemand iets kan zeggen. 'Nachtelijke tripjes.' 'Openbare ruzies.' 'Seks in de bezemkast.' 'Hee!' Ik kijk Caleb aan. 'Ik heb..-' Mijn stem stokt even. Holy shit, ik heb nog geen seks gehad sinds ik op Ilvermorny ben. 'Ja..?' 'Ik heb nog geen seks in de bezemkast gehad. Staat zeker op mijn to do list.' Grijns ik een beetje. 'Heb je überhaupt seks gehad sinds je hier bent?' Vraagt Caleb een beetje lachend. Mijn ogen schieten even langs mijn vrienden. 'Ja, natuurlijk.' Maar mijn rode wangen verraden me. 'Dat meen je niet! De laatste keer dat dat zo was, was met-' 'Black.' Zeg ik enkel. Ik mis hem wel een beetje, maar hij is hier niet en Reece wel. 'En zoals je weet is hij hier niet.' 'Of je hebt een ander.' Pusht Caleb verder. 'Ho meneer Ravenclaw, daar moet ik je stoppen. Moet ik je eraan herinneren dat jij denk de langste relatie van ons allemaal heb gehad. Met lieve Lily.' Ik kijk grijnzend hoe zijn gezicht valt. 'Dus je hebt gevoelens voor een ander.' 'Had je haar naam aangenomen? Evans? Een naam van een mudblood? Of was het Lily Grimsby geworden?' Ontwijk ik zijn vraag. De andere lachen, maar ik weet dat Reece me door heeft. 'Grappig Skylar.' Ik glimlach even lief. 'I know.'
Er komen wat leerlingen de common room is en als ze mij zien gaan ze met een grote boog om me heen. Wow, echt iedereen is bang voor me... Ik kijk even naar een jongen in de hoek van de common room die me vol lust aanstaart. Of ze willen me. Damn. Okay, nou in ieder geval is het een soort van gelukt. En dan kijk ik naar het meest gevreesd zijn.
Ik voel een arm om mijn schouder en ik kijk Reece aan die zijn blik strak op de jongen in de hoek gericht heeft. 'Nah, is Reece jaloers?' Fluister ik plagend in zijn oor. Hij reageert niet. 'Nee? Dus je zou het niet erg vinden als ik seks zou hebben met hem. In de bezemkast.' Mijn lip gaat even over zijn oor. Hij spant zich wat aan. 'Test me niet Lara.' Ik ga grijnzend weer goed zitten. Kelsey knipoogt even naar me en haar blik schiet naar de slaapzalen. Ik knik en duw mezelf een beetje van de bank af. Als ik sta buig ik wat over Reece om mijn boek te pakken. Hij heeft nu een perfect zicht op mijn kanten bh. Ik grijns even, knipoog naar hem en dan loop ik samen met Kelsey naar de slaapzaal.
♡
Heehoi,
Ik heb hier weer een nieuw deeltje. Tbh ik hou van Reece en Skylar!! Ze zijn zo schattig samen lol
Maar goed, dat was t weerXxx Jonna❤
JE LEEST
Toxic Lips | The Marauders
Fanfiction[COMPLETED] Harry Potter/The Marauders Fanfiction Nummer 1 van de Toxic Lips Series. 2 meiden. 2 achtergronden 4 afdelingen 1 school Verdere info in het eerste hoofdstuk x Started: 27 November 2018 Ended: 3 December 2019