Skylar pov
(De rode)
Ik kijk een beetje om me heen. Dit feest is een groot succes. De marauders zijn al aangekomen en tot mijn grote frustratie hing Marlene half om Sirius' nek. Dumbledore is ook aangekomen en dat is puur en alleen omdat ik Music nog moet afronden. Ik haal even adem en loop naar het podium.
'Sonorus.' Fluister ik en ik zet mijn stok tegen mijn keel. 'Hallo allemaal!' Iedereen draait zich om naar mij. 'Laten we dit een feest maken om nooit te vergeten!' Ik zeg het hard. Alle leerlingen juichen. Dan start de muziek. Het is Something different. Een muggle nummer, maar ik vond het wel leuk.
'Look at us
We could paint a perfect picture
About us
From your head to toe I'll fit you
They follow us
Yeah we make 'em think it's fiction
They believe it so I guess it must be real' Mensen kijken verbaasd op als ze mijn stem horen.'I can read your mind
I know what you're thinking
I could spend my time
Feeling all the reasons
What they know about us
Doesn't make a difference
Baby, we got usWe on something different
We on something, something, some-
We on something different
We on something, something, some-
We on something different
We on something, something, some-
We on something different
We on something, something, some-
We on something different' Ik haal even adem'In a rush
Even though we young we flexin'
Fall in love
Bout' a hundred times a day
Like it's not enough
Yeah we make 'em think it's fictionThey believe it so I guess it must be real
I can read your mind
I know what you're thinking
I could spend my time
Feeling all the reasons
What they know about us
Doesn't make a difference
Baby, we got us
We on something different' Ik pak de een na laatste zien met een uithaal.'We on something, something, some-
We on something different
We on something, something, some-
We on something different
We on something, something, some-
We on something different
We on something, something, some-We on something different' Iedereen lijkt wel shock.
'Bedankt mensen!' Roep ik. Maddy grijnst en ik knipoog. Dumbledore knikt en loopt weg. 'Let's get the party started!' Roep ik en ik loop het podium af. Verschillende jongens komen naar me toe. Ik grijns lief en praat even met ze. Als ik ze eindelijk heb afgeschud pak ik een shotje en gooi die achterover.
'Dat had een interessante wending.' Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Alex Stanley, die vriend van Caleb. 'Oh echt?' Zeg ik lachend. 'Ik wist niet dat je kon zingen.' Ik haal mijn schouders op. 'Ach, je weet wel meer niet.' Hij lacht even en schudt zijn hoofd. Ik excuseer me en loop door naar James. 'Hee James.' Lach ik. Lily kijkt me een beetje boos aan, maar het maakt me niet uit. Er komt opnieuw een dienblad en ik pak 3 shotjes. 'Kom op, shot mee!' Zeg ik tegen hun. 'Dit is 1 van de laatste dagen in het 6e jaar ooit!' Ik duw het shotje in James hand en een andere in die van Lily. 'Okay, 3, 2, 1!' We gooien hem met zijn drieën achterover.
*
Een paar uur later ben ik behoorlijk ver. Ik ben aan het praten met Nate. 'Weet je, ik ga jullie missen volgend jaar.' Zeg ik terwijl ik een beetje tegen hem aan hang. 'We houden gewoon contact, volgens mij moet je even stoppen met drinken.' 'Waarom? Het is niet dat ik recht op moet blijven voor iemand.' Zeg ik terwijl ik mijn zoveelste glas alcohol leeg drink. 'Hoezo dat?' Ik weet dat ik nu mijn mond moet gaan houden, maar ik doe het niet. 'Kijk naar de dansvloer.' Hij kijkt en probeert me ondertussen overeind te houden. 'Zou het niet kunnen dat hij denkt dat je flirt met mij? Heb je hem verteld dat ik gay ben?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet maar het killt me om hem met haar te zien.' 'Zozo, geeft mevrouw eindelijk toe dat ze hem leuk vind?' 'Nee, ik ben geen verliefd schoolmeisje.' Verdedig ik mezelf. 'Tuurlijk meid.' Lacht Nate. Ik verlies mijn evenwicht en val half in zijn armen. 'Jezus Skylar! Je bent lam geweest, maar nu... Dit is next level.' Lacht Thomas die erbij komt staan. 'Thanks Thom. Echt waar.' Zeg ik terwijl ik weer overeind kom. 'Het komt door Black.' Zegt Nate terwijl hij met zijn hoofd een beweging maakt naar de dansvloer. Ik neem niet eens de moeite om te kijken. 'Oh shit. Jullie zijn toch aan het daten ofzo? Waarom danst hij dan zo met haar?' 'Geen idee, maar als hij los gaat dan doe ik dat ook.' Ik trek Thom half struikelend naar de dansvloer en begin tegen hem aan te dansen.
'Hij lijkt niet zo blij.' Fluistert Thom in mijn oor. 'Hij begon het.' Ik duw mijn kont meer tegen hem aan. Ik kijk Thom schuin aan. 'Je weet toch..-' 'Dat je niks voor me voelt? Natuurlijk. Wij zijn altijd friends with benefits geweest.' Lacht hij en hij pakt mijn heupen vast. 'Kijk maar niet om.' Fluister Thom ineens. Maar ja, ik ben Skylar niet als ik dat niet tegen zou gaan. Ik draai me om en zie nog net hoe Marlene haar lippen op die van Sirius komen. Ik verstijf en laat Thom los. Ik weet niet wat er verder gebeurt, want ik baan me al een weg door de mensen. Zonder dat ik het wil ontstaan er tranen in mijn ogen. Waarom doet dit me zoveel? Ik heb geen gevoelens voor Sirius, dat is onmogelijk.
Ik bots tegen iemand aan en kijk een beetje omhoog. Alex, opnieuw. 'Heey!' Als hij mijn gezicht ziet wordt hij minder vrolijk. 'Gaat het wel? Wat is er gebeurd?' Ik schudt alleen mijn hoofd. 'Zorg dat ik hier weg kom Al.' Fluister ik enkel met tranen in mijn ogen. Hij glimlacht een beetje en pakt mijn hand. Dan trekt hij me richting de uitgang van de grote zaal. 'Skylar!' 'Moeten we stoppen?' 'Lopen.' Zeg ik tegen Alex. 'Gewoon lopen, niet stoppen.' We komen de gang in en lopen nu op een normaal tempo verder. 'Skylar!' Hoor ik opnieuw. 'Moet en we echt niet-' 'Nee, ik wil niet met hem praten.' Fluister ik.
'Skylar Fanning! Sta stil en luister naar me.' Ik stop abrupt. Ik laat Alex los en kijk pijnlijk naar de jongen voor me. 'Was dit al de hele tijd je plan? Mijn vertrouwen winnen en me dan breken.' Ik zeg het op normale toon. 'Nee Sky..-' 'Want het leek er behoorlijk op toen jouw lippen op die van haar zaten.' Ga ik geïrriteerd verder. 'Sky, ik heb haar direct weg geduwd en in haar gezicht geslagen.' Fluistert Sirius verloren. 'De hele avond... De hele avond moest ik naar jullie kijken. Ze zat je te verleiden en je deed niks.' 'Ik dacht dat jij flirtte met die Nate... Ik was-.. Jaloers.' Geeft hij toe. Hij zet een stap naar me toe en ik stap naar achteren. 'Wat..?' Gebroken kijkt hij me aan. 'Ik geloof je Sirius, maar ik kan hier nu niet blijven. Ga terug naar het feest en geniet ervan, maar ik ga naar bed.' Hij zucht even. 'Ik kan je nu beter laten, of niet soms.' Volgens mij zegt mijn blik genoeg want hij knikt en draai zich om. Hij verdwijnt en ik blijf nog even staan. Dan draai ik me naar Alex. 'Laten we gaan.'
-----------------
Wauwie we gaan hard! Nog maar een paar hoofdstukken en dan is het 6e jaar afgelopen! De tijd gaaty snel whoop whoop!Trouwens mijn examens beginnen over 6 dagen.... Ik stresss!!!!
Xxx Jonna
JE LEEST
Toxic Lips | The Marauders
Fanfic[COMPLETED] Harry Potter/The Marauders Fanfiction Nummer 1 van de Toxic Lips Series. 2 meiden. 2 achtergronden 4 afdelingen 1 school Verdere info in het eerste hoofdstuk x Started: 27 November 2018 Ended: 3 December 2019