Chapter 7

417 23 2
                                    

Skylar pov

Het is midden in de nacht en ik voel me gewoon kut. Mijn Animagus wilt eruit en daarom kan ik niet slapen. Verlangend kijk ik naar het raam. Zou ik-? Zou ik gewoon even eruit kunnen? Langzaam sla ik mijn dekbed open en laat mijn voeten de koude vloer raken. Ik wiebel even met mijn tenen, om aan de kou te wennen. Dan loop ik rustig naar het raam. Ik kijk achter me en zie dat Madeline in een diepe slaap is. Ze is zo lucky.

Dan open ik mijn raam en kijk omlaag. Ja, wij zitten in een toren, maar niet zo'n hoge want onze Common Room is onder de grond dus wij kunnen nooit de hoogste toren hebben. Een koude bries trekt over mijn huid, waardoor ik begin te rillen. Madeline mompelt wat en geschrokken draai ik me om. Gelukkig draaide ze alleen even op haar andere zij en ze gaat weer slapen. Phieuw, dat was op het nippertje.

Langzaam klim ik op het raam kozijn. Ik kijk nog een keer achterom en dan laat ik mezelf vallen. Ik concentreer me op het dier in me en het volgende moment heb ik geen armen maar vleugels en geen benen, maar poten. Ik zweef over het kasteel richting het Forbidden Forest. Overal hoor ik geluiden. Harde en zachte geluiden. Een bepaald geluid valt me heel erg op. Ik laat mijn blik naar beneden gaan en zie hoe een zwart witten uil een muis te grazen neemt. Zou dat Bali zijn? Schiet even door mijn hoofd.

Na een tijdje land ik weer op mijn raamkozijn. Ik ben helemaal vergeten te vertellen wat voor dier ik ben. Ik ben een arend. Een donkerbruine en grijze bruine zee arend.

Ik verander terug en laat me op de grond vallen. Dat was verlichtend. Ik loop richting de Common Room en laat me voor de haard vallen. Even is het stil en dan klinken er voetstappen op de trap van de jongens slaapzalen. Even kijk ik naar mijn pyjama..

 Even kijk ik naar mijn pyjama

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dat moet dan maar. Het duurt niet lang of Thom zijn hoofd komt de hoek om. 'Wat doe jij hier?' Vraagt hij terwijl hij met zijn blik mijn outfit scant. Even likt hij langs zijn lippen. Hierdoor ontstaat er direct een grijns om mijn mond. 'Ik kon niet slapen.' Zucht ik terwijl ik op mijn buik draai. Ik lig nu zeg maar languit op de bank. Mijn borsten komen extra naar voren en ik merk dat hij moeite heeft om zijn blik bij mijn ogen te houden. 'Hoe zit het met jou?' 'Ik hoorde gewoon voetstappen op de trap.' Hij loopt op me af en trekt me op zijn schoot. Ik draai me om zodat ik recht in zijn ogen kijk. Zijn blik glijdt steeds naar beneden. 'Mijn ogen zitten hier Bailey.' Grijns ik terwijl ik zijn hoofd omhoog houdt. Zijn blik schiet van mijn ogen naar mijn lippen. Al gauw neem ik het besluit en zoen ik hem ruw. Hij gooit me op mijn rug en gaat boven me hangen en dat terwijl zijn lippen de mijne niet verlaten. Ik sla mijn benen om hem heen en druk hem daarmee dicht tegen me aan. Ik voel hem tegen me aan en grijns door de zoen heen. 'Wat?' Hijgt Thomas terwijl hij me zwoel aankijkt. 'Iemand heeft er zin in.' 'Oh fuck of!' Lacht hij terwijl hij zijn lippen weer op die van mij drukt.

*

De volgende ochtend wordt ik wakker van beweging onder me en van gelach om me heen. 'Wat is er in hemelsnaam aan de hand?' 'Nou, je hebt het ontbijt gemist.' Lacht Maddy van een afstandje. 'Je moet rennen wil je de lunch nog halen, Lexi.' Maakt ze af. Direct spring ik op. 'Fuck fuck fuck!' Roep ik. 'Ik vond het wel goed hoor Sky.' Lacht Thom die nog languit op de bank ligt. Ik loop weer even naar hem toe en til met mijn vinger zijn kin op. 'Ik ook!' Dan zoen ik hem op zijn mond en ren richting de slaapzaal. Ik ben nog slaapdronken als ik mijn badjas aan doe en weer naar beneden ren.

 Ik ben nog slaapdronken als ik mijn badjas aan doe en weer naar beneden ren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Alleen zie je dan zeg maar t rode van haar topje)

Fijn! Iedereen is hem al gepeerd. Ik ren richting de Grote Zaal en open de deuren. Iedereen kijkt me aan en ik gooi mijn hoofd omhoog en loop arrogant naar de tafel van Slytherin. Een aantal mensen fluiten, en ik zou Skylar niet zijn als ik me niet zou omdraaien en knipogen. 

'Juffrouw Fanning, wat fijn dat u ons ook nog komt vergezellen.' Kucht Dumbledore ongemakkelijk. 'Ja, ik kon u niet langer missen.' Zeg ik redelijk sarcastisch. 'Misschien moet je even wat anders aantrekken.' Zegt Mcgonagall nog redelijk rustig, maar ik hoor haar irritatie. 'Hier?' Vraag ik uitdagend. 'Is goed hoor!' Ik knoop mijn badjas open en laat hem langzaam van mijn schouders afglijden. 'Stop! Dit is onacceptabel. Doe hem nu weer aan.' 'Of anders?' Vraag ik terwijl ik niet op haar let, maar op een Slytherin die zijn lippen aflikt. Ik geef hem een knipoog. 'Dan mag je nablijven.' 'Lexi?' Vragend kijk ik Mads aan. 'Misschien moet je hem aan doen.' Ik grijns even en doe de badjas verder aan. 'Hoezo Caith?' 'Omdat we haar aardigheid nodig hebben voor andere slechtere dingen en dan moet ze ons niet al haten.' Ik grijns en trek haar overeind. 'Wij gaan!' Deel ik mee. 

Als we weglopen deinzen leerlingen achteruit. Net voor de ingang staat een meisje met een boos zwarte krullen me boos aan te kijken. Toevallig staat ze ook recht in mijn pad. 'Ga is aan de kant.' Sis ik bot. 'Nee.' Ze lijkt zelfverzekerd. Ik trek haar aan haar haren naar me toe en ze maakt een piepend geluid. 'Een woord en je bent niks meer.' Sis ik boos. Direct wordt haar blik onzekerder. 

'Luister eens even goed. Wij zijn belangrijk, jij ben niks. Wij lopen op in de buurt en jij gaat uit de weg.' 'Is dat duidelijk?!' Maakt Maddy boos af. Ze knikt gauw. 'Mooi zo!' Sis ik. 'Fijn kennis met je gemaakt te hebben.' Grijns ik gemeen, waarna ik haar los laat. Ze valt op de grond en Maddy en ik lopen met arrogante blik de zaal uit.

Toxic Lips | The MaraudersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu