Skylar pov
De examens zijn zo goed als afgelopen, ik heb alleen nog Music, en er moet een hoop gebeuren. Het eindfeest komt er aan en dit moet het grootste feest ooit worden.
Omdat ik Music niet echt hoef voor te bereiden ben ik nu bezig met het voorbereiden van het feest. Ik pak mijn wand en fluister een spreuk die ervoor zorgt dat de hele school versiert is. Allemaal ballonnen en glitters komen uit mijn stok en langzaam komen er slingers door heel de school. 'Aha juffrouw Fanning, ik dacht al dat u het was.' Ik spring op van schrik. 'Professor Dumbledore. Wat doet u nou hier?' 'Nou, ik dacht dat wij elkaar nog moesten spreken over Music, maar ik heb al een oplossing gevonden. Als je zingt op je eigen feest dan zorg ik dat je het afsluit.' 'Meent u die?' Hij knikt. 'Je hebt de grote zaal en heel het kasteel. Dat is wel wat beter dan de Room of Requirement.' Knipoogt hij naar me. Dan draait hij zich om en loopt weg. Glimlachend kijk ik hem na. Het is een uitzonderlijke man.
Als ik later buiten sta, laat ik het op een bepaald deel sneeuwen en op een ander deel de zon schijnen. Dit feest wordt fantastisch. Ik versier de buitenkant van het kasteel met bloemen in de kleuren: geel, blauw, rood en groen. Als ik dat gedaan heb ren ik richting de Common room van Ravenclaw. Ik laat in de gang die leidt naar de grote zaal allemaal blauwe slingers verschijnen en betoverde adelaars vliegen over de muur richting het feest. Als ik klaar ben met de versieringen ren ik naar de gang bij de common room van Hufflepuff. Daar doe ik hetzelfde maar dan met de kleuren van Hufflepuff en een wasbeer. Dan ga ik naar de common room van Gryffindor. De dikke dame kijkt me verbaasd aan als ik de gang begin te versieren.
Okay, nu nog mijn common room. Als ik dat ook gedaan heb loop ik naar de 7e verdieping die op dit moment verlaten is en pak mijn wand. 'Expecto Patronum.' Ineens verschijnen 4 dieren. Het werkt!
Ik zal het even uitleggen, ik dacht aan een leeuw, een wasbeer, een adelaar en een slang en toen kwamen ze allemaal. Ik weet dat dit normaal niet kan, want het is ook duidelijk te zien dat mijn slang het duidelijkst is. Maar ik heb een spreuk gemaakt, waarbij dat kan. Normaal is spreuken maken heel moeilijk, maar het lijkt mij wel allemaal makkelijker af te gaan. Ik denk dat dat te maken heeft met het Gaunt gebeuren. 'Okay, vanavond om 20 30 uur moeten jullie allemaal in jullie eigen common room verschijnen en iedereen vertellen dat ze de versiering op de muur moeten volgen naar de Grote Zaal. Direct wanneer jullie beginnen te praten zal de versiering verschijnen. Zeg dat dit het grootste feest ooit wordt. Maar, voor het feest moet je 4e jaars of hoger zijn. Alle uitgangen zijn betoverd dat een 1e, 2e of 3e jaars niet de common room uit kunnen. In verband met de tijdklok.' De dieren knikken. 'Okay, ga je verstoppen!' Zeg ik en ze verdwijnen allemaal.Ik moet nog 1 ding doen,maar dit feest wordt echt fantastisch!
*
Als ik de zaal in loop worden mensen stil. Vanuit mijn ooghoek zie ik Sirius twijfelend opstaan en naar me toe lopen. 'Hee Black.' Grijns ik een beetje. 'Waar was je?' 'Overal en nergens.' 'Mensen hebben je uit de common room van Ravenclaw zien komen.' Valt hij met de deur in huis. 'En nu denk je dat ik dingen met Caleb heb gedaan?' Vragend kijk ik hem aan terwijl ik een stap naar hem toe zet. 'Nou, ja.' Geeft hij toe. 'Als ik je hier zou zoenen, zou dat niet genoeg zeggen.' Het floept eruit voor ik het door heb. Door de grijns op zijn gezicht weet ik dat hij weet dat ik het oorspronkelijk niet wilde zeggen. 'Weet je, nevermind.' Ik wil weg lopen maar hij trekt me terug aan mijn pols waardoor ik tegen hem aan knal. 'Oh nee. Zo makkelijk kom je er niet vanaf.' Mijn blik schiet even naar zijn lippen en hij pakt ook mijn andere pols vast. Voor een moment vergeet ik dat we in de grote zaal staan. 'Nee?' Fluister ik zwoel. 'Zeker niet.' Zegt hij terug. Ook zijn blik gaat even naar mijn lippen. 'Doe het dan?' Fluister ik terwijl ik even op zijn oor bijt. Als ik terug kom heb ik niet veel tijd om na te denken want zijn lippen komen op de mijne.
Hij laat gelijk mijn polsen los en legt zijn handen op mijn kont, terwijl mijn handen naar zijn haar gaan. Ik druk mijn lichaam meer tegen hem aan. Door adem te kort laten we elkaar los. Hijgend kijken we elkaar aan. 'Wauw.' Fluistert hij. 'Ja, wauw was het zeker.' Fluister ik terug. Dan komt het besef. We zijn in de grote zaal. Holy shit. Ik grijns even. 'See you soon Sirius.' Grijns ik naar hem, dan laat ik hem los en loop naar de tafel van Ravenclaw. Iedereen kijkt ons met open mond aan. Ik neem plaats tegenover Caleb en Amos. En tussen Alice en Fabian die me allemaal grijnzend aan kijken. 'Wat was dat?' Vraagt Alice lachend terwijl ze naar haar tafel kijkt. 'Dat was niks.' Probeer ik mezelf eruit te lullen, maar het is kansloos. Dat weet iedereen. 'Het zag er niet uit als niks.' Amos lacht even. 'Het zag er behoorlijk intens uit.' Gaat Fabian verder. Ik laat mijn hoofd op tafel vallen. 'Het was behoorlijk intens.' Zucht ik. Ja, ik weet het, ik geef het toe. Ze grijnzen allemaal. 'Maar ik weet niet wat ik ermee moet.' 'Er voor gaan.' Lacht Caleb. 'Of niet, maar dan moet je reden goed zijn.' Zegt Alice. 'Ik weet het niet. Het is gewoon.' 'Gewoon wat?' 'Nee, het is niks.' 'Zeg de waarheid.' Dringt Fabian aan. 'We daten al een tijdje... Denk ik.' Geef ik toe. Jezus, ik geef echt veel dingen toe vandaag. 'Denk je?' 'Ja, ik weet het eigenlijk niet zeker.' Bloos ik een beetje. Holy shit. Ik bloos.
-------------------------
Weer een deeltje!Hoe vinden jullie Sirius en Skykar samen?
Xxx Jonna aka Skylar
JE LEEST
Toxic Lips | The Marauders
Fanfic[COMPLETED] Harry Potter/The Marauders Fanfiction Nummer 1 van de Toxic Lips Series. 2 meiden. 2 achtergronden 4 afdelingen 1 school Verdere info in het eerste hoofdstuk x Started: 27 November 2018 Ended: 3 December 2019