Skylar pov
Lachend zitten we met zijn allen op de sofa's in de common room van de Horned Serpents. 'Kan je met slangen praten?' Vraagt Kelsey Miller. Ze is echt net als ik. Ik staar even naar de slang in de glazen bak. 'Jupp.' Lach ik. Nic volgt mijn blik net als Caleb. 'No way.' Zegt hij. 'Echt niet Skylar.' 'Kom op Nicolas ik kan ze toch temmen.' Lach ik tegen hem.
Nicolas Clark. Een super knappe badass jongen. Hij is ook echt een flirt. Een soort mannelijke mij. Maar goed, dat gaat echt goed uitkomen. Naast hem zit een andere jongen. Hij heeft bruin haar en groene ogen. Reece Walker. Hij is de tweeling broer van Mace Walker. Hij is ook echt een flirt. Ik heb wel een beetje het idee dat ik vrienden ben geworden met de badboys en girls van de school. Maar goed, who cares.
'Kom eruit.' Sis ik en Nic kijkt me waarschuwend aan. De slang begint te duwen en uiteindelijk valt de deksel op de grond. Hij glijdt het hok uit en gaat over de vloer naar mijn sofa. 'Eindelijk iemand die nadenkt over dieren.' Sist de slang naar me toe. Ik grijns en strek mijn arm uit en de slang wikkelt zich eromheen. 'Holy shit' Fluisteren Nic en Caleb in koor. 'Zeg Sky, waarom heb je ons nooit verteld dat je met slang kan praten.' Het is Caleb. 'Je weet toch hoe iedereen op mijn patronus reageerde? Ik wilde het je wel vertellen, maar simpelweg daardoor kon ik het niet.' Hij kijkt me even aan en daardoor weet ik dat ik verder moet gaan. 'Ik had zeg maar seks gehad met Alex toen ik datete met Sirius en deze zomer kwam ik erachter dat ik zwanger was.' Kelsey en Reece happen naar adem. 'Maar no wat dat ik het kind zou houden. Ik wilde het niet eens, dus toen kwam Mia aan zetten met een drankje.' 'Mia?' 'Ja, de moeder van James. Ik woon daar zeg maar. Dat drankje zou er voor zorgen dat het kind weg zou gaan. Ze zei ook dat ik het eerst met Madeline moest bespreken, maar toen ik het deed viel ze tegen me uit en ik dronk het en daarom kregen we ruzie.'
'Madeline Winston?' Vraagt Kelsey. 'Jup, ze was een goede vriendin. Dat heeft ze zwaar verpest.' 'Zij ging altijd om met de ex van Nic, Chloë.' Ik was Chloë al een keer tegen gekomen en ik mag haar echt niet. 'Ze had hier op Ilvermorny wat met-' 'Christopher Gray. Ik weet het. Ik snap wel waarom ze hem datete, de seks met hem is goed.' Kelsey knippert even met haar ogen. 'Je hebt seks gehad met de ex van een vriendin.' 'Ja, wist ik veel dat het die Christopher zou zijn...' Zeg ik schouderophalend. 'Damn girl.' Lacht Reece en hij staat op waarna hij de slang van me af haalt en die weer in de bak doet.
'Zullen we naar de zaal gaan voor avond eten?' Vraagt Nic en ik knik. 'Is goed.' Ik grijns even als ik besef dat nu de tijd is om mijn reputatie te creëren. 'Wat ben je van plan?' 'Dat zie je zo wel.' Lach ik tegen Kelsey.
Als we de zaal in komen hoor ik de leerlingen fluisteren. 'Die nieuwe is met Clark.' 'Damn ik wed dat ze zich heel wat voelt.' Ik maak me los uit de arm van Reece die om mijn schouder hing en ik laat me zakken tussen de twee jongens die het zeiden. 'Weet je? Er is een reden dat ik een Gaunt ben. Dat ik afstam van Slytherin.' Grijns ik gemeen. 'Denk je dat dat ons wat boeit?' Vraagt de jongen lichtelijk agressief. Ik trek hem wat omhoog. 'Denk je dat het mij wat boeit dat je een leerling bent? Ik kan je pijn doen als ik dat wil. Ik kan je botten breken met een simpel handgebaar.' Zijn blik schiet even naar beneden. 'Wil je het voelen?' Met mijn vinger ga ik over zijn kaak naar zijn borst en een rilling schiet over zijn rug. Ik hou van het effect dat ik heb op jongens. 'Het enige wat ik hoef te denken is: pijn.' Fluister ik in zijn oor. Waarna ik met mijn lippen over zijn oorlel ga. Nog een rilling. 'Ik hoop dat de volgende keer dat we elkaar zien, onder gezelligere omstandigheden is.' Fluister ik als laatste en dan stap ik weg. 'Ik geloof het niet.' Het is zijn vriend. 'Nee?' En het volgende moment krimpt die vriend van hem ineen van de pijn. 'Stop.' Zegt hij zachtjes en ik stop. 'Goodbye.' Grijns ik en dan loop ik met grote passen naar mijn vrienden.
'Whoa, straks ben je-' 'Het meest gevreesde en gewilde meisje van Ilvermorny.' Maakt Caleb af. 'Ja, die reputatie had ze ook bij ons.' 'Dan ben je net als wij.' Lacht Kelsey. Ik lach even. 'Ach.' Glimlach ik een beetje. We gaan zitten aan de tafel van de Horned Serpents. Reece zit naast me. 'Ik kan er gewoon haast niet aan wennen dat je de tweelingbroer van Mace bent.' 'We zijn precies hetzelfde.' Lacht Reece. 'Daarom.' Zucht ik een beetje.
'Hoe ben je er eigenlijk op gekomen om mee te doen aan de uitwisseling?' Vragend kijkt Kelsey me aan. 'Ik zag nieuwe kansen, nieuwe jongens, nieuwe vrienden-' Ik knipoog even. '-En een nieuw imperium.' 'Damn girl, jij snapt me!' Lacht Kelsey en ze geeft me een highfive. 'Dit gaat wel echt cool worden, hebben jullie al iemand die feesten organiseert?' Vragend kijk ik Nic aan. 'Meestal doen wij dat, heb je ideeën?' 'Ik heb altijd ideeën. Maar goed, laten we een welkomsfeest organiseren voor ons.' Reece grinnikt. 'Dat is nog best wel een goed idee!' 'Duh het komt van mij.' Sassy doe ik mijn hand in de lucht. Iedereen begint te lachen en ik grinnik een beetje mee. 'Dus we doen het?' Het is Kelsey. 'Ik vind het prima.' Lacht Nic.
'Sky?' Ik draai me om. 'Al, hee! Hoe bevalt je nieuwe huis?' 'Het is wel gezellig.' Grijnst ze. 'Wist je dat Wampus een soort kruising tussen Slytherin en Gryffindor is?' Ik begin hard te lachen als ik haar gezicht zie. 'Meen je die?' 'Ja, en Pukwudgie is een kruising tussen Hufflepuff en Ravenclaw. de Horned Serpents tussen Slytherin en Ravenclaw en de Thunderbirds tussen Gryffindor en Ravenclaw.' 'Hoe weet je dit allemaal? Je maakt echt nooit huiswerk.' 'Skylar doet niet aan huiswerk.' Lacht Caleb. 'Maar, ze slaagt wel altijd cum laude. Het is voor mij ook een raadsel hoe.' 'Tja.' Lach ik een beetje.
JE LEEST
Toxic Lips | The Marauders
Fanfictie[COMPLETED] Harry Potter/The Marauders Fanfiction Nummer 1 van de Toxic Lips Series. 2 meiden. 2 achtergronden 4 afdelingen 1 school Verdere info in het eerste hoofdstuk x Started: 27 November 2018 Ended: 3 December 2019