İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... LÜTFEN YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNE GÖRE GELİYOR... BOL KEYİFLER...
Genç kadın erkeği sertçe bir ağaca yasladı. Gözleri onun gözlerine bakıyordu. Çok yorgun ve halsizdi ancak umursamıyordu. Jagan, tepkisiz bir şekilde duruyordu. Ruth, ellerini onun göğsüne dayadı. "Neden izin verdin?" diye sordu öfkeyle. "Neden onun seni öpmesine izin verdin?"
Ne diyeceğini bilemiyordu adam. Çok uzun zaman boyunca hayattaydı. Ancak onunla yaşadığı gibi bir şey daha önce yaşamamıştı.
Ruth, onun yakasını tuttu sertçe. "Benimsin" diye hırladı. "Ne Konstantinova ne de o elf kadını seni benden alamazlar"
Oyuncak değildi. Onu erkeği olarak istiyordu. Jagan, başını eğdi hafifçe. Ondan gerçekten korkuyordu. Bu kadın onun hislerini uyandırabiliyordu. Onu hissetmeye zorluyordu. Onun canını yakabilirdi. Onu mahvedebilirdi bile. Ancak savaşmak için nedeni kalmamıştı artık.
Anılarında görmüştü. Onunla iki defa birlikte olmuşlardı. Hayvanlar gibi sadece içgüdüsel hareket etmişlerdi. Şehvet, onun öncesinde gerçek arzuyu hiç tatmamış olabilir miydi?
Ruth, onu yakasından tutup kendisine çekti. Dudakları arasında santimler vardı. Öyle ki nefesleri birbirine karışıyordu. "Besle beni" diye fısıldadı. "Sev beni. Hisset beni"
Erkeğin bir eli onun yanağına uzandı ve aralarındaki o ufacık mesafeyi kapadı. Dudaklarını kadının dudaklarına bastırdı. Kadın anında dudaklarını araladı. Öpüşmeleri birden hızlandı ve sertleşti. Erkeğin eli kadının beline sarıldı.
Gücünün çekildiğini hissediyordu. Ruth, inleyerek ellerini onun saçlarının içinden geçirdi ve iyice kendisine bastırdı. Teninin rengi yerine geliyordu. Gözlerindeki halkalar yok oluyordu. Erkeği daha çok kendisine bastırdı. Tırnakları adamın kollarına geçti.
Güç dalgası Ruth'dan çıktı ve güçlü bir dalga halinde bütün ormana yayıldı.
O anda Jagan gözlerini açtı ve ondan uzaklaştı. İkisi de nefes nefese birbirlerine baktı. İlk defa beraber olduklarında Ruth çok zayıftı. Jagan, onu beslemişti. Ancak sabah uyandığında güçleri yerindeydi ve kendisini kendi yatağında bulmuştu.
Ruth, onu öldürmüştü...
Erkek bir anda ileri atıldı ve kadını çevirdi. Onu ağaca yasladı. "Beni kaç defa öldürdün?" diye sordu en sonunda. Sinirlenmişti.
Onun ne demek istediğini anlamayarak Ruth, bir süre ona baktı. "Ne?"
Jagan sinirlenmişti. En azından sinirli görünüyordu. Öfkeli bir şekilde güldü. "Ben ilk yaratılan iblisim" dedi hırlayarak ona doğru. "Torin beni yalan söyleyemeyeyim diye lanetledi ama her şeyin ötesinde Kral Samael dokundu." Gözlerini ona dikti. "Ölemem. Öldüğüm zaman karanlık alevler beni yeniden diriltiyor"
İlk seferinde onu buzdan çıkardığında ölmüştü. Yaşayan buzun içine ölmüştü. Karanlık alevler, onu diriltmişti. İkinci seferinde Ruth onunla beraber olduğunda bütün gücünü çektiği için ölmüştü.
Jagan, elini onun saçlarının içinden geçirdi ve kendisine çekti. Sinirli gülüşü onun dudaklarının altında soldu. Az öncekinden bile daha sert bir öpücüktü bu.
Ruth, ilk defa ondan uzaklaşmaya çalıştı. Erkeğin gözlerine baktı. "Bunu yaparsak tekrar öleceksin" dedi nefes nefese.
"En azından buna değdiğini bileceğim" dedi erkek ve tekrar onu öpmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YEDİ ÖLÜMCÜL GÜNAH 1- ŞEHVET
FantasyBu dünya üzerinde insanların kalplerini zehirleyen en büyük kötülükler hapsedildi. Cennet ve cehennem arasında binlerce yıldır süre gelen savaşlar nihayete erdi. En büyük tehdit olan Yedi Ölümcül Günah ise hapsedildi. Gece İblisi Jagan, efendileri t...