GİRİŞ-1. BÖLÜM

17.6K 709 126
                                    


İYİ YILLAR ARKADAŞLAR... YENİ YILINIZI KUTLARIM... YENİ YILA YENİ BİR HİKAYEYLE GİRMEK İSTEDİM... SÖZ VERDİĞİM GİBİ YEDİ ÖLÜMCÜL GÜNAHIN İLK KİTABI ŞEHVET İLE SİZLERLE BERABERİM... BU SERİNİN ŞEYTAN SERİSİYLE BİR BAĞI YOKTUR.. TAMAMEN BAĞIMSIZDIR... İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... LÜTFEN YORUM VE BEĞENİLERİNİZİ ESİRGEMEYİN...


Yedi ölümcül günahlardan biriyim,

İnsanların en çok zevk aldığı günahım,

Bilmezler ne kadar tehlikeli olduğumu

Bilmezler tatlı gülümsememin ölümcül olduğunu

Bilmezler benim adımı.

Sizleri yoldan çıkarmak için geldim.

Ben günahların derinlerinde yatan güzelliğiyim.

Ben şehvetin ta kendisiyim.


Bu dünya üzerinde insanların kalplerini zehirleyen en büyük kötülükler hapsedildi. Cennet ve cehennem arasında binlerce yıldır süre gelen savaşlar nihayete erdi. En büyük tehdit olan Yedi Ölümcül Günah ise hapsedildi.

Dünya gezeninin dört bir yanında çeşitli yerlerde hapis durumdalar. Artık insanlık için bir tehdit oluşturmuyorlar. Ancak bu cehennem için bir yenilgi olmadı. Büyük günahların esir edilmesine rağmen cehennem yine de büyük bir savaş vermiş ve cenneti zor durumda bırakmayı başarmıştı.

Asla bir barışın olmayacağı bir gerçekti. Bu savaş o kadar uzun zamandır sürüyordu ki nasıl başladığını bile kimse hatırlamıyordu. Ancak asla bitmeyeceğini biliyorlardı.

Cehennemin büyük kraliçesi Lilith, çocuklarının esaretini asla kabul etmeyecekti. Hepsi bunu biliyordu. Kral Samael ise kendisine yapılanları asla bırakmayacaktı. Milyonlarca ölen çocuklarından hayatta kalan tek çocuklar Yedi Ölümcül Günah'tı.

Kral tahtında oturmuş bütün haşmetiyle tebaasını izliyordu. Ordusunu komuta etmesine izin verilen bütün komutanlar oradaydı. Hepsini cehennemin alevlerinden ve karanlığından yaratmıştı. Bazıları kendisiyle yaşıttı neredeyse bazıları ise biraz küçüktü sadece. Ancak her biri sadık ve güçlü hizmetkârlardı.

Samael, hiçbir zaman yakışıklı bir adam olmamıştı. Yaşadığı bütün yüzyılların yanı sıra yönettiği krallığın, yalanın, öfkenin, tembelliğin, kibrin, açgözlülüğün, kıskançlığın ve şehvetin ağırlığını da yüzünde taşıyordu. O, her zaman çirkindi. Çünkü yönettiği krallık çirkindi.

Bir gözünü savaşlarda kaybetmişti. Yüzünde ve bedeninde ağır yara izleri vardı. Bir zamanlar yakışıklı değildi. Eskiden beri çirkindi. Bütün bu yaralar sadece onu daha da iğrenç bir görüntüye sahip olmasına neden olmuştu.

Buna karşılık kendisine bütün hayatını, gücünü ve nefretini sunan karısı ise her şeyin üzerinde bir güzelliğe sahipti. Eğer insanlar onu görselerdi bir melek olduğuna inanırlardı. Belki de tanrıça olduğunu düşünüp önünde diz çökerlerdi.

Samael'in gecenin karası saçları vardı. Açıkta olan tek gözü kan rengindeydi. Diğerinin üzeri ise deri bir bantla kapatılmıştı. Fazlasıyla iri ve uzun boylu bir adamdı. Heybeti kesinlikle yadsınamazdı.

YEDİ ÖLÜMCÜL GÜNAH 1- ŞEHVETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin