3 Mart 2019
Pazar 09.09Kafes ailem,
Bugün Kafes 1M oldu.
Ben bu kurguyu yazmaya başladığımda bu kadar büyüyeceğimizi tahmin etmiyordum. Sadece ufak bir hayalle başlayan bu serüven zamanla gerçek oldu. Sizin desteğinizle, dostum Semanur'un güven veren sözleriyle ve beni yazmaya sevk eden güzel yorumlarınızla bu kurgu güzel bir noktayla sonlandı.
Hiçbir zaman tanımadığım insanlar tarafından sevilecek, görmediğim ve görmediği halde güzel dileklerini bana sunacaklarını düşünmemiştim. Ama şimdi bakıyorum da bunların hepsi şuan gerçek olmuş. Birbirimizi görmediğimiz halde sevebildiğimizi hissedebiliyorum. Sizi hayatıma kattığı için Kafes benim için hep ayrı bir yerde olacak.
Sizler kadar hayatıma çok başka insanlar da kattı. İnanıyorum ki sizlerin hayatına da o insanlar girmiştir. Mesela sevdasını içinde saklayan Azat'ı, ruhundaki acıları sevdiği adamın kollarında dindiren Berre'yi, her zaman nineden çok bize anne olan Yade Şefika'yı, abi şefkatiyle her an Berre'ye destek olan Berat'ı ben unutmayacağım. Kafes'in en güzel gerçekleri onlar. Ve umuyorum ki sizde unutmayacaksınız.
Neyse fazla uzatmak istemiyorum. Ben Berre'nin, Azat'ın, Yade Şefika'nın, Şirin'in, diğer karakterler ve en önemlisi kendi adıma teşekkür ediyorum. Beni bu yolda yalnız bırakmayan sizlere çok teşekkür ederim.
Her şey gönlünüzce olsun. Sizi seviyorum.
*
3 Mayıs 2021
Pazartesi 20.42Bugün Kafes kurgusunun düzenlemesi bitti. Sizinle beraber yıllar önce 1M olmuşuz ve ben bu başarımızı büyük bir mutlulukla sizinle paylaştım. Şimdi de 2M'u aşkın okunmamızla bu başarı bizim.
2Milyonumuz kutlu olsun kuzular. Sizinle yine ilk günkü heyecanımla bunu paylaşmak beni çok mutlu etti. Nice güzel başarılarımız olsun.
Hoşça kalın, her güzellikler sizinle olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAFES | Töre Serisi
Fiksi Umum|TAMAMLANDI| Burası Mardin'di taşıyla, toprağıyla kan kokan şehir. Ve bizim hikayemizi Azat Alemdar yazmıştı. * ''Sen iyi bir adamsın Azat.'' Gözlerindeki sakinlik dediğimle birlikte yerini hırçın bir öf...