Bárhogy, csak segíts..

222 32 10
                                    

Álltam Tom lábán a választ várva.

- Öhm..

- Ketyeg az óra Tomi! - néztem unottan.

- Hát.. Csak... - sóhajtott megadóan - Volt egy lány, aki megtetszett... Egy bárban láttam meg.. Gyönyörű.. Egyszerűen... De.. Mikor bevallottam.. - szomorodott el - kinevetett.. és.. - mondta szomorúan. Kezemet arcára tettem mire kikerekedtek könnyes szemei.

- És.. ha mást választanál?

- Ki.. kit?

- Hm.. mondjuk egy fiúút... - néztem oldalra ártatlanul.

- M.. mi? - nézett meglepetten, és ha nem lett volna ott a fal akkor még hátrébb hajolt volna kezeimet leszakítva arcáról, de így tovább foghattam ennek az idióta puha pofiját. Nem igaz hogy nem érti. Hogy vezessem rá? Kérdeztem magamtól fejben. - M.. most már elengedsz? - kérdezte idegesen mivel válaszolt a kérdésemre. Pár másodpercig gondolkodva néztem majd leszálltam róla.

- Mennyé!

- Kö.. kösz.. - mondta majd elsétált én meg szemmel követtem. Egyelőre hagyom.. Hátha magától jön hozzám.. De ha nem...

- TOOOORD!! - hallottam Edd hangját a bejárati ajtónál. - SEGÍÍÍTS!!

- MEGYEK! - mondtam majd oda siettem. Matt csillogó szemmel ugrált a kis kóla srác meg derekába kapaszkodva próbálta tartani.. Elégé fura látványt volt..

- TOORD!!

- Máris! - szaladtam oda. A gyömbért a kanapéra löktem majd rá ültem a hasára oldalvást. - SeEgiIts! - mondtam mivel még mindig pattogott mint egy centrifuga. A kóla srác is csatlakozott és rá ült a lábára így csak a kezével ütögetett minket.

- ERESZETEEEK!

- NEm.. Matt le kell nyugodnod!

- Edd.. Van egy ötletem, hogy nyugtassuk le!

- Mi?

- De az.. Nem biztos, hogy tetszeni fog!

- Mi?.. Miért?

- Meert..

- ERESZETEK! - panaszkodott és nem sok kellett neki, hogy kiszabaduljon.

- Ngh... Nem érdekel! Bármi jöhet, ami segít!

- ... Oké! - megfogtam a fejét és a gyömbér arcához nyomtam. Mikor összeért érezni lehetett, ahogy Matt lefagy, majd teste lenyugszik.. Nem mozdult.. Egyik sem.. Kezem elveztem és pár másodperc után nagy cuppanás elváltak egymástól. Edd, csak nézet kikerekedett szemel a semmibe. Felkelt majd elsétált szobájába. Akin ültem ugyanolyan arckifejezéssel nézet. Felkeltem majd elmentem a szobámba tudván.. Ezt nem felejtik el csak úgy így vagy jót, vagy rosszat mondanak, de mindenképp szóba fog kerülni.

A gonosz kis ördög (1. rész)Where stories live. Discover now